04 Декември 2020
Днес 5 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Как COVID-19 засегна бизнеса: 6-месечен анализ

Как COVID-19 засегна бизнеса: 6-месечен анализИзмина повече от половин година, откакто COVID-19 беше обявен за глобялна пандемия. Както стана ясно още през март, неговият ефект ще е болезнен за бизнеса. Но в този момент, 6 месеца по-късно изглежда, че бизнесите успяват в моного по-голяма степен от очакваното да се адаптират към новата ситуация, в която бяха принудително поставени.

Дигиталната трансформация се ускорява. Стратегиите за дигитално присъствие, дигитален макретинг и присъствие в онлайн пространството работят добре за всички, които успяха да настроят своите процеси и системи.

Дигитални бизнеси, дигитални потребители

Потребителите също са все по-дигитални в своето търсене. Кои са най-печелившите стратегии, които бизнесите предлагат?

Реалността показва, че отлично се справят онези, които предлагат изключително дигитално преживяване за своите клиенти.

COVID-19 принуди много фирми да започнат да работят онлайн и оттогава наблюдаваме огромен скок в интереса на онлайн купувачите, който непрекъснато се увеличава през последните два месеца.

Тази цифрова трансформация вече се случваше преди пандемията, но COVID-19 ускори времевата линия, като притисна и бизнеса, и купувачите да се насочат към онлайн среда.

Стандартизиране на онлайн процесите

Сега, когато брандовете изпитват предимствата на решенията онлайн, като чатовете в реално време и други подобни инструменти в сферата на комуникациите, тези функции ще бъдат стандартизирани, тъй като потребителите очакват да ги откриват все повече и повече с течение на времето.

Виждаме едновременно и ефективност на ново ниво в комуникационните стратегии.

Да вземем например търговските имейли - изпращанията са се удвоили от март насам, но в същото време процентът на отварянето им остава доста под нивата отпреди COVID.

Купувачите диктуват взаимодействието

Не че интересът на купувачите не е налице; всъщност потребителите вече имат свободата да избират кога и къде искат да взаимодействат с бизнесите.

Това поставя по-голям акцент върху маркетинговите тактики и показва ясно, че марките трябва да дадат приоритет на новите комуникационни канали като чатовете, където потребителите могат да взаимодействат с маркетинг, продажби и отдел услуги със собственото им темпо.

След като много повече бизнеси се научиха как успешно да направят прехода, глобалната икономика бавно започна да се отваря отново, а резултатите от продажбите започнаха постепенно да се подобряват.


Подобрено ниво на сключените сделки

През юни видяхме промяна в нивото на сключените сделки, като увеличението почти приближи нивата отпреди COVID и дори ги задмина в края на юли.

В момента ефективността на глобалните сделки се движи на и над нивата преди COVID, тъй като все повече бизнеси свикват да работят при тези нови обстоятелства.

Със сигурност все още живеем в труден момент за бизнеса, но данните за продажбите показват, че бавно, но сигурно сме започнали да вървим напред.

Какво да очакваме

На този етап не можем да направим прогнози за това какво ще се случи в следващите месеци и никой не знае как изглежда бъдещето, но се надяваме, че този анализ предоставя полезна справка за успешната дигитализация на бизнеса и че през следващото тримесечие данните ще са отново положителни.

 

b2b Media | 10 Ноември 2020
article thumbnail

Втората вълна на COVID-19 ще нанесе значително по-малко поражения върху икономиката ни Европа ще се върне на ...


 

b2b Media | 07 Ноември 2020
article thumbnail

През 21-ви век онлайн светът може значително да увеличи ефекта от и без това силните призиви за протести и ...


 

b2b Media | 30 Октомври 2020
article thumbnail

Идеята за увеличаване на дигиталното присъствие на вашата марка не е никака лоша, тъй като в момента ...


 

b2b Media | 28 Октомври 2020
article thumbnail

Предизборната надпревара в САЩ е към края си, а провежданите междувременно социологически проучвания не ...


 

b2b Media | 28 Октомври 2020
article thumbnail

Измина повече от половин година, откакто COVID-19 беше обявен за глобялна пандемия. Както стана ясно още през ...


 

b2b Media | 16 Септември 2020
article thumbnail

Днес ще ви запознаем с Момчил Кюркчиев, главен продуктов директор и съосновател на Leanplum, бързо развиваща се ...


 

b2b Media | 08 Септември 2020
article thumbnail

Запознайте се с Теодосий Теодорсиев, основател на Kinetik Automotive,  чиито екип ...


 

b2b Media | 01 Септември 2020
article thumbnail

В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да ...


 

b2b Media | 01 Септември 2020
article thumbnail

Специалното отличие „Зелена личност”, с което ...


 

b2b Media | 01 Септември 2020
article thumbnail

Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020” ...


 

Още Водещи новини:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »