27 Октомври 2021
Днес 30 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Нов инструмент за измерване на PR кампании от MSL Sofia

Нов инструмент за измерване на PR кампании от MSL SofiaMSL Sofia въвежда в услугите си изцяло нова за пазара и индустрията аналитична методология за измерване на PR кампании, наречена PR Brand Acceleration.

Това е изцяло ново решение за българския пазар, което вече има редица изключително успешни кампании. Уникалното при методологията е, че поставя фокус върху съответната марка и проследява нейното представяне в медийното пространство. Тя разполага с конкретни параметри, които дават ясна и детайлна представа на клиента за разпознаваемостта и разпространението на неговия бранд.

Концепцията MSL PR Brand Acceleration стъпва на аналитичния анализ на резултатите на PR кампаниите в медиите, защото те идват не само от планираните дейности, но най-вече от поставени ясна стратегия и измерими цели.

Методологията обобщава медийните публикации и оценява количествени критерии, част от които са медиен рийч, импресии, тоналност, бранд разпознаваемост и органично спрямо платено съдържание, за да формира качествена оценка на резултатите на PR кампанията, извън стандартния отчет с брой публикации. Тези качествени показатели за ефективност се сравняват с постваните цели и показват не само ефекта на отразяването на PR темата, но и възможностите за развитие на бранда в ключови медии, които екипът на MSL Sofia взима в предвид при създаване на PR стратегии и подходи.

„PR комуникациите дават резултат в дългосрочен план, но когато анализираш данните от медийното отразяване в контекста на стратегията и поставените цели, то виждаш PR ефекта в действие. Именно това представлява методологията MSL PR Brand Acceleration, която създадохме в MSL Sofia. С нея измерваме качествени показатели на бранд кампаниите в медиите, затвърждаваме PR ефекта с данни, на база на които след това надграждаме комуникационните подходи. Клиентите все повече търсят развитие на имидж позиционираните си и с нашата персонализирана методология можем да им дадем решение“, споделя Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.

 


b2b Media | 23 Октомври 2021

Фондацията предоставя финансова помощ на младежи от семейства, засегнати финансово от пандемията, а също и ...


 

b2b Media | 23 Октомври 2021

В Габрово имаше рекорден брой наемащи компании, а на Виртуалния ден броят на фирмите беше почти двоен спрямо ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2021

Търговците на дребно с 5 предложения към Министъра на здравеопазването ...


 

b2b Media | 18 Октомври 2021
article thumbnail

Студенти и млади специалисти с технически знания и/или владеещи чужди езици могат да намерят стаж или работа ...


 

b2b Media | 13 Октомври 2021
article thumbnail

BalkanROAD е финалист на наградите Regiostars 2021, бе съобщено по време на Седмицата на регионите на ЕС 2021 г. ...


 

b2b Media | 12 Октомври 2021

Според дългогодишно проучване във Франция минералът противодейства на рисковия за деменцията алуминий
...


 

b2b Media | 11 Октомври 2021

Възможно ли е устойчиво и зелено бъдеще без бизнеса като двигател на промяната и какво е значението за ...


 

b2b Media | 11 Октомври 2021
article thumbnail

В българския офис хората ще могат да работят до 20 дни годишно от чужбина ...


 

b2b Media | 08 Октомври 2021
article thumbnail

Едно от всеки пет деца забравя да пие вода в училище и в дома ...


 

b2b Media | 07 Октомври 2021
article thumbnail

Една от тях е новата геймърска гама, разработена в партньорство с Republic of Gamers (ASUS ROG) ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »