18 Октомври 2017
Днес 8 новини

SOFIX:

670.55

BGBX40:

130.98

BGREIT:

114.77

BGTR30:

546.98

CGIX:

179.41
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Guidebook

1413742Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и описващи тенденциите в комуникациите. В изданието Top Case Studies Guidebook се включват най-добрите случаи от практиката на водещи агенции по света. В изданието за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата на убеждаващата комуникация“ на Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на агенция 3CON.

Материалът проследява основни стъпки, благодарение на които с личната история да изградим стабилно доверие в бранда, и разглежда практики от комуникационната стратегия на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания – The American Spinal Clinic в България.

Личните истории са част от семейството на Influencer Marketing, но тяхната важна особеност е, че са истински. За тях не наемаме известна личност, която да ги разкаже. Всъщност не наемаме никого. Те са резултат от личен опит и са споделени, за да носят полезност.

Емоционалната същност на наратива го прави силен инструмент за спечелване на доверие. Личната история задейства базисни механизми на влияние и отключва основни стереотипи в човешкото поведение. Изведена и комуникирана правилно, тя може да постигне абсолютна емоционална идентификация между ценностите на бранда и основните му аудитории.

Знаем, че спечелването на доверие е в основата на комуникационния процес и всъщност е един от стълбовете на ПР. Аргументацията на ценностите на бранда преминава през серия процеси – креативност, публичност, разговор. Важно е да успеем да обясним защо сме полезни, качествени и предпочитани на разбираем език. Ако аз наистина ползвам този продукт и споделя с теб колко съм доволна, ще те накарам да опиташ поне, нали? Въпросът е – как да реша да споделя? …

Статията показва няколко основни стъпки в създаването на убеждаващи лични истории – процесът на създаване на доверие и подготовка на човекът - нуждата неговата лична история да се превърне с послание на бранда, активираме желанието му за полезност, акцентираме върху силата на реципрочността. Важно е да направим процеса на споделяне лесен и безпроблемен, от значение е да се запише личната история в правилния момент, докато потребителят е още емоционално обвързан. Използването на видео при споделянето на личната история е инструмент,  с който дигиталните комуникация улесняват значително постигането на целите. Резултатът е обвързаност и последователност в поведението.

Реалните личности, които споделят своите действителни преживявания, могат да бъдат превърнати в партньори за инициирането на граждански общества. Тяхната роля може да бъде развита като елемент в социалното общуване, не само като инструмент на ПР стратегия. Именно наративът би могъл да се превърне в основа на бъдещата корпоративно-социална ангажираност на марката и утвърждаване на силна репутация в обществото.

 


b2b Media | 17 Октомври 2017
article thumbnail

Осем истински истории ще бъдат разказани на предстоящия форум за споделен бизнес опит в София, ...


 

b2b Media | 17 Октомври 2017
article thumbnail

На 13-и октомври в София кметът на столицата, г-жа Йорданка Фандъкова, откри третата регионална конференция на ...


 

b2b Media | 16 Октомври 2017

На 13 октомври 2017 г. в Интер Експо Център, гр. София се проведе традиционната годишна HR конференция на ...


 

b2b Media | 13 Октомври 2017

Opel Zafira, който със своето гъвкаво и практично вътрешно пространство и система на седалките за до седем ...


 

b2b Media | 13 Октомври 2017
article thumbnail

На извънредно общо събрание, което се проведе на 28 септември 2017 г., беше преизбран единодушно бордът на ...


 

prnewinfo | 13 Октомври 2017

3CON Comm & Ad I 12.10.2017 В изданието Top Case Studies Guidebook за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата ...


 

prnewinfo | 13 Октомври 2017

Weemss.com I 25.09.2017 Най-престижният сайт в света за сравнение на софтуери – Capterra обяви Weemss за най-бърз и в топ ...


 

b2b Media | 12 Октомври 2017
article thumbnail

Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и ...


 

b2b Media | 09 Октомври 2017
article thumbnail

Специалните събития на фестивала обхващат тематични гала вечери, културни дни, 2 панорами и още много ...


 

b2b Media | 06 Октомври 2017
article thumbnail

Представители на шоу и бизнес елита се забавляваха на VIP партито на Bedroom ...


 
Начало

Времето

София
Fair
11°C
Пловдив
Fair
15°C
Бургас
Fair
12°C
Варна
Partly Cloudy
10°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски