24 Март 2019
Днес 5 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady

„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business LadyДвадесет и един благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в петото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review. Церемонията се на 4 декември в хотел Хилтън.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, политиката и неправителствените организации. Г-жа Цвета Караянчева, председател на 44-то Народно събрание на Република България спечели награда в категория „Патриотични дейности”, за своето председателство на Националния инициативен комитет за честване на 170-годишнината от рождението на Христо Ботев. „Тази награда е за всички, които вярват, че националната памет е най-ценното ни богатство” – допълни г-жа Караянчева.

В категория „Образование, обучение и развитие” бяха отличени две компании. Пощенска банка грабна награда за съвместния си проект със СофтУни в подкрепа на българското образование, а Виваком бе отличен за Инвестиции в дигитализацията на образованието. Кауфланд България спечели приз в категория „Устойчиво развитие”, за Цялостна корпоративна социална отговорност и благотворителна дейност.

Мобилният оператор А1 тази година спечели два приза – в категория „Подкрепа на беззащитните”, за подкрепа на Националната асоциация за приемна грижа и в категория „Отговорен работодател”, за своя социален ангажимент и грижа за служителите. Със своята кампания „Слънчеви деца“, награда спечели и dm България в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост”. Дженерали Застраховане АД заслужи отличие за Цялостна социална отговорност и инвестиции в обществото с проект „Устойчиво развитие” в категория „Корпоративен гражданин”, в която бе отличен за поредна година и Рефан България – за своята активна социална политика и инвестиции в обществото.

Три организации получиха приз в категория „Цялостна корпоративна отговорност и благотворителна дейност” в петото издание на „Златно сърце”. Кредисимо ЕАД спечели отличие за Цялостна корпоративна социална отговорност за по-добър живот. За социалния си проект „Забавно лято, грижовна есен” награда получи и тютюневият гигант Philip Morris, а Naxex Technological Development пък грабнаха приз за доброволчески труд и финансова подкрепа за множество каузи.

Още две родолюбиви организации бяха отличени в категория „Патриотични дейности” – Фондация „Нашият дом е България” на арх. Пламен Пламенов Мирянов от „Артекс Инженеринг” спечели приз за Родолюбиви инициативи за съхранение на патриотичния дух на българите и популяризиране на националните природни богатства на България, а Витамин Арт с основател Татяна Узунова пък грабна приз за повишаване и съхранение на националното самочувствие.

В категория „Медиите и социалните каузи” отличие спечелиха три национални медии. Нова Броудкастинг Груп грабна награда за кампанията си „Нова подкрепя българските филми”, а БНТ2 пък си заслужи отличие за своя Образователен блок „Знание.Bg”. Радио FM+ бе отличено за дългогодишната си кампания „Убий скоростта, спаси дете”.

Тази година широка публичност и акцент получиха и множество организации от неправителствения сектор, които заслужиха признание в категория „Неправителствени организации в действие”. Фондация за социална промяна и включване спечели награда за програмите си „Дом Възможност” и „Ранно детско развитие”. За подкрепата на хора в нужда и развитие на селските райони отличие спечели и Фондация „7 каузи”, която от лична публикация в социалните мрежи се превръща в активна дейност в над 15 града. Сдружение „Аутизъм днес” отново бе отличено за своите дългогодишни Добри практики за развитие на деца с аутизъм, а хотел и сдружение „Маринела” пък получиха приз за подкрепа на таланти и хора в неравностойно положение.

„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady

 


b2b Media | 21 Март 2019
article thumbnail

За някои компании обуването на маратонки на работното място е немислимо, а за други, спортните обувки са част ...


 

b2b Media | 20 Март 2019
article thumbnail

Heineken 0.0в новслим кен от 330 мл. вече е част от портфолиото на марката в  България. Нашата ...


 

b2b Media | 20 Март 2019

Американският университет в Българя обяви, че от тази година ще предоставя три вида частични стипендии за ...


 

b2b Media | 19 Март 2019
article thumbnail

Традиционно 70% от възпитаниците на Академията започват работа в ИТ сектора до 1-2 месеца от ...


 

b2b Media | 18 Март 2019
article thumbnail

В първата задача от ученическия конкурс-обучение „Работилница за репортери 2019“, участниците ще създават ...


 

b2b Media | 15 Март 2019
article thumbnail

12 нови конкурсни категории предизвикват професионалистите в бранша Българската ...


 

b2b Media | 15 Март 2019
article thumbnail

На 21 март 2019 г., в хотел Маринела, зала EFE ще се проведе ТОП бизнес събитието„BUSINESS EXCELLENCE ...


 

b2b Media | 14 Март 2019
article thumbnail

Вчера, 13.03. 2019 г., 91студенти от Университета за архитектура, строителство и геодезия (УАСГ)посетиха ...


 

b2b Media | 13 Март 2019
article thumbnail

С тържествен водосвет, отслужен от митрополит Антоний, митрополит на Западно- и Средоевропейската ...


 

b2b Media | 13 Март 2019
article thumbnail

Experian България дари близо 70 000 долара на Фондация „Конкордия България“ и на Фондацията за социална ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
6°C
Пловдив
Cloudy
6°C
Бургас
Fair
2°C
Варна
Fair
1°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски