Днес 151 новини

SOFIX:

710.47

BGBX40:

134.32

BGREIT:

114.18

BGTR30:

543.17

CGIX:

188.27
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Социалната кампания „Защото здравето има значение“ бе отличена с ПР Приз 2017

1370739Първо място в категорията CSR - проект бизнес сектор на XI-тите награди PR Приз 2017, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) бе присъдено на кампанията „Защото здравето има значение“. Наградата бе присъдена на комуникационната агенция реализирала проекта – 3CON. Агенцията за интегрирани маркетингови комуникации е автор на различни комуникационни кампании през последните 10 години. Партньори в кампанията за „Защото здравето има значение“ са Американска клиника за гръбначни заболявания в София и Сдружение „Спорт, превенция и здраве“, проекта се реализира с подкрепата на Столична Община.

„Благодарим за призванието от професионалната общност на БДВО. За всички, които се включиха в кампанията тази оценка е от изключително голямо значение, защото по-широкият обхват на комуникация на този проект би помогнал за по-голям успех на целите ни!“ – каза Надежда Ванева, директор комуникации и управляващ партньор в 3CON.

Стартирала през ноември 2016 година, социалната кампания включва безплатни профилактични прегледи в различни училища. В първия етап участие взеха ученици от 22-ро СУ „Георги С. Раковски", 88-мо СУ "Димитър Попниколов", 55-то СУ "П. Каравелов", ЧСОУ "Свети Георги", ЧСОУ ДРИТА и 85-то СУ "Отец Паисий". Всички те преминаха прегледи при специалисти по физикална медицина.

Основната мисия на кампанията е да засили вниманието върху превенцията на гръбначни заболявания в най-ранна детска възраст. На сайта на кампанията (http://za-zdraveto.com/) родителите могат да влязат и да проверят резултатите на детето си с помощта на персонален код. След анализа и при забелязани нарушения в стойката и положението на гръбначния стълб на детето, родителите получават съвет към какъв специалист да се насочат за по-обстоен преглед.

При прегледите специалистите регистрираха 81 деца (34%) от общо 240 изследвани, със сериозни отклонения от правилната стойка и телодържане, като при почти всички участници проблемите бяха комбинирани. Най-често срещаните сред тях са мускулен дисбаланс (238 деца), паднал свод (207), протракция (197), лордоза (178), кифоза (77) и сколиоза (41). Специфичното при тези състояния е, че се наблюдава асиметрия в тялото изразяваща се в изместване на главата встрани и напред, изгладени или твърде големи извивки в гърба, странично изкривяване на гръбнака, както и паднал свoд (плоскостъпие). За всички тези случаи специалистите информираха родителите на всяко дете и отправиха своите препоръки, пратиха някои от тях на специализиран преглед с убеждението, че лечението им ще доведе до желаният резултат, а инициативата има голям успех.

„Гръбначното изкривяване е форма на отложено страдание, с множество последствия върху целия организъм.“ – напомня Маруся Иванова от Сдружение „Спорт, превенция и здраве“.

„Изключително щастлив съм, че успях да взема участие в тази кампания. Да можеш да прегледаш едно дете в ранна възраст и да дадеш насоки за неговото правилно развитие или пък да му помогнеш, ако то вече има някакъв проблем, е най-доброто, което ние като специалисти можем да направим.“ – сподели д-р Томас Новак, специалист по хиропрактика в Американска клиника за гръбначни заболявания.

„Тази кампания е изключително емоционален и личен проект за нас, така че гарантираме, че това е само началото. През 2017г. предстои да реализираме прегледи в други градове в страната, да консултираме повече родители и да помогнем да повече деца да избегнат влошавания в гръбначните заболявания!“ – каза при получаването на наградата Юлиян Ефтимов, мениджър на проекта и управляващ партньор в 3CON.

Актуална информация за кампанията, както и съвети по различни теми свързани с гръбначните заболявания при децата може да бъдат намерени на официалния сайт на инициативата: http://za-zdraveto.com/, както и във Facebook - https://www.facebook.com/zdraveto.ima.znachenie/?ref=br_rs

 


b2b Media | 13 Юли 2017
article thumbnail

Близо 30 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас ...


 

pr-o-pr.eu | 12 Юли 2017

Доскоро Американският университет в България за мен беше просто една сграда, за която не знаех почти нищо, а ...


 

prnewinfo | 12 Юли 2017

Capital.bg I 12.07.2017 Фокус на обслужването ще бъде комуникацията през социалните и дигитални медии Най-големият ...


 

b2b Media | 07 Юли 2017
article thumbnail

Следващите 3 дни – до 9 юли, неделя (включително), са финалните за деветото издание на класацията, в рамките на ...


 

b2b Media | 04 Юли 2017
article thumbnail

От 3 юли до 9 юли потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената ...


 

pr-o-pr.eu | 04 Юли 2017

Converse е марката, създаваща не само познатите на всички ни кецове, но и вдъхновяващи истории, които служат за ...


 

b2b Media | 30 Юни 2017
article thumbnail

През 2017 година - седмото издание на Загорка Зелен Фонд продължава традицията да подкрепя значими проекти ...


 

b2b Media | 30 Юни 2017
article thumbnail

Огромното предизвикателство, пред което сме изправени, е масовото навлизане на технологиите във всички ...


 

prnewinfo | 28 Юни 2017

mkt360.eu I 28.06.2017 ПР агенция Параграф 42 спечели партньорството на глобалната комуникационна агенция Ketchum за ...


 

b2b Media | 27 Юни 2017
article thumbnail

Водещият аутсорсинг доставчик стартира инициатива „Мога там. Искам тук“ за връщане на българите в ...


 
Начало

Времето

София
Fair
30°C
Пловдив
Fair
30°C
Бургас
Fair
30°C
Варна
Fair
30°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски