Днес 151 новини

SOFIX:

710.47

BGBX40:

134.32

BGREIT:

114.18

BGTR30:

543.17

CGIX:

188.27
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Боян Петров се включи в юбилейна фотосесия малко преди да поеме към връх Гашербрум II (8035m) в Пакистан

1367650Големият роден алпинист Боян Петров стана част от атрактивна фотосесия по случай 15-годишнината на лидерите на пазара на оптични продукти в България – верига оптики Grand Optics и Joy Optics. Българската гордост застана пред обектива само месец преди да поеме на експедиция към връх Гашербрум II. Това ще е втори опит да изкачи този връх, след като през юли 2009 г. стига на 40 м от най-високата точка, но се отказва, защото преценява, че няма да успее безопасно да премине опасен ръб с ледени козирки. Изкачването е част от мащабния му проект "Българин към 14x8000".

Мъжът на 2016-та годинa прие поканата да се включи в серия от снимки, направени  в живописния катерачен обект "Комините“ на Витоша , за да отбележи символично покорените от веригата върхове за последните 15 години от основаването й.

"Хубавото на върховете е, че от тях виждаш другите върхове и разбираш колко много имаш да работиш", сподели наскоро Боян Петров в книгата си "Първите седем" и именно тези думи се превърнаха в послание на юбилейната кампания на Grand Optics и Joy Optics.

Не случайно именно обичаният български алпинист се включи в юбилейната кампания на двете най-предпочитани оптики у нас „15 години на върха”. С непобедимия си дух и борбена натура, той се превърна в живо доказателство на твърдението, че човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му и, че и най-високият връх би могъл да бъде покорен, когато двигателят към целта е съчетание на мотивация, желание и воля. Именно тези три фактора, в комбинация с истинска грижа за здравето на своите клиенти, превръщат Grand Optics и Joy Optics в предпочитаните от мнозинството оптични центрове.

По случай 15-тия си рожден ден веригата оптики Grand и Joy Optics подаряват втори чифт очила с всеки закупен!

По случай своя 15-ти рожден ден, Grand Optics и Joy Optics правят страхотни подаръци до 21 май включително: всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила, получава втори безплатно. Предложението важи в цялата търговска мрежа, обхващаща 37 специализирани обекта, разположени в най-големите градове на България - София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Враца.

„За 15 години, откакто сме на пазара, наблюдаваме сериозен прогрес в грижата на българина за зрителното му здраве, наложен до голяма степен от променящите се условия на живот.“ – споделя Георги Симов, търговски директор на оптики Grand и Joy Optics. „Все повече хора осъзнават предимствата на очилата за специфични дейности, които подпомагат комфортното зрение, особено при работа със смартфони, таблети и компютри. Затова все по-търсени са очилата с т.нар технология „дигитални стъкла“, които минимизират умората при продължителна работа с електронни устройства и в едновременно предпазват очите от вредната синя светлина със специални филтри”, обяснява г-н Симов.

Също така, ставащата все по-популярна култура на туризъм и практикуване на спортове на открито, налага нуждата от носене на слънчеви очила, със задължителен UV филтър и поляризация, на открити места с интензивно лъчение. Затова в актуалната фотосесия за 15-годишнината на Grand и Joy Optics можем да видим Боян Петров с едни от най-висококачествените и модерни марки очила, предлагани в магазините на компанията.

Вторият чифт очила е изключително важен в съвременното ни забързано ежедневие. Липса на отговорност е да спреш да извършваш основните си дейности, поради счупване или изгубване на очилата.

Повече информация за кампанията „15 години на върха“ и актуалната промоция „Купи 1 чифт очила, вземи 2“ може да откриете на официалните уебсайтове www.grandoptics.bg и www.joyoptics.bg.

1367650-1
 

 


b2b Media | 13 Юли 2017
article thumbnail

Близо 30 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас ...


 

pr-o-pr.eu | 12 Юли 2017

Доскоро Американският университет в България за мен беше просто една сграда, за която не знаех почти нищо, а ...


 

prnewinfo | 12 Юли 2017

Capital.bg I 12.07.2017 Фокус на обслужването ще бъде комуникацията през социалните и дигитални медии Най-големият ...


 

b2b Media | 07 Юли 2017
article thumbnail

Следващите 3 дни – до 9 юли, неделя (включително), са финалните за деветото издание на класацията, в рамките на ...


 

b2b Media | 04 Юли 2017
article thumbnail

От 3 юли до 9 юли потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената ...


 

pr-o-pr.eu | 04 Юли 2017

Converse е марката, създаваща не само познатите на всички ни кецове, но и вдъхновяващи истории, които служат за ...


 

b2b Media | 30 Юни 2017
article thumbnail

През 2017 година - седмото издание на Загорка Зелен Фонд продължава традицията да подкрепя значими проекти ...


 

b2b Media | 30 Юни 2017
article thumbnail

Огромното предизвикателство, пред което сме изправени, е масовото навлизане на технологиите във всички ...


 

prnewinfo | 28 Юни 2017

mkt360.eu I 28.06.2017 ПР агенция Параграф 42 спечели партньорството на глобалната комуникационна агенция Ketchum за ...


 

b2b Media | 27 Юни 2017
article thumbnail

Водещият аутсорсинг доставчик стартира инициатива „Мога там. Искам тук“ за връщане на българите в ...


 
Начало

Времето

София
Fair
27°C
Пловдив
Fair
30°C
Бургас
Fair
30°C
Варна
Fair
30°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски