20 Април 2021
B2B
Днес 81 новини
SOFIX:![]() BGBX40:![]() BGREIT:![]() BGTR30:![]() CGIX:![]() ![]() 0.0000
![]() ![]() 0.0000
![]() ![]() 0.0000
![]() ![]() 0.0000
![]() БАПРА удължава срока за заявки в BAPRA Bright Awards 2021 до 2 априлb2b Media | 19 Март 2021г. Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обявява удължаването на крайния срок за подаване на заявки за участие в единадесетото издание на BAPRA Bright Awards – Енергия за промяна. Крайният срок за подаване на заявки в престижния конкурс е удължен до 2 април, включително.
В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през последните две години и по- точно в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Категориите са обновени и са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2021. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на www.bapra.bg/2021. Партньори на конкурса са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“, Bloomberg TV Bulgaria, Българска асоциация на комуникационните агенции и IAB Bulgaria. *** Основни категории в BAPRA Bright Awards 2021 1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект. 2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото. 3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин. 4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации. 5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес. 6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати. 7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати. 8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите. 9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство. 10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията. 11. Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност. 12. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин. Специални категории в BAPRA Bright Awards 2021 13. Награда „Кампания на годината“ 14. Награда „ПР агенция на годината“ Още Медии и PR:Времето
Петрол цени - в реално време
Последни новини
|