Отново са предизвикани за участие най-устойчивите идеи и практики!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2023”, организиран от b2b Media, се провежда през април 2023 г.Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени ...

Появата на изкуствения интелект (AI) – технология, която позволява на машините да изпълняват задачи, които обикновено изискват човешки мозък – датира от 50-те години на миналия век. Оказва се обаче, че стартирането на платформата за AI съдържание ...

В края на 2022 г. Делойт отново проучва нагласите на над 600 главни финансови директори от региона на Централна и Източна Европа – представители на организации от различни сектори, относно техните виждания и планове за 2023 г. Целта на проучването е ...

Повече вяра в съществуването на рай, отколкото на ад.Две трети от населението по света твърдят, че са религиозни. Малко повече са хората, които казват, че вярват в Бог. Според мнозинството по света има и живот след смъртта. Мнозинство, също така, се ...

Според последното потребителско проучване на международния доставчик на финансови услуги EOS Груп, за 53% от европейците растящите темпове на инфлация водят до по-внимателно следене на цените, като 44% казват, че все повече се възползват от ...

Американската Silicon Valley Bank фалира, което е вторият най-голям фалит на банка в историята на САЩ. Банката има депозити за над 170 млрд. долара. 97% от тях са над сумата от 250 000$, което означава, че не са осигурени от FDIC. Няколко други по-малко банки също ...

На 6 февруари Югоизточна Турция бе ударена от едно от най-разрушителните земетресения в историята на страната, което отне живота на повече от 40 000 души, граждани на Турция и Сирия. Броят не жертвите към момента не е окончателен и според данни на ...

През последната година се наблюдава засилено пренасочване на различни производства към САЩ, породено най-вече от нестабилността в бизнес средите и стандартизираните автоматизирани процеси. От General Motors до Intel и US Steel, американски компании все ...

Национално представително проучване набелязва основните градивните блокове на българската идентичностВ навечерието на 3-ти март агенция за пазарни проучвания JTN анкетира национално представителна извадка от 2015 български граждани, за да ...