19 Февруари 2018
Днес 318 новини

SOFIX:

692.02

BGBX40:

133.95

BGREIT:

115.71

BGTR30:

556.15

CGIX:

180.4
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Близо 3 млн. лева за 6 български производители в рамките на 7 дни от балканската седмица на Lidl в Eвропа

1417975Продажби за близо 3 млн. лева са реализирали 6 български производители в рамките само на 7 дни от „Балканската седмица“, която Lidl проведе за първи път през лятото на 2017 в свои магазини в Европа. По време на тематичната седмица общо 14 артикула от български доставчици достигнаха до 19 държави в Европа с общо 6 989 магазина.

Баница със сирене, антипасти, сушено филе, овче сирене и бира са сред най-предпочитаните родни продукти в магазините на Lidl в Европа. Така например, в рамките на тематичната седмица, български производител на баница реализира износ, който се равнява на продажбите му в Лидл България за цели 10 години. Успехът на „Балканската седмица“ предопределя и нейното по-нататъшно развитие. Предстои още български артикули да бъдат поръчани за следващото ѝ издание през 2018 г. 

„При нас всеки качествен артикул на доказан производител има реалния шанс да излезе на чужди пазари. Възможностите за експорт, които Лидл България предоставя, са няколко вида – постоянен експорт, кампаниен експорт – каквато е „Балканската седмица“, и специфичен експорт за конкретен артикул като например, износа на вино. Всичко това още веднъж затвърждава ключовите предимства, които партньорството с Лидл България дава на българските производители – повишаване конкурентоспособността, дългосрочно и устойчиво развитие и отваряне към нови пазари“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор в Лидл България.

Сред примерите с възможност за постоянен експорт е биволската луканка, превърнала се във фаворит на клиентите в Германия и Ирландия именно благодарение на успешното партньорство на нейния производител с Лидл България. През декември 2016 г. в двете държави са поръчани над 108 000 бройки от този артикул. Биволската луканка е и първият български продукт, който се предлага под премиум марката Deluxe в Германия. За Коледа 2017 г. Германия и Ирландия отново са заявили бройки, като към тях вече се присъединяват и още 5 други държави с интерес към вкусния български продукт.

Доказателство за възможностите за експорт, които Лидл България предоставя за определени артикули, е и виненият износ, върху който компанията ще постави силен акцент през 2018 г. За първи път веригата ще започне да изнася български вина в чужбина – общо 131 000 бутилки вино на стойност 1,3 млн. лв. от 7 български доставчика са поръчани за пазарите в Словакия, Румъния, Полша и Великобритания.

Сериозен шанс да се реализират на чужди пазари получават и продуктите под линията „Родна стряха“. Предстои новите артикули от селекцията да бъдат представени на Lidl Expo за бъдещите „Балкански седмици“. По този начин те имат реалния шанс да бъдат поръчани и от други Lidl държави. Освен с възможностите за експорт, селекцията „Родна стряха“, стартирала през февруари тази година, допринася и за постигането на изключителни търговски резултати и в страната.

От старта на линията досега оборотите на включените продукти са увеличени значително. Освен разширяване портфолиото на продукти „Родна стряха“, производителите отбелязват в пъти нараснали продажби като част от продуктовата линия. 

 


pr-o-pr.eu | 16 Февруари 2018

Зимни олимпийски игри на 360 градуса Тази година Зимните олимпийски игри ще са по-различни, защото ...


 

prnewinfo | 14 Февруари 2018

БДВО I 14.02.2018 Новите конкурсни категории целят да отговорят на тенденциите в комуникациите, както и да ...


 

prnewinfo | 14 Февруари 2018

БДВО I 14.02.2018 От 14 февруари стартира набирането на проекти за конкурса PR Приз 2018, организиран от Българското ...


 

b2b Media | 14 Февруари 2018
article thumbnail

Новите конкурсни категории целят да отговорят на тенденциите в комуникациите, както и да поощрят ...


 

b2b Media | 13 Февруари 2018
article thumbnail

Певицата с ново видео към песента „Твоя“ ...


 

b2b Media | 12 Февруари 2018
article thumbnail

Храна, изкуство и игри от родните си места представят студентите в 20-тата Международна седмица ...


 

b2b Media | 08 Февруари 2018
article thumbnail

Студентската медия AUBG Daily организира серията срещи за предизвикателствата в медиите Новинарският екип на ...


 

b2b Media | 01 Февруари 2018
article thumbnail

Организатор на инициативата е ОРГАХИМ АД, със съдействието на Асоциацията на интериорните дизайнери ...


 

prnewinfo | 31 Януари 2018

All Channels Communication Group I 31.01.2018 В работата си Иван ще постави фокус върху стратегическото и бизнес развитие на All ...


 

prnewinfo | 30 Януари 2018

 Югозападен университет "Неофит Рилски" I 30.01.2018 „Ефективни комуникации в публичния мениджмънт“ ...


 
Начало

Времето

София
Cloudy
2°C
Пловдив
Light Rain
3°C
Бургас
Cloudy
5°C
Варна
Mostly Cloudy
2°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски