10 Август 2020
Днес 79 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

С гласуване на публиката в интернет ще бъде избран най-популярният кулинарен фестивал на България

С гласуване на публиката в интернет ще бъде избран най-популярният кулинарен фестивал на БългарияС гласуване на публиката в интернет пространството ще бъде определен най-любимият и популярен традиционен кулинарен фестивал на България. Гласуването се провежда само онлайн, а крайният срок за участие е 28 март 2020 г.

Инициативата за определянето на най-известния кулинарен фестивал в България е на платформата "Фестивалите на България" – Festivali.eu, като самото гласуване става във Фейсбук страницата й www.facebook.com/Kulinarnite.Festivali. Освен да гласуват, потребителите могат да добавят и допълнителни предложения за фестивали. Единственото условие е кулинарните празници да бъдат с фокус върху традиционните български храни и ястия и това да се вижда ясно и от тяхното наименование. След първоначално публикуваните от организаторите 5 предложения, вече броят на кулинарните фестивали, съревноваващи се в допитването, достига 30.

Сред претендентите, които си оспорват първенството, са пъстри и любопитни предложения като Фестивалът на чушките, доматите, традиционните храни и занаяти – Куртово Конаре Фест, Празникът на Дрипавата баница в село Върбица, Фолклорния празник "Греяна ракия и зелева чорба от старовремската софра", с. Бабово, Фестивалът на пълнената чушка – гр. Левски, Фестивалът на традиционните храни, поминък и занаяти "Кулинарното наследство на Тракия" в Ивайловград, Националния фестивал на кешкека и народните умения в с. Радилово, общ. Пещера, и много други.

Анкетата се радва на изключителна популярност – само 7 дни след обявяването й в нея са гласували над 3800 души за над 30 кулинарни фестивала. За популяризирането на инициативата и подкрепата на конкретни фестивали са се организирали различни местни общности, които приканват чрез разнообразни канали публиката да подкрепи техния фестивал.

Във Фейсбук страницата на инициативата организаторите ежедневно представят подробно по един от участващите в анкетата кулинарни фестивали. Освен тази информация се публикуват данни за хода на анкетата и се попълва богатият календар от предстоящи подобни събития.

Платформата "Фестивалите на България" – Festivali.eu съществува от 2019 г., като целта й е да събира, споделя и популяризира красивите, забавни и вкусни фестивали на България. На сайта, освен богат календар с изминали и предстоящи събития на територията на цялата страна, може да бъде намерена и подробна информация за някои от най-интересните и атрактивни фестивали, както и много снимков материал.

"По наши данни, в България ежегодно се провеждат над 120 традиционни кулинарни фестивали, които са отворени за всеки, като радостното е, че броят им непрекъснато нараства. Освен, че се съживяват стари традиции, възникват и нови фестивали, които тепърва поставят своите основи. Няма как да не прави впечатление, че всички те са празници, които обединяват местните общности, провокират почитта към кулинарните традиции, и не на последно място – запалват интереса и любопитството на младите", коментира Стоян Стоянов, инициатор на Кулинарните фестивали на България.

Наградата за най-любим кулинарен фестивал в България, определен в резултат на гласуването, ще бъде връчена на церемонията за отличаване на победителите в ежегодния конкурс АГОРА, който тази година се провежда за 11-ти пореден път. Церемонията, насрочена за 30 март 2020 г., ще награди читалища, които заедно с местните хора са допринесли за подобряване на качеството на живот в общността и са предизвикали положителна промяна в своя град или село през 2019 година. Новата категория, в която за първи път ще бъде връчена специална награда по инициатива на "Кулинарните фестивали на България" (Festivali.eu), е наречена "Вкусни празници на общността".

Анкетата е на адрес: https://m.facebook.com/questions.php?question_id=204670224132656

 


b2b Media | 31 Юли 2020
article thumbnail

Очаква се засилване на връзката между партньорите, особено след като са минали заедно през кризата ...


 

b2b Media | 31 Юли 2020
article thumbnail

На 30.07.2020 г. се проведе третият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното ...


 

b2b Media | 30 Юли 2020
article thumbnail

На 29.07.2020 г. се проведе вторият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното ...


 

b2b Media | 30 Юли 2020
article thumbnail

В средата на лятото дните стават по-дълги,  а опасността при работа навън при високи температури се ...


 

b2b Media | 30 Юли 2020
article thumbnail

TBI Bank винаги търси нови възможности да предложи подходящо финансиране на своите клиенти. Особено сега на ...


 

b2b Media | 28 Юли 2020

Агенция Параграф 42, част от комуникационната група The Smarts, поема PR обслужването в България на немската верига ...


 

b2b Media | 28 Юли 2020
article thumbnail

Вчера, 27.07.2020 г., с пролог в София започна 67-мата Международна колоездачна обиколка на България (МКОБ).



 

b2b Media | 24 Юли 2020
article thumbnail

Хората нямат навика да мислят предварително и затова оставаме изненадани от природните бедствия – ...


 

b2b Media | 22 Юли 2020

Уебинар на Американския университет в България разказва за възможностите, които предоставя уникалната ...


 

b2b Media | 17 Юли 2020
article thumbnail

Марката DEVIN Изворна проведе социален експеримент, заснет под формата на филм, който разкрива как ни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски