23 Април 2019
Днес 5 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Силвена Роу, член на журито в MasterChef 2019, представи ново меню, изготвено от нея специално за Starbucks

Силвена Роу, член на журито в MasterChef 2019, представи ново меню, изготвено от нея специално за StarbucksПред партньори, медии и почитатели световноизвестната кафе верига Starbucks, представена в България от AmRestCoffee, лансира новото здравословно меню, създадено специално за Starbucksот новото лице и първата жена – член на журито на MasterChef – Силвена Роу. То включва плодово смути с ананас, банан и манго, десерт с чия и маракуя, както и кроасан с риба тони сирене „Моцарела“. 

По традиция част от продажбите, реализирани от менюто на Силвена Роу в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля. По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България. 

„За нас е изключително вълнуващо да вдъхновяваме хората да обърнат внимание не само на висококачественото кафе и напитки, а и на здравословната и вкусна храна. Искаме да бъдем все по-близо до нашите клиенти, да развиваме кафе културата и бранда в България. Освен новите блендове и продукти, които вече предлагаме и ще въвеждаме през годината, наш приоритет е развитието на здравословната линия. Очакванията на потребителите стават все по-високи и съответно нивото на предлагане е от първостепенно значение.“, сподели Иван Георгиев, Регионален мениджър на Starbucks България, по повод новото меню. 

„Щастлива съм да работя съвместно с бранд като Starbucks, който е спечелил милиони верни почитатели по целия свят. Нашето ново меню в България ще отговори напълно на професионалния подход на веригата, като чрез него още повече хора ще могат да станат съпричастни към една по-висока кулинарна култура и здравословен начин на живот. Също така се надявам съвместната ни социална кауза да намери много съмишленици и да зарадваме с помощта си талантливите деца от училището в Русаля“, каза Силвена Роу. 

През тази година предстои откриване на още обекти Starbucksвъв Варна и София, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в други градове. Извършва се и реновиране на по-старите обекти на компанията у нас. 

На 30.3.2019 г. за първи път в България Starbucks ще отбележи глобалната инициатива Часът на Земята, пускайки в употреба специална чашаза многократна употреба с уникален дизайн. Така компанията насърчава клиентите да донесат собствените си чаши, когато посещават Starbucks, което е основен приоритет в стратегията за намаляване на отпадъците.

Силвена Роу, член на журито в MasterChef 2019, представи ново меню, изготвено от нея специално за Starbucks 

 


b2b Media | 18 Април 2019

В съобщение към общността на Американския университет в България от днес президентът на АУБ д-р Стивън ...


 

b2b Media | 18 Април 2019
article thumbnail

Едни от най-добрите изследователи на Емоционалната интелигентност представиха своите проучвания на ...


 

b2b Media | 17 Април 2019
article thumbnail

Днес, екипът на Behr-Hella Thermocontrol  (BHTC) България участва  в изложението на работодатели „Стажове“ в ...


 

b2b Media | 17 Април 2019

Симулацията тази година е разширена и се провежда в Американския университет

За втора поредна година ...


 

b2b Media | 17 Април 2019

Едно от златните момичета на България – Ренета Камберова – ще раздаде медалите ...


 

b2b Media | 17 Април 2019
article thumbnail

МarkeThinX CONF 2019 обедини водещи компании, институции и организации в иноваивен форматЗа по-малко от месец The ...


 

b2b Media | 15 Април 2019
article thumbnail

Като активна крипто столица, София, България ще бъде домакин на второто издание на


 

b2b Media | 12 Април 2019
article thumbnail

Голям медиен и професионален интерес регистрира „Emotional Intelligence – Smart strategy for success“ - част от Седмицата на ...


 

b2b Media | 11 Април 2019
article thumbnail

Все повече компании отделят немалко време, за да подобряват представянето си като работодател пред ...


 

b2b Media | 11 Април 2019
article thumbnail

Стотиците отличили се през годината студенти се събраха на тържествена вечер ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Partly Cloudy
8°C
Пловдив
Fair
7°C
Бургас
Fair
6°C
Варна
Fair
3°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски