Разширеното прилагане на хибридния модел на работа е в огромна полза за предградията, като създава работни места и спомага за процъфтяването на местния бизнес.• Броят на офис служителите в предградията може да се увеличи с до 175% в Обединеното ...

Как европейските държави се справят с разделното събиране и третиране на текстилни отпадъци.Основните предизвикателства и възможности за осигуряване на кръговост на текстилния сектор са в дневния ред на Европа с все по-голяма острота и ...

С над 15 години опит в сферата Радостина ще отговаря за извеждането на Академията на нови пазари.Телерик Академия - водещата трейнинг компания за летящ кариерен старт и успешна реализация, обяви още едно ново назначение, ключово за следващия етап ...

Олга Стойчева става криейтив директор на The Smarts. Тя ще ръководи и развива творческите екипи на най-голямата независима рекламна агенция в България. Назначението ѝ на тази позиция е логична следваща стъпка от пътя ѝ в комуникационната ...

В Горна Оряховица институции, учители и медии обсъдиха дейностите и постигнатите резултати за подобряване качеството на въздуха в класните стаи.СУ „Вичо Грънчаров“ в Горна Оряховица е първото в града училище, което се включи в кампанията ...

Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ) отчете леко повишение на композитния индекс „Икономика на светло“, чрез който измерва светлата част на българската икономика. За 2022 г. той е 78.58 пункта, спрямо 78.40 през 2021 г.Това е най-високата ...

В съвременния свят, където технологичният напредък и социалните тенденции се променят с бързи темпове, да се ориентират младите хора в избор на професия за бъдещето става все по-трудно. За да разбере на къде гледат в бъдещето младежите, ...

За постижения в маркетинговите комуникации бяха отличени шест компании, шест комуникационни агенции и три студентски отбора.Снощи на гала церемония в литературен клуб „Перото“, бяха връчени осмите награди “BAAwards’23” на Българската асоциация ...

На Годишната конференция на БКДМП бяха изнесени данни от национално проучване за потребителските нагласи относно обзавеждането. 44% от българите предпочитат мебели, произведени в България. Информацията беше изнесена по време на Годишната ...

Проучване, проведено от Offerista Group и Shopfully в България, Унгария, Румъния, Германия, Австрия, Италия, Франция, ИспанияПрез ноември 2023 г. Offerista Group - най-голямата мрежа в Европа за дигитален ритейл маркетинг, проведе международно проучване на някои от ...