С новия филиал веригата вече присъства в 46 града в страната с 87 търговски обектПървият магазин на Lidl в Созопол отвори врати днес. Това е 87-ият търговски обект на Lidl в страната, а Созопол става 46-ият град, в който веригата ...
По традиция Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) стартира своя календар със събития с Годишния благотворителен бал, който събира общността на отговорните компании в подкрепа на социални каузи. Десетото издание на гала вечерта, ...
Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка, е носителят на най-значимата банкова награда на българския пазар – отличието „Буров“ за 2017 г. Призовете в категория „Банково и финансово управление“ и ...
5 водещи доставчици на фиксирани услуги се обединяват, за да реализират амбициозния проект
Днес участниците в обединението „Мобилни алтернативни комуникации“ представиха пред медиите намерението си да създадат първия виртуален мобилен ...
Млечен шоколад с мед, сол и цели бадеми и ароматни вкусове на джинджифил, мандарина и круша от Сър Едуард и Лорд Нелсън
Над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка могат да открият клиентите на Лидл България. Веригата обогатява трите ...
Борба с корупцията, предсказуема икономическа политика и недостиг на работна ръка са основните теми за австрийските инвеститори в България
40 % от австрийските компании в България отчитат подобрение на икономическото положение в България. Това ...
С него децата могат да създадат свой виртуален Lidl магазин и да развиват предприемаческите си умения
За първи път Lidl пуска детско приложение, с което децата могат да създадат свой виртуален Lidl магазин и да развиват предприемаческите си ...
Компанията инвестира над 80 млн. лв. в новия си логистичен център в с. Кабиле и допълнителни над 1,5 млн. лв. във важни за района и местната общност ...
От днес SumUp - водещата европейска компания за мобилни разплащания - стартира своята услуга за приемане на картови плащания в България. Без месечни такси и без договорни задължения, SumUp ще промени завинаги начина, по който българските компании ...
Пивото с вкус на барбекю се прави за нашия пазар от Бритос след инвестиции на стойност 3 млн. лева
За първи път на българския пазар се предлага специфичната опушена бира, която е исторически значим специалитет с произход Германия. Пивоварна ...