10 Август 2020
Днес 0 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Пощенска банка с модерни дигитални зони за самообслужване с функционалности без аналог на пазара

Пощенска банка с модерни дигитални зони за самообслужване с функционалности без аналог на пазараИновативната услуга следва добрите световни практики в отговор на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство

Пощенска банка прави поредната крачка към разширяване на иновативните си услуги, като стартира дигитални зони за самообслужване, които осигуряват повече бързина и удобство на клиентите. Новата услуга вече е достъпна в 30 офиса на банката в 15 града в страната, където са разположени специализирани устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности. Новите дигитални зони за самообслужване предоставят възможност на клиентите да извършат почти всички операции, налични в клона на банката, без да се налага да чакат на опашка. За да се възползват от всички услуги на новите зони за самообслужване, клиентите се нуждаят единствено от своята активна карта, която служи за средство за идентификация, като не е необходимо да са регистрирани за интернет банкиране.

На устройствата за самообслужване клиентите на Банката могат да:

    • Внасят или теглят пари не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;
    • Нареждат преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
    • Извършват справки за всички свои продукти в Пощенска банка и разпечатат справки или извлечения по сметка или кредитна карта;
    • Получават парични преводи от Western Union;
    • Подадат заявление за кредитен продукт;
    • Погасяват задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка;
    • Плащат битови сметки от своята карта.

От всички тези функционалности могат да се възползват както физически лица, така и фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в офис на банката. Модерните устройства за самообслужване са достъпни за ползване и от клиенти на други банки, като за тях са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.

„Ценим времето на нашите клиенти и постоянно се стремим да подобряваме предлаганите от нас продукти и услуги, като предоставяме иновативни и модерни решения, които следват добрите световни практики. За разлика от други банкови зони за самообслужване в България, Пощенска банка предоставя достъп до сметки и продукти на своите клиенти само посредством техните банкови карти. В дигиталните ни зони за самообслужване, след бърза идентификация с карта, клиентите на банката ще могат да извършат най-често срещаните банкови операции, включително преводи между собствени сметки или левов превод към чужда банкова сметка в България, без да е необходимо предварително да са регистрирани за интернет банкирането на банката. В допълнение, една от причините за посещение на банков офис от клиентите е получаване на справка и извлечение по сметка или карта, издадена от банката. Те вече ще могат лесно и бързо да ги разпечатат сами, без да е необходимо съдействие от служител. Новата услуга е в продължение на стратегията на банката да предложи на клиентите възможно най-много опции за самообслужване, което ще осигури повече време на нашите експерти за професионално консултиране на потребителите, особено за по-специфичните ни банкови продукти“, коментират от Пощенска банка.

До края на годината Пощенска банка ще продължи да увеличава броя на офисите в цялата страна, в които ще са налични дигитални зони за самообслужване, а за началото на следващата година от Банката подготвят и много нови функционалности, които ще разширят още повече възможностите за банкиране. Модерните зони са част от вече стартиралия процес на трансформация на широката клонова мрежа на финансовата институция, която в края на 2019 г. успешно откри и първите си дигитални клонове от ново поколение.

Повече информация за новите дигитални зони за самообслужване и предлаганите в тях услуги можете да откриете на www.postbank.bg

Пощенска банка с модерни дигитални зони за самообслужване с функционалности без аналог на пазара

 


econ.bg | 10 Август 2020

Само 53 са новите доказани случаи на заразени от коронавирус през последните 24 часа, според данните на ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020
article thumbnail

Красивият външен вид е субективно нещо. В същото време в света все още има общоприети стандарти за красота, ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Съобщава се, че бившият крал на Испания Хуан Карлос е отпътувал до Обединените арабски емирства, след като ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Благотворителните организации твърдят, че във Франция се изоставят много повече домашни любимци, отколкото ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Антоний Гълъбов е роден на 30 януари 1964 г. в София. Завършва Социология в Софийския университет „Св. ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Овен
Днес излишните размишления за смисъла на Вашето съвместно битие, могат само да Ви ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020
article thumbnail

Днес ще преобладава слънчево време. Около и след обяд над югозападната половина от страната ще се развива ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Те са толкова вкусни и здравословни, но малцина от нас си дават сметка, че някои плодове могат да доведат до ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Обикновено, нищо не може да спре управляващите да харчат все повече и повече, но пандемията от коронавирус и ...


 

ekipnews.com | 09 Август 2020

Първо Великобритания напусна Европа, а сега британците напускат Обединеното кралство и масово се заселват в ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски