19 Февруари 2018
Днес 333 новини

SOFIX:

692.02

BGBX40:

133.95

BGREIT:

115.71

BGTR30:

556.15

CGIX:

180.4
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Guidebook

1413742Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и описващи тенденциите в комуникациите. В изданието Top Case Studies Guidebook се включват най-добрите случаи от практиката на водещи агенции по света. В изданието за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата на убеждаващата комуникация“ на Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на агенция 3CON.

Материалът проследява основни стъпки, благодарение на които с личната история да изградим стабилно доверие в бранда, и разглежда практики от комуникационната стратегия на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания – The American Spinal Clinic в България.

Личните истории са част от семейството на Influencer Marketing, но тяхната важна особеност е, че са истински. За тях не наемаме известна личност, която да ги разкаже. Всъщност не наемаме никого. Те са резултат от личен опит и са споделени, за да носят полезност.

Емоционалната същност на наратива го прави силен инструмент за спечелване на доверие. Личната история задейства базисни механизми на влияние и отключва основни стереотипи в човешкото поведение. Изведена и комуникирана правилно, тя може да постигне абсолютна емоционална идентификация между ценностите на бранда и основните му аудитории.

Знаем, че спечелването на доверие е в основата на комуникационния процес и всъщност е един от стълбовете на ПР. Аргументацията на ценностите на бранда преминава през серия процеси – креативност, публичност, разговор. Важно е да успеем да обясним защо сме полезни, качествени и предпочитани на разбираем език. Ако аз наистина ползвам този продукт и споделя с теб колко съм доволна, ще те накарам да опиташ поне, нали? Въпросът е – как да реша да споделя? …

Статията показва няколко основни стъпки в създаването на убеждаващи лични истории – процесът на създаване на доверие и подготовка на човекът - нуждата неговата лична история да се превърне с послание на бранда, активираме желанието му за полезност, акцентираме върху силата на реципрочността. Важно е да направим процеса на споделяне лесен и безпроблемен, от значение е да се запише личната история в правилния момент, докато потребителят е още емоционално обвързан. Използването на видео при споделянето на личната история е инструмент,  с който дигиталните комуникация улесняват значително постигането на целите. Резултатът е обвързаност и последователност в поведението.

Реалните личности, които споделят своите действителни преживявания, могат да бъдат превърнати в партньори за инициирането на граждански общества. Тяхната роля може да бъде развита като елемент в социалното общуване, не само като инструмент на ПР стратегия. Именно наративът би могъл да се превърне в основа на бъдещата корпоративно-социална ангажираност на марката и утвърждаване на силна репутация в обществото.

 


pr-o-pr.eu | 16 Февруари 2018

Зимни олимпийски игри на 360 градуса Тази година Зимните олимпийски игри ще са по-различни, защото ...


 

prnewinfo | 14 Февруари 2018

БДВО I 14.02.2018 Новите конкурсни категории целят да отговорят на тенденциите в комуникациите, както и да ...


 

prnewinfo | 14 Февруари 2018

БДВО I 14.02.2018 От 14 февруари стартира набирането на проекти за конкурса PR Приз 2018, организиран от Българското ...


 

b2b Media | 14 Февруари 2018
article thumbnail

Новите конкурсни категории целят да отговорят на тенденциите в комуникациите, както и да поощрят ...


 

b2b Media | 13 Февруари 2018
article thumbnail

Певицата с ново видео към песента „Твоя“ ...


 

b2b Media | 12 Февруари 2018
article thumbnail

Храна, изкуство и игри от родните си места представят студентите в 20-тата Международна седмица ...


 

b2b Media | 08 Февруари 2018
article thumbnail

Студентската медия AUBG Daily организира серията срещи за предизвикателствата в медиите Новинарският екип на ...


 

b2b Media | 01 Февруари 2018
article thumbnail

Организатор на инициативата е ОРГАХИМ АД, със съдействието на Асоциацията на интериорните дизайнери ...


 

prnewinfo | 31 Януари 2018

All Channels Communication Group I 31.01.2018 В работата си Иван ще постави фокус върху стратегическото и бизнес развитие на All ...


 

prnewinfo | 30 Януари 2018

 Югозападен университет "Неофит Рилски" I 30.01.2018 „Ефективни комуникации в публичния мениджмънт“ ...


 
Начало

Времето

София
Cloudy
2°C
Пловдив
Drizzle
3°C
Бургас
Cloudy
5°C
Варна
Cloudy
2°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски