28 Ноември 2020
Днес 56 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстоиИдеята за увеличаване на дигиталното присъствие на вашата марка не е никака лоша, тъй като в момента потребителите прекарват значително повече време онлайн. Дигитализирането бързо се превръща в абсолютна необходимост за тези, които искат да оцелеят и да придължат да се развиват.

Ако не достигате до потенциалните си клиенти и не успявате да ги ангажирате по време на тяхното клиентско преживяване с вашия бранд, можете да бъдете сигурни, че вашите конкуренти са готови да заемат мястото ви.

Дигитализация, но и поверителност на личните данни

Вече би трябвало да сте си поставили за цел постигането на по-голяма цифрова зрялост, но едновременно с внедряването на правилните технологични и организационни стратегии, поставете като приоритет и запазването на поверителността на личните данни на потребителите, все пак GDPR е в сила, а и клиентите стават все по-чувствителни към тази част от взаимодействието с всеки един бизнес.

Проучванията сочат, че ако се погрижите за поверителността, това най-вероятно ще ви доведе до спестяване на разходи, а и дори до увеличаване на приходите.
 
Преди няколко месеца Boston Consulting Group проведе изследване, с което целеше да установи каква трансформация би била успешна в контекста на пандемията. Експертите констатират три неща, които бизнесите могат да направят, за да ускорят трансформацията и да се подготвят за следващото ниво:

1. Сложете силен акцент върху обработката на данните, за да добиете по-съществени прозрения за своята аудитория, поведението на потребителите и бъдещите проспекти и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите си.

Според Майкъл Лобан, главен директор на InfoTrust: „Този момент изисква да показвате съпричастност към клиентите си. Хората навсякъде преоценяват отношенията, които имат с марките; те търсят брандове, които добре разбират ситуацията и имат какво да кажат на своите клиенти. Потребителите ще изискват от вас да се доближите до техните преживявания, но и да поставите поверителността на техните данни в центъра на взаимоотношенията си с тях. Виждаме, че все повече марки осъзнават това.”

2. Обръщайте повече внимание на анализите, базирани на данните, които сте събрали и вземайте решения, базирани на тях, а не на собственото си усещане или опит, защото живеем в различни времена.

Вин Паолоци, главен инвестиционен директор в Kinesso съветва: „Свързването на данните от всички различни възможни точки на взаимодействие, които могат да съществуват между вашата организация и клиентите, по анонимен, но правилен начин, ще ви даде по-пълна представа за вашата аудитория и за пътуването на потребителя към вашата марка. Важна първа стъпка към свързаността е да разгледате и анализирате всички онлайн и офлайн бази данни, които имате. Някои компании имат офлайн програми за лоялност, в които инвестират от години. Други разполагат с данни за веригата на доставки, които оказват влияние върху това какви продукти се предлагат по рафтовете им. Ако тази информация не е пряко свързана с вашите маркетингови и бранд инициативи, тя няма да ви е от полза. Но, ако успеете да я изполвате, ще реализирате най-добрите си кампании”.

3. Дайте приоритет на стратегическите партньорства.
 
Сара Уокър, главен директор бизнес стратегии в Essence дава своите препоръки: „Разчитайте на партньори, които ще ви помогнат да идентифицирате надеждни методи за обработка на данни и ще ви предложат правилните технологии. Мисля, че медийните агенции действат адекватно като придават уникална стойност на марките при някои много добре обмислени кампании и им помагат да развиват правилните отношения с доверени технологични партньори. Тези партньорства стават все по-сложни през последните няколко години, тъй като много региони и държави са приели свои собствени разпоредби за поверителността на личните данни. Медийните агенции разбират променящия се пейзаж и помагат на бизнесите да осъзнаят какво е законно на различните пазари, както и това, което потребителите на тези пазари вече очакват. Това е изключително важно умение, което осигурява безопасна среда за правене на бизнес и комуникация с потребителите.”

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои

b2b Media | 07 Ноември 2020
article thumbnail

През 21-ви век онлайн светът може значително да увеличи ефекта от и без това силните призиви за протести и ...


 

b2b Media | 30 Октомври 2020
article thumbnail

Идеята за увеличаване на дигиталното присъствие на вашата марка не е никака лоша, тъй като в момента ...


 

b2b Media | 28 Октомври 2020
article thumbnail

Предизборната надпревара в САЩ е към края си, а провежданите междувременно социологически проучвания не ...


 

b2b Media | 28 Октомври 2020
article thumbnail

Измина повече от половин година, откакто COVID-19 беше обявен за глобялна пандемия. Както стана ясно още през ...


 

b2b Media | 16 Септември 2020
article thumbnail

Днес ще ви запознаем с Момчил Кюркчиев, главен продуктов директор и съосновател на Leanplum, бързо развиваща се ...


 

b2b Media | 08 Септември 2020
article thumbnail

Запознайте се с Теодосий Теодорсиев, основател на Kinetik Automotive,  чиито екип ...


 

b2b Media | 01 Септември 2020
article thumbnail

В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да ...


 

b2b Media | 01 Септември 2020
article thumbnail

Специалното отличие „Зелена личност”, с което ...


 

b2b Media | 01 Септември 2020
article thumbnail

Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020” ...


 

b2b Media | 26 Август 2020
article thumbnail

Борбата за таланти във високите технологии няма да спре, казва Радослав Радев, управител на „R&M България ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »