Днес 6 новини

SOFIX:

712.83

BGBX40:

134.38

BGREIT:

114.3

BGTR30:

543.74

CGIX:

189.28
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Сладкарници „Неделя“ станаха първата международна българска верига

1361849Водещата българска сладкарска верига е хит в Румъния, планира навлизане в Австрия и Унгария

След откриването на пет сладкарници „Неделя“ в столицата на Румъния, Букурещ, най-успешната българска верига сладкарници у нас си поставя нови, амбициозни цели не само за Румъния, но и на други европейски пазари като Австрия и Унгария.

„Неделя“ навлиза в северната ни съседка през ноември 2015 г. с обект в Baneasa Shopping City, водещ мол в Букурещ. Много скоро той е последван от 4 нови сладкарници в други любими на румънците столични молове и търговски центрове. В следващите 12 месеца семейната фирма си поставя за цел да открие 16 нови обекта в Румъния. Сладкарниците „Неделя“ на север от Дунава освен че запазват оригиналното си наименование, са и на самообслужване, а до момента техният персонал достига 40 души. Мениджърският състав е смесен, включващ мениджъри, изпратени да развиват пазара от България, румънци и българи, живеещи в Букурещ. От сладкарници „Неделя“ изчисляват, че вече 10 на сто от произвежданите торти се продават в Румъния. Асортиментът е същият както в България, а любимата на румънците торта е „Шоколадов еклер“.

В момента фирмата работи над нов стил в интериорите си. Обектите в Румъния се изпълняват в него, а скоро може да бъде видян и в няколко от софийските обекти.

Предстои веригата да се разшири на още няколко пазара от Централна и Източна Европа. Следващата стъпка най-вероятно ще бъде Виена. Мениджърите на “Неделя” са уверени, че всички европейци ще обикнат сочните вкусове на българското сладкарство.

 


b2b Media | 13 Юли 2017
article thumbnail

Любимите марки на българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, ...


 

b2b Media | 13 Юли 2017
article thumbnail

Близо 30 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас ...


 

pr-o-pr.eu | 12 Юли 2017

Доскоро Американският университет в България за мен беше просто една сграда, за която не знаех почти нищо, а ...


 

prnewinfo | 12 Юли 2017

Capital.bg I 12.07.2017 Фокус на обслужването ще бъде комуникацията през социалните и дигитални медии Най-големият ...


 

b2b Media | 07 Юли 2017
article thumbnail

Следващите 3 дни – до 9 юли, неделя (включително), са финалните за деветото издание на класацията, в рамките на ...


 

b2b Media | 04 Юли 2017
article thumbnail

От 3 юли до 9 юли потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената ...


 

pr-o-pr.eu | 04 Юли 2017

Converse е марката, създаваща не само познатите на всички ни кецове, но и вдъхновяващи истории, които служат за ...


 

b2b Media | 30 Юни 2017
article thumbnail

През 2017 година - седмото издание на Загорка Зелен Фонд продължава традицията да подкрепя значими проекти ...


 

b2b Media | 30 Юни 2017
article thumbnail

Огромното предизвикателство, пред което сме изправени, е масовото навлизане на технологиите във всички ...


 

prnewinfo | 28 Юни 2017

mkt360.eu I 28.06.2017 ПР агенция Параграф 42 спечели партньорството на глобалната комуникационна агенция Ketchum за ...


 
Начало

Времето

София
Fair
23°C
Пловдив
Fair
25°C
Бургас
Fair
22°C
Варна
Fair
22°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски