16 Април 2021
Днес 107 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Проучване: Какво мислим за работата от вкъщи

Проучване: Какво мислим за работата от вкъщиПредставяме ви резултати от общото проучване на B2B Media and Neticle, проведено специално по повод Годишния форум „Битката за талантите“

Целта на допитването беше да установи как хората действително се чувстват при преминаването към дистанционна работа. Колко ефективни са те в тази ‘нова’ среда? Какви са трудностите и предимствата на работата от вкъщи?

B2B Media и Neticle в партньорство направиха анкетно проучването и комбинираха резултатите с измерване и анализ на социалните медии. Сега споделяме с вас основните заключения.

Neticle събра и анализира цялото публично достъпно онлайн съдържание в темата за работа от вкъщи. Това, което откри, не е изненада: броят на споменаванията и настроенията са в синхрон с правителствената разпоредба.

Проучване: Какво мислим за работата от вкъщиКривата представя индекса на мнението в интернет за домашния офис, а колонките означават броя на споменаванията.

Две забележителни събития: увеличаването на броя на споменаванията, след като България обяви национални извънредни мерки през март (затваряне на барове, ресторанти, спортни съоръжения, образователни институции и т.н.) Огромното намаляване на индекса се отнася по-скоро до това: несигурността и объркването в цялата ситуация – онлайн потребителите наистина се обърнаха към Интернет, за да „изпуснат парата“.

Проучване: Какво мислим за работата от вкъщи

Когато правителството въведе отново ограничения в края на ноември, негатините оценки все още се появяваха при нарастване на броя на споменаванията, но ако погледнем цялата година, данните показват, че хората са свикнали с „новото нормално“.

Това разказват и анкетираните: повече от 90 процента са имали възможност да преминат към дистанционна работа след избухването на пандемията (процес, който може да бъде датиран до март) и след това 79 процента от тях са работили поне 3 дни в седмицата от вкъщи.
 
Проучване: Какво мислим за работата от вкъщи

Изглежда ни харесва да работим дистанционно - 70 процента от анкетираните биха искали да запазят този модел на работа и за в бъдеще. Но как се чувстват по отношение на производителността си? Всъщност мнозина твърдят, че са най-продуктивни в структурата на смесената работа от вкъщи и работа в офиса.
 
Проучване: Какво мислим за работата от вкъщиПроучване: Какво мислим за работата от вкъщи
За да обобщим как преживяваме/преживяхме тази ситуация, нека погледнем тематичната карта, която е съставена от темите, които са били най-много споменавани в социалните медии по отношение на работатаот вкъщи през 2020 г - тя дава ясна картина за това, което хората наистина харесват или категоризират като проблем в дистанционната работа.

Проучване: Какво мислим за работата от вкъщи

Симеон Димитров | 11 Април 2021
article thumbnail

По природа съм оптимист и вярвам, че със системни усилия за развитие и задържане на бизнеса,  правилна ...


 

b2b Media | 14 Февруари 2021
article thumbnail

Годишните награди на b2b Media, които отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и ...


 

b2b Media | 19 Януари 2021
article thumbnail

Много компании се оказаха неподготвени за момента, когато ще излязат от офисите си, коментира Иван Дудин, ...


 

b2b Media | 07 Януари 2021
article thumbnail

Компаниите в България отново влизат в битка за титлата "Успешен работодател". Тези отличия са за иновациите в ...


 

b2b Media | 20 Декември 2020
article thumbnail

Адаптацията към извънредните условия безспорно носи позитиви, а събитието, което мнозина очакваха с голям ...


 

b2b Media | 20 Декември 2020
article thumbnail

Представяме ви резултати от общото проучване на B2B Media and Neticle, проведено специално по повод Годишния форум ...


 

b2b Media | 01 Декември 2020
article thumbnail

Водещи експерти разкриват най-ефективните стратегии за изграждане на работодателска марка в турбулентни ...


 

b2b Media | 10 Ноември 2020
article thumbnail

Втората вълна на COVID-19 ще нанесе значително по-малко поражения върху икономиката ни Европа ще се върне на ...


 

b2b Media | 07 Ноември 2020
article thumbnail

През 21-ви век онлайн светът може значително да увеличи ефекта от и без това силните призиви за протести и ...


 

b2b Media | 30 Октомври 2020
article thumbnail

Идеята за увеличаване на дигиталното присъствие на вашата марка не е никака лоша, тъй като в момента ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »