08 Март 2021
Днес 38 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Български художник с провокираща изложба в Сингапур

Български художник с провокираща изложба в СингапурДеян Михов унищожи част от изкуството си по време на събитието - кампания за значението на творците в условията на изолация.

Изложбата стартира със запомняща се провокация към публиката още в първата вечер. Българският художник Деян Михов извади от рамката и разкъса автопортрета си, създаден по време на изолацията в началото на годината. С парчетата от красивия акварел той създаде нова творба пред очите на посетителите. Всички произведения на българския художник, включени в кампанията, показват изкуството като унищожено, напомнящо за нещо ненужно, за да си представим колко пуст би изглеждал светът без него.

Деян Михов е сред избраните творци в „Месеца на несъществените артисти“ (The Non-Essential Artists Month) – кампания на галерията за изящни изкуства Blue Ocean в Сингапур. Изложбата има за цел да отвори диалога за ролята на изкуствата в съвременното общество, особено в ситуацията на COVID-19 и да подкрепи връзката между публиката и артистите. Идеята за кампанията е провокирана от проучване, проведено в Сингапур, което посочва професията на творците като най-малко значима по време на пандемията.

Творбите на Деян Михов директно и недвусмислено показват какъв ще бъде светът без артисти. Чрез творчеството си той успява да припомни на обществеността, че творците са онези, които вдъхновяват и създават. На тях дължим голяма част от развитието на нашата цивилизация. "COVID стана причина за редица проучвания на нагласите в Европа и Азия, класиращи артистите като несъществени членове на обществото в момент, когато тази индустрия пострада значително“, споделя Деян Михов. Това е една от основните причини художникът да се включи в кампанията и да покаже чрез творбите си как би изглеждал светът без световноизвестни забележителности, култура, музика, дизайн и иновации. „Недопустимо е да определяме артистите като хора с второстепенна професия в условията на криза. Великият Леонардо да Винчи е сред най-влиятелните мъже на италианския Ренесанс не само със своите художествени шедьоври, но и с множеството си изобретения. Той поставя и основата на съвременната авиация. Артистите са визионери в много области и историята го доказва“, допълва художникът.

В кампанията, стартирала в началото на ноември, се включат 17 творци от различни националности. Освен възможността публиката да се докосне до техните творби, тя ще може да се включи с разговори и коментари в едноименната онлайн кампания на галерията в социалните медии, където публиката ще бъде окуражавана да споделя мислите си за различните творби.

Влиянието на изкуството и артистите се простира отвъд картините, скулптурите или поемите. Изкуството ни прави хора.“, казва за кампанията директорът на галерията Крис О (Chris Oh).

Деян Михов, известен като "банкер през деня, художник през нощта", е роден в България. Проправя си път в света на финансите в Лондон и днес успешно съвместява професията със страстта си към рисуването. Негови произведения са показвани в различни галерии, в Българския културен институт в Лондон, в Лондонскoто метро и в Grand Union Station в Лос Анджелис. Той е посланик на eShareLife, благотворителна организация, която подкрепя общности в неравностойно положение чрез изкуство и насърчава художници, които помагат в подобни проекти. В момента живее и твори в Сингапур.

Български художник с провокираща изложба в Сингапур


Български художник с провокираща изложба в Сингапур

 


b2b Media | 05 Март 2021
article thumbnail

Над 90% от професионалната общност вярва, че дамите имат място в професията, показва проучване на Transpress ...


 

b2b Media | 05 Март 2021
article thumbnail

Как се справя цяла една индустрия с предизвикателствата на COVID кризата и какъв е пътят традиционния за ...


 

b2b Media | 05 Март 2021
article thumbnail

Тазгодишната тема на проекта е „Поглед към доброто“. Конкурсът ще се провежда на национално ниво и ще бъде ...


 

b2b Media | 05 Март 2021
article thumbnail

Минералните води са първи избор за активно спортуващите Поддържането на тялото добре хидратирано е ...


 

b2b Media | 05 Март 2021
article thumbnail

Водещи лекари от Университетската акушеро-гинекологична болница се включват в кампанията „Ендо Март 2021“, ...


 

b2b Media | 01 Март 2021
article thumbnail

Известни личности и инфлуенсъри показаха смелост, фантазия и хумор, вдъхновени от забавния тв клип на ...


 

b2b Media | 01 Март 2021
article thumbnail

Това са част от изводите във второто национално проучване за състоянието на корпоративната социална ...


 

b2b Media | 01 Март 2021

Заявки за участие ще се приемат от 1 до 23 март ...


 

b2b Media | 26 Февруари 2021
article thumbnail

Фирмите реагираха гъвкаво, следващата стъпка е изграждане на общност на знанието и солидарността ...


 

b2b Media | 25 Февруари 2021

За 10-а поредна година на официална церемония бяха отличени победителите в отделните категории на конкурса ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »