18 Януари 2022
Днес 0 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Проучване на Microsoft Advertising: 45% от хората избират да пътуват, за да променят обстановката и да работят от разстояние

Microsoft Advertising проведе проучване на тема: „Нагласите за пътуване на европейците за 2021 г.“, за да научи как пандемията от COVID-19 е променила навиците на пътуващите европейци. Изследването е извършено сред повече от 600 ентусиасти пътешественици в Европа на възраст 18-65 години. Проучването показва, че през тази година хората са се отправили на пътешествие по три основни причини – за да обърнат внимание на психичното си здраве, за да избегнат локдаун или за да преживеят нещо ново. Проучването също така установява различно поведение и подход спрямо планирането на пътуване в различните възрастови групи. Все повече хора приемат хибридния модел на работа, който им предоставя гъвкавост и им позволява да планират почивките си по различен начин, да работят от друго място или да си починат за по-дълъг период от време.

Мерките за ограничаване на свободното движение, които бяха одобрени миналата година, силно повлияха на туристическата индустрия. Повече от половината анкетирани (51%) отговарят утвърдително на въпроса дали са отложили поне едно пътуване заради пандемията, а 57% признават, че им се е наложило да възобновят процеса на планиране на пътуванията. Така проучването установява, че подходът към планирането на пътуване също се е променил. Преди пандемията, пътуващите предпочитаха да си направят резервация няколко месеца предварително, за да се възползват от най-добрите цени. Данните от проучването на Microsoft Advertising обаче показват, че днес нещата стоят по по-различен начин, тъй като почти половината от европейците (48%) избират да резервират почивката си по-близо до датата на отпътуване. Различните ограничения в страните принудиха пътуващите да се адаптират към по-гъвкав подход, което доведе до това, че повечето европейци (61%) потвърждават, че е по-вероятно да резервират своето настаняване с гъвкава политика за анулиране. 65% от европейците, които участваха в проучването твърдят, че са склонни да изберат гъвкава политика за анулиране, когато резервират своето пътуване. 23% от пътуващите резервират повече от едно пътуване с политика за анулиране, а 40% от анкетираните заявяват, че резервират своето пътуване няколко месеца предварително, за да се възползват от най-добрата цена.

Проучването разкри, че карантинните ограничения не са довели единствено до негативни преживявания. Повече от една трета (38%) от анкетираните отбелязват, че новата реалност им е дала възможност да се откажат от постоянното пребиваване на едно място и им е помогнала да следват номадския начин на живот. Почти половината от анкетираните (46%), които работят дистанционно посочват, че са успели да си вземат почивка, каквато иначе не биха могли през този период.

Въвеждането на хибриден модел на работа означава, че хората могат да планират своето пътуване, без да се налага да се съобразяват с работния си график. Възможността да работят от вкъщи доведе до това, че почти половината от хората (45%) избират да пътуват на място, на което могат да се насладят на пейзажа и същевременно да работят. Много от работещите от разстояние (53%) твърдят, че могат да си позволят да пътуват по-често, благодарение на този модел на работа. Тази информация важи за хората във възрастовата група 23-38 години, 56% от които пътуват, за да съчетаят свободното си време с работата от разстояние.

Данните по-горе бяха подкрепени от друго проучване – доклад на Microsoft за тенденциите в работата (Microsoft Work Trend Index). То показва, че очакванията по отношение на работното място сред лидерите и работниците са се променили. Хибридният начин на работа – комбинация от работа от разстояние и от офиса е тук, за да остане. Девет от десет лидери (97%) приемат хибридния начин на работа в дългосрочен план, а повечето компании (83%) вече имат и гъвкава работна политика.

Данните показват, че гъвкавостта и хибридният начин на работа са новата реалност, която позволява на хората да променят своите навици за пътуване, тъй като могат да работят навсякъде.

 

 


economynews.bg | 17 Януари 2022

Запазва се тенденцията за устойчив растеж на пазара, очертала се през 2021 г. сочат данните на КФН към края на ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

Гражданите могат да правят предложения кои пътища да бъдат включени в новата програма за ремонт на ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

"Двигателите на инфлацията трябва да загубят сила през годината, след пика от 5%, наблюдаван през ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

Временният хоризонт пред автомобилния сектор е с висока степен на несигурност и крие доста рискове, но при ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

Тези 31 проекта са в областите, които са приоритетни за инвестиционната политика на България, а именно - ...


 

b2b Media | 17 Януари 2022
article thumbnail

Одитът в София дейта център се извърши чрез услугата на Нетера Hands-on-site с излъчване на живо ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

През ноември 2021 г. износът на стоки от България за трети страни нараства с 12.9% спрямо същия месец на ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

През третото тримесечие на 2021 година цените на жилищата, измерени чрез Индекса на цените на жилищата, са ...


 

economynews.bg | 17 Януари 2022

Протестите предизвикват главоболия на управляващата в Сърбия коалиция преди парламентарните избори на 3 ...


 

projectmedia.bg | 17 Януари 2022

Използването на новата функционалност на приложението е безплатно до 15.03.2022 Дигиталният портфейл 


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »