21 Септември 2020
Днес 8 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Забраната на WeChat може да намали продажбите на iPhone в Китай с 30%

Дипломатическите отношения между САЩ и Китай продължават да бъдат изключително обтегнати, което се дължи на множеството санкции наложени между двете държави. В момента почти няма обществена сфера или промишлен отрасъл, който да не е засегнат от конфликта между двете страни. Само преди дни ви съобщихме, че  САЩ ще забрани TikTok и WeChat, ако не бъдат купени от американски компании до 15 септември . Това решение допълнително задълбочи кризата между американското и китайското правителство.   Забраната на Доналд Тръмп няма да позволи на компаниите регистрирани в САЩ да поддържат нормални бизнес отношения с WeChat - популярно приложение за текстови съобщения в Китай. Проявлeнията на подобна санкция са многобройни  и могат сериозно да навредят на Apple.  Aко компанията спази предписанията на правителството и премахне WeChat от App Store в световен мащаб е изправена пред заплахата да регистрира сериозен спад в продажбите на iPhone сред потребителите в Китай, съобщава 9to5mac.      Toва е прогноза на популярния анализатор Mинг-Чи Куо, който е сигурен, че много китайски граждани  няма да си купят устройствата на Apple след като не могат да изтеглят WeChat. Според него е възможно компанията да регистрира спад от 30% в продажбите си на китайския пазар, ако изтеглят приложението от App Store .  С оглед внушителният брой потенциални клиенти в страната тази възможност може да създаде доста проблеми на компанията. Разбира се остава възможността представители на Apple да успеят да убедят американското правителство, което на свой ред да облекчи санкциите. Все още има повече от месец до крайния срок на Доналд Тръмп, който изтича на 15 септември.  Ако забраната предвижда изваждането на WeChat единствено от американската версия на Apple загубите за компанията няма да надхвърлят повече от 3-6% продажби, което е доста по-приемлив вариант. Намирането на купувач на приложението от САЩ е другият вариант Apple да избегнат сериозен спад в продажбите.          Още от Digital:  Защо американските мита срещу Китай са вредни за Apple, а не за Samsung 

 


digital.bg | 21 Септември 2020

Aмериканският президент Доналд Тръмп официално обяви, че подкрепя принципите заложени в сделката между Oracle ...


 

digital.bg | 21 Септември 2020

Microsoft са доста активни в тестовете на нови функционалности за Windows 10. Разработчиците на компанията ...


 

digital.bg | 21 Септември 2020

Нотификациите са удобен начин да получаваме информация и да комуникираме с няколко приложения едновременно ...


 

technews.bg | 20 Септември 2020

Конференцията ще се проведе в два формата – дигитален и физически   


digital.bg | 20 Септември 2020

Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата ...


 

digital.bg | 20 Септември 2020

Модерните технологии предоставят невероятно възможности на геймърите да се забавляват в домовете си. В ...


 

kaldata.com | 20 Септември 2020

В отворено писмо, подписано от депутати, академици и защитници на правата на децата, технологичните ...


 

kaldata.com | 20 Септември 2020

От години учените търсят признаци на живот на други планети чрез проследяване на органични вещества като ...


 

kaldata.com | 20 Септември 2020

Facebook Inc. отново е обвинена в шпионаж на потребителите на Instagram, този път чрез неразрешено използване на ...


 

kaldata.com | 20 Септември 2020

DuckDuckGo, търсещата машина, фокусирана върху поверителността на своите потребители, обяви, че през август 2020 г. ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски