25 Ноември 2020
Днес 132 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Рекламни агенции заведоха дело срещу Apple заради промени в софтуера на iPhone

Рекламни агенции, издатели и автори на съдържание заведоха официален съдебен иск срещу Apple пред френския регулатор с твърдения, че компанията нарушават правилата на естествена конкуренция. Конкретният обект на спора са предвидени промени в софтуера на iPhone, което ще въведе изискване приложенията да добавят разрешение са събиране на рекламни идентификатори. Това е уникален код, който се използва за таргетиране на реклами и предоставя аналитични данни за представянето на съответната реклама. Делото срещу Apple ще се разглежда от представители на Competition Authority органа във Франция и се противопоставя на подготвяните промени. Рекламните организации твърдят, че въвеждането на функцията ще накара повече хора да се съгласят да блокират таргегирането на рекламите в акаунтите им. По този начин ще се затрудни тяхната дейност и респективно ще се ограничат възможностите за генериране на печалба от продажбата на реклама. На практика издателите и рекламните им партньори твърдят, че промените ще затруднят таргетирането на профили и респективно ще намали приходите им за сметка на Apple .     Необичайният елемент в този иск е свързан с факта, че рекламните компании не са доволни от начина, по който Apple опитва да предостави свобода на своите потребители. Големи имена в индустрията като Facebook също не са доволни от интеграцията на подобни инструменти във водещи приложения. Основният аргумент на обвинението е, че новото правило за спиране на таргетираните реклами ще важи единствено за външни разработчици. Това означава, че Apple ще продължат да показват собствени реклами на собствениците на iPhone, с което ще генерират приходи за сметка на своите конкуренти. Според изчисленията подобни действия ще увеличат приходите на компанията с $3-$4 млрд. до края на 2020г. Това са съобщения разпространявани в App Store и Аpple News. Ако промените влязат в сила ще бъде невъзможно на външните компании да насочват своите реклами както досега, което ще ги направи по-малко ефективни и намалява тяхната стойност. Търговската група завела дело иска да бъде блокирано въвеждането на новата функция в iOS 14.   Още от Digital: 10 полезни съвета за подобряване на сигурността в iPhone         

 


kaldata.com | 25 Ноември 2020

На 5 ноември ракетата на SpaceX беше изстреляна в космоса от нос Канаверал, Флорида, носейки 2267-килограмов товар ...


 

kaldata.com | 25 Ноември 2020

В началото на тази седмица Илън Мъск се изкачи на второ място в рейтинга на Bloomberg за най-богатите хора на ...


 

technews.bg | 25 Ноември 2020

Илон Мъск повдигна леко завесата пред новия модел с видео   


pixelmedia.bg | 25 Ноември 2020

Гръцкият доставчик на телекомуникационни услуги и платена телевизия, Forthner S.A, официално стана част от United ...


 

pixelmedia.bg | 25 Ноември 2020

Магазините на Теленор в цялата страна ще продължат работата си и след въвеждането на новите ...


 

digital.bg | 25 Ноември 2020

Емотиконите извървяха дълъг път от това да са забавни допълнения към текстовите съобщения и днес са ...


 

digital.bg | 25 Ноември 2020

Samsung искат да превърнат гъвкавите смартфони в достъпна технология за масовия потребител. Компанията вече ...


 

digital.bg | 25 Ноември 2020

Търговските отношения между две от най-влиятелните държави се влошиха още преди няколко години. ...


 

technews.bg | 25 Ноември 2020

Новата версия на уеб-инструмента идва с подобрени функции и повече възможности за създаване на дизайни 


 

pixelmedia.bg | 25 Ноември 2020
article thumbnail

  Слави Панайотов, познат на стотици хиляди фенове като Слави от The Clashers, ще изненада аудиторията си със ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »