16 Декември 2017
Днес 7 новини

SOFIX:

664.67

BGBX40:

130.16

BGREIT:

114.49

BGTR30:

548.98

CGIX:

179.63
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Guidebook

1413742Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и описващи тенденциите в комуникациите. В изданието Top Case Studies Guidebook се включват най-добрите случаи от практиката на водещи агенции по света. В изданието за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата на убеждаващата комуникация“ на Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на агенция 3CON.

Материалът проследява основни стъпки, благодарение на които с личната история да изградим стабилно доверие в бранда, и разглежда практики от комуникационната стратегия на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания – The American Spinal Clinic в България.

Личните истории са част от семейството на Influencer Marketing, но тяхната важна особеност е, че са истински. За тях не наемаме известна личност, която да ги разкаже. Всъщност не наемаме никого. Те са резултат от личен опит и са споделени, за да носят полезност.

Емоционалната същност на наратива го прави силен инструмент за спечелване на доверие. Личната история задейства базисни механизми на влияние и отключва основни стереотипи в човешкото поведение. Изведена и комуникирана правилно, тя може да постигне абсолютна емоционална идентификация между ценностите на бранда и основните му аудитории.

Знаем, че спечелването на доверие е в основата на комуникационния процес и всъщност е един от стълбовете на ПР. Аргументацията на ценностите на бранда преминава през серия процеси – креативност, публичност, разговор. Важно е да успеем да обясним защо сме полезни, качествени и предпочитани на разбираем език. Ако аз наистина ползвам този продукт и споделя с теб колко съм доволна, ще те накарам да опиташ поне, нали? Въпросът е – как да реша да споделя? …

Статията показва няколко основни стъпки в създаването на убеждаващи лични истории – процесът на създаване на доверие и подготовка на човекът - нуждата неговата лична история да се превърне с послание на бранда, активираме желанието му за полезност, акцентираме върху силата на реципрочността. Важно е да направим процеса на споделяне лесен и безпроблемен, от значение е да се запише личната история в правилния момент, докато потребителят е още емоционално обвързан. Използването на видео при споделянето на личната история е инструмент,  с който дигиталните комуникация улесняват значително постигането на целите. Резултатът е обвързаност и последователност в поведението.

Реалните личности, които споделят своите действителни преживявания, могат да бъдат превърнати в партньори за инициирането на граждански общества. Тяхната роля може да бъде развита като елемент в социалното общуване, не само като инструмент на ПР стратегия. Именно наративът би могъл да се превърне в основа на бъдещата корпоративно-социална ангажираност на марката и утвърждаване на силна репутация в обществото.

 


b2b Media | 13 Декември 2017
article thumbnail

На 19 декември 2017 г. в хотел Маринела ще се проведе четвъртото издание на Годишните награди за ...


 

prnewinfo | 13 Декември 2017

EventsPRO.bg I 13.12.2017 Workshop „Storytelling“ ще се проведе на 19.01.2018 г. Умението да разказваме истории се превръща все ...


 

b2b Media | 13 Декември 2017
article thumbnail

Съвместна колекция #LETSDENIM ще бъде налична в началото на март 2018 г. и за първи път ще предложи и модели ...


 

b2b Media | 11 Декември 2017
article thumbnail

Животът ни е  радост и тъга. Любов, изневери, предателства. Секс и порно. Романтика и цинизъм. Животът ни ...


 

b2b Media | 11 Декември 2017

На 30-ти март в Capital Fort, София ще се проведе Employer Branding Best Practices- конференция за изграждане и управление на ...


 

b2b Media | 11 Декември 2017
article thumbnail

Този месец ще се случи последната дискусия в Годината на детската книга. Темата е „Поколението Милениум – ...


 

mediawe | 10 Декември 2017

  ...


 

b2b Media | 06 Декември 2017
article thumbnail

Трикратната шампионска по бокс Дейзи Ланг, дипломати и експерти в туризма връчваха наградите



 

b2b Media | 05 Декември 2017
article thumbnail

На 30 ноември 2017, в балната зала на Националната художествена галерия Консултантска къща „Велинов и ...


 

b2b Media | 05 Декември 2017
article thumbnail

Церемонията дава старт на Коледните празненства на 5 декември в София
 
Достигането до високите ...


 
Начало

Времето

София
Fair
15°C
Пловдив
Fair
6°C
Бургас
Fair
12°C
Варна
Fair
11°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски