Днес 102 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстоиИдеята за увеличаване на дигиталното присъствие на вашата марка не е никака лоша, тъй като в момента потребителите прекарват значително повече време онлайн. Дигитализирането бързо се превръща в абсолютна необходимост за тези, които искат да оцелеят и да придължат да се развиват.

Ако не достигате до потенциалните си клиенти и не успявате да ги ангажирате по време на тяхното клиентско преживяване с вашия бранд, можете да бъдете сигурни, че вашите конкуренти са готови да заемат мястото ви.

Дигитализация, но и поверителност на личните данни

Вече би трябвало да сте си поставили за цел постигането на по-голяма цифрова зрялост, но едновременно с внедряването на правилните технологични и организационни стратегии, поставете като приоритет и запазването на поверителността на личните данни на потребителите, все пак GDPR е в сила, а и клиентите стават все по-чувствителни към тази част от взаимодействието с всеки един бизнес.

Проучванията сочат, че ако се погрижите за поверителността, това най-вероятно ще ви доведе до спестяване на разходи, а и дори до увеличаване на приходите.
 
Преди няколко месеца Boston Consulting Group проведе изследване, с което целеше да установи каква трансформация би била успешна в контекста на пандемията. Експертите констатират три неща, които бизнесите могат да направят, за да ускорят трансформацията и да се подготвят за следващото ниво:

1. Сложете силен акцент върху обработката на данните, за да добиете по-съществени прозрения за своята аудитория, поведението на потребителите и бъдещите проспекти и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите си.

Според Майкъл Лобан, главен директор на InfoTrust: „Този момент изисква да показвате съпричастност към клиентите си. Хората навсякъде преоценяват отношенията, които имат с марките; те търсят брандове, които добре разбират ситуацията и имат какво да кажат на своите клиенти. Потребителите ще изискват от вас да се доближите до техните преживявания, но и да поставите поверителността на техните данни в центъра на взаимоотношенията си с тях. Виждаме, че все повече марки осъзнават това.”

2. Обръщайте повече внимание на анализите, базирани на данните, които сте събрали и вземайте решения, базирани на тях, а не на собственото си усещане или опит, защото живеем в различни времена.

Вин Паолоци, главен инвестиционен директор в Kinesso съветва: „Свързването на данните от всички различни възможни точки на взаимодействие, които могат да съществуват между вашата организация и клиентите, по анонимен, но правилен начин, ще ви даде по-пълна представа за вашата аудитория и за пътуването на потребителя към вашата марка. Важна първа стъпка към свързаността е да разгледате и анализирате всички онлайн и офлайн бази данни, които имате. Някои компании имат офлайн програми за лоялност, в които инвестират от години. Други разполагат с данни за веригата на доставки, които оказват влияние върху това какви продукти се предлагат по рафтовете им. Ако тази информация не е пряко свързана с вашите маркетингови и бранд инициативи, тя няма да ви е от полза. Но, ако успеете да я изполвате, ще реализирате най-добрите си кампании”.

3. Дайте приоритет на стратегическите партньорства.
 
Сара Уокър, главен директор бизнес стратегии в Essence дава своите препоръки: „Разчитайте на партньори, които ще ви помогнат да идентифицирате надеждни методи за обработка на данни и ще ви предложат правилните технологии. Мисля, че медийните агенции действат адекватно като придават уникална стойност на марките при някои много добре обмислени кампании и им помагат да развиват правилните отношения с доверени технологични партньори. Тези партньорства стават все по-сложни през последните няколко години, тъй като много региони и държави са приели свои собствени разпоредби за поверителността на личните данни. Медийните агенции разбират променящия се пейзаж и помагат на бизнесите да осъзнаят какво е законно на различните пазари, както и това, което потребителите на тези пазари вече очакват. Това е изключително важно умение, което осигурява безопасна среда за правене на бизнес и комуникация с потребителите.”

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои

b2b Media | 11 Юни 2021
article thumbnail

Въпреки положителните икономически тенденции, все още съществуват рискове ...


 

Калоян Кирилов | 09 Юни 2021
article thumbnail

Сигурен съм, че повечето от вас са убедени, че ако правите стартъп или стартирате бизнес е добре да имате ...


 

b2b Media | 08 Юни 2021
article thumbnail

Миналогодишното издание на Годишните награди на b2b Media e залегнало в основата на ...


 

Симеон Димитров | 07 Юни 2021
article thumbnail

За поредна година Германо-Българската индустриално-търговска камара (ГБИТК) провежда анкета сред своите ...


 

b2b Media | 01 Юни 2021
article thumbnail

Екипът прие отличието като признание за непрестанните усилия в подкрепа на бизнеса в България, особено ...


 

b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

Служителят става повече човек в новата ера на офиса ...


 

b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

Как най-иновативната хирургична платформа предизвика революция в медицината по света и у нас ...


 

b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

С приза „Зелена личност“ беше удостоен посмъртно алпинистът Атанас Скатов, който загина по-рано ...


 

b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

Историята на един от победителите в престижната надпревара доказа за пореден път високото ниво на ...


 

b2b Media | 09 Май 2021
article thumbnail

ЖИВОТЪТ СЛЕД 40 ’21: Онлайн фестивал за жени на 35/40, 50, 60 ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »