Днес 114 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Sennheiser продава бизнесa си на швейцарската компанията за слухови апарати Sonova

Германският производител се превърна в синоним на висококачествени аудио продукти през последните десетилетия. Още от създаването на Sennheiser преди 75 години компанията продължава да диктува събитията в индустрията. Бизнес плановете им, обаче ще претърпят драстична промяна, тъй като Sennheiser потвърдиха, че продават своя потребителски бизнес. Вече е известно и името на купувача, като това е швейцарския бранд Sonova. Финансовите параметри на сделката не бяха обявени публично. Ако не възникнат допълнителни усложнения регулаторите се очаква да дадат своето одобрение в следващите месеци. Така придобиването е възможно да бъде финализирано преди края на 2021г. Съобразно параметрите швейцарският холдинг Sonova ще придобие контрол над портфолиото от аудио слушалки и високоговорители на Sennheiser. В момента има повече от 600 служители на германския бранд, които работят в Consumer Electronics дивизията. Очакванията са целият персонал да се присъедини към Sonova, които за в бъдеще ще разработват портфолиото от продукти на Sennheiser в този сегмент.     Sennheiser описаха сделката като перманентно сътрудничество между двете страни, което ще продължи и след лицензирането на техния бранд от Sonova. Допълнително ще бъдат публикувани данни как компанията планира да продължи да развива портфолиото от аудио продукти на своя партньор. Припомняме ви, че още през февруари се появиха слухове,че Sennheiser възнамеряват да се разделят със своя потребителски бизнес. Повече от два месеца по-късно сделката вече е факт. В официално изявление компанията изрази задоволство, че именно швейцарския холдинг е купувач на Consumer Electronics подразделението. Sonova се надяват да станат по-влиятелен фактор в сегмента на т.нар. "Hearables" - категория, която включва смарт слушалки, високоговорители и преносими аудио джаджи. За в бъдеще Sennheiser ще се насочат изцяло към три ключово бизнес сегмента в своята Professional дивизия, за да генерират приходи.   Oще от Digital: Какво трябва да имаме предвид, когато избираме аудио слушалки тип "тапи" 

 


technews.bg | 16 Юни 2021

Новината е потвърдена официално от говорител на компанията   


kaldata.com | 16 Юни 2021

В първото излъчвано на живо студио Huawei TechTalk, компанията обяви ексклузивни оферти за 3 продукта, които важат ...


 

pixelmedia.bg | 16 Юни 2021

Делът на новите регистрации на .eu и .ею домейни се е увеличил с 6% през 2020 г., спрямо предходната година. Това ...


 

pixelmedia.bg | 16 Юни 2021

Когато през 2004 г. 24-годишният футболист Миклош Ферер загина на терена след внезапен сърдечен арест и тази ...


 

kaldata.com | 16 Юни 2021

Правосъдието може и да забавя, но не забравя. През 2013 ви разказахме за предприемач на френския клон на ...


 

digital.bg | 16 Юни 2021

Ексклузивните оферти важат от 16 часа на 16 юни до 16 часа на 17 юни.   


digital.bg | 16 Юни 2021

Най-новото поколение ThinkPad P1, P15 и P17, съчетани с професионален дисплей и докинг станция, предоставят на ...


 

technews.bg | 16 Юни 2021

Правителството и местната власт преговарят с шест компании   


pixelmedia.bg | 16 Юни 2021

  От 01.06.2021 г. на територията на Техническия университет – София, между учебен корпус 1 (Ректорат) и учебен ...


 

pixelmedia.bg | 16 Юни 2021

  Ново начало на галерия „Оборище 5“ с подкрепата на ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »