Развитието на Employer Branding кампаниите у нас провокира работодателите, но и изгражда култура и очаквания в служителите.Проучванията показват че заплащането е на четвърта позиция при избор на работно място. По-важни са работната среда, екипът, ...

Гражданско движение "България може" ще натиска властта да работи за хората. Чрез него ангажирани и отговорни българи обединяват усилия и действия за оказване на градивен натиск при вземането на ключови за родината ни решения.Икономистът Кузман ...

Трудовият пазар в България е с най-лошата прогноза в ЕС, сочи доклад на Allianz Trade.Населението в трудоспособна възраст между 20 и 64 години у нас ще се стопи с една трета до 2050 година. По този показател страната ни е с най-лошата прогноза в целия ...

Gen Z могат да бъдат ключови за бизнеса и неговото развитие.Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд!Leader Academy бе награден в ...

Първата българска компания, която започна социална кампания за справяне с демографската кризаГодишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на ...

Водещият производител на продукти за баня Идеал Стандарт Интернешънъл съобщи за публикуването на новия Доклад за устойчивост 2023, в който представя ключови постижения и напредъкът постигнат от компанията за по-добро устойчиво ...

Самолетите и товарните кораби поглъщат зашеметяващи количества петрол, което води до значителни емисии, затоплящи планетата всяка година. С ускорен научен напредък вече се появяват няколко алтернативи с ниски и нулеви въглеродни емисии, които ...

Исканията на БФС са в осем точки:1. Извършване на задълбочен анализ на сектора, на базата на който да се конкретизират потребностите на земеделските стопани, въз основа на които да бъде адаптирана националната политика, съвместно със ...

Екотакса за текстил и обувки у нас ще детронира бързата мода и ще доведе до по-чиста природа и по-качествена продукцияСпоред Програмата на ООН за околната среда (UNEP) текстилната индустрия е вторият по големина потребител на вода и е отговорна за ...

Индустрията на супер храните и естествените добавки показва постоянен растеж през последните пет години. Потребителите в световен мащаб търсят начини да се хранят здравословно без това да им коства прекалено много време. Очакванията са ...