19 Март 2019
Днес 245 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

5-те най-големи грешки при работа с виртуални екипи

5-те най-големи грешки при работа с виртуални екипиЕто 5-те най-големи грешки, които направих при изграждането на виртуални екипи и ето начините да бъдат избегнати:

1. Смесване на онлайн и офлайн срещи или обучения

Изглежда, сякаш има смисъл да се проведе среща, докато една част от членовете на екипа са физически в офиса, а другите са онлайн. Но не е така.

Всъщност хората, които са заедно в една стая, се чувстват добре, но тези в интернет се чувстват изоставени и не успяват да се включватсъс същия интензитет в разговора. Те са просто един по-далечен глас в другия край на линията и не са пълноценни в обсъжданията. Междувременно за другите е изключително лесно да игнорират колегите си онлайн и като цяло да олекнат техните мнения.

За да е справедливо: направете физическа среща с всички членове на екипа или накарайте всички да се включат онлайн.

2. Не разчитайте само на имейли и разговори по телефона

От една страна имейлите може да изчезнат или да бъдат разбрани погрешно. Но пък за конферентна телефонна връзка понякога е трудно да се намери времеви интервал, който да пасва на всички и след това, ако няма записан протокол сме склонни да забравим повечето неща, за които сме говорили.

Има толкова много инструменти за сътрудничество, за да можете да зададете бърз въпрос (Slack, Skype ...) или подходящи инструменти за управление на проекти като Jira и Confluence, където се записват дискусиите и решенията.

Освен това, използването на чатове ни карат да се чувстваме по-неформално и по-близо до разговор, който физически сте имали в офиса с колегите си.

3. Не ви трябва целия тим за конферентен разговор, когато само 2-3-ма от тях ще са въвлечени

Лесно е просто да копирате и да поставите всички имейли в тима, за да направите конферентен разговор, но спрете и помислете кой всъщност ви е необходим за срещата? Дали са всички членове на екипа Наистина ли?

Ако темата не е подходяща за всички и някои от хората не са пряко въвлечени, ще им се струва, че основно им губите времето. Това води до провал на срещи, които наистина имат значение.

Помислете още веднъж върху списъка с участниците, за да се уверите, че правилните хора ще се появят за правилната среща.

4. Не поемайте курс към еднопосочен разговор

Когато провеждаме екипни срещи, много често го правим само, за да възлагаме задачи.

Защо? Защото, когато всички са някъде далече и не ги виждате физически, не е толкова лесно да проведете двупосочен разговор, както би било в офиса.

Но все още сме хора и хората трябва да се чувстваме свързани помежду си.

Започнете с дребните теми като питате как е всеки днес. Дайте време на всеки член на екипа да разкаже по какво работи, какви въпроси има и какви са техните акценти от деня / седмицата. Уверете се, че дори най-тихото мнение е чуто.

След това ще ви е много по-лесно да говорите по същество.

5. Начинът, по който екипът работи заедно трябва да търпи промени

Лесно е да свикнете с рутината и да работите винаги по един и същи начин, като използвате същите канали, които винаги сте предпочитали.

Но това наистина ли е най-добрият, най-ефективният начин?

При гъвкавото управление на проектите си правим ретроспективи и оценки на всеки две седмици. Разговаряме с целия екип какво е станало добре, какво не се е получило и какво може да се подобри.

Правилата на тази игра са: без да обвиняваме, да търсим обратна връзка и тя трябва да бъде дадена по конструктивен начин.

Но коя е тайната съставка за създаването на колективен дух и култура на сътрудничество дори и при виртуалните екипи? Чувството за хумор :)

То ви създава много по-позитивно отношение и всеки ще бъде с приятна нагласа за тези срещи.

 


b2b Media | 15 Март 2019
article thumbnail

12 нови конкурсни категории предизвикват професионалистите в бранша Българската ...


 

b2b Media | 15 Март 2019
article thumbnail

На 21 март 2019 г., в хотел Маринела, зала EFE ще се проведе ТОП бизнес събитието„BUSINESS EXCELLENCE ...


 

b2b Media | 14 Март 2019
article thumbnail

Вчера, 13.03. 2019 г., 91студенти от Университета за архитектура, строителство и геодезия (УАСГ)посетиха ...


 

b2b Media | 13 Март 2019
article thumbnail

С тържествен водосвет, отслужен от митрополит Антоний, митрополит на Западно- и Средоевропейската ...


 

b2b Media | 13 Март 2019
article thumbnail

Experian България дари близо 70 000 долара на Фондация „Конкордия България“ и на Фондацията за социална ...


 

b2b Media | 13 Март 2019
article thumbnail

Миролюба Бенатова, Генка Шикерова, Доника Ризова, Филипа Иванова, Неда Василева, Лилия Мустакова, Емил ...


 

b2b Media | 12 Март 2019
article thumbnail

Емоционалната интелигентност има отношение към всички сфери от живота ни. Балансирането на рационално и ...


 

b2b Media | 11 Март 2019
article thumbnail

На 21 март 2019 г., в хотел Маринела, зала EFE ще се проведе Икономическият форум „BUSINESS EXCELLENCE ...


 

b2b Media | 11 Март 2019

На 14-и март 2019 г. посланикът на Кралство Дания в България Н. Пр. г-н Сьорен Якобсен ще изнесе лекция в ...


 

b2b Media | 08 Март 2019

На 13-и март 2019 г. Американският университет в България (АУБ) става домакин на инициативата „Месим, за да се ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Partly Cloudy
17°C
Пловдив
Fair
21°C
Бургас
Fair
12°C
Варна
Fair
11°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски