12 Ноември 2019
Днес 4 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Aвторитетните награди „Продукт на годината“ отварят платформата си за кандидатстване за 2020 година

Aвторитетните награди „Продукт на годината“ отварят платформата си за кандидатстване за 2020 годинаПрестижният конкурс Voted Product of the Year („Избран продукт на годината“) отваря платформата си за кандидатури с нов представител у нас – екипа на „ПОИ България“ – Христо Стефанов и Александра Патракова. Новите собственици на лиценза у нас са амбицирани да продължат мисията наградите „Продукт на годината" да бъдат най-добрият барометър на потребителските нагласи. 

През 2020 г. ще бъдат въведени новости, с което влиянието на лейбъла Voted Product of the Year да придобие още по-голяма значимост за компаниите и потребителите. Носителите на приза се отличават за иновациите и качеството, което са реализирали на пазара. Те получават право да поставят върху своите продукти специално лого, графичен символ на признание, което се присъжда от потребителите. Наградата е силно послание към участниците на пазара, както и ефективно средство за насърчаване на продажбите. 

Към логото на наградата ще може да се прибавят и идентификатори, които ще подсилят значението му, давайки допълнителен аргумент пред потребителите при избора им на марка-победител в конкурса. Пример за такива идентификатори могат да бъдат Organic Product, Family Product и Beauty Product (био продукт, семеен продукт и продукт за красота) и т.н. 

Друга важна промяна е свързана с потребителското изследване, което вече ще се провежда от Nielsen International – глобалната агенция за маркетингови проучвания е  стратегически партньор на “Продукт на годината” и реализира изследванията в повечето други страни по света, в които се организира престижният конкурс за иновации. 

Важна видима промяна  има и в обновеното лого, което е с модерна и изчистена визия. 

Филип Гелдер, главен изпълнителен директор на Voted Product of the Year Worldwide, споделя: „Много сме щастливи да приветстваме екипа на Христо Стефанов, новите представители на Voted Product of the Year в България. Убедени сме, че техният опит включително и в дигиталната комуникация ще допринесе за надграждането на Бранда за най-иновативни брандове и компании. Към днешна дата „Продукт на годината“  е добре познат в повече от 45 страни по света с една обща мисия – да постави потребителите в центъра и да ги овласти да дават препоръки за нови продукти, основани на най-високите стандарти за качество и етика. България е една от страните, в които тази философия е добре изразена в подкрепа на марките да бъдат иновативни, така че иновацията да се превърне в успех“, каза още г-н Гелдер. 

„С удоволствие поемаме един от най-престижните международни конкурси, в който основно жури са ПОТРЕБИТЕЛИТЕ с главна буква. Убедени сме, че марките, които оперират у нас, заслужават признание за иновациите си, и знакът на нашия конкурс ще допринесе за още по-силното им представяне на пазара“сподели Христо Стефанов. 

Компаниите ще могат да използват подобрена система за кандидатстване онлайн на обновения сайт: www.poybulgaria.com. Както и досега, наградените продукти и услуги могат да използват целогодишно реномираното лого на Voted Product of the Year и да го включат във всички канали на своята външна и вътрешна комуникация. 

 


b2b Media | 11 Ноември 2019
article thumbnail

Нетрадиционната надпревара ще вдигне градуса на спортните емоции в центъра на София ...


 

b2b Media | 08 Ноември 2019
article thumbnail

Международна конференция, посветена на проблемите с аутизма, ще се проведе в София ...


 

b2b Media | 08 Ноември 2019
article thumbnail

Общо 21 финалисти ще се борят за наградите Effie тази година Агенции и рекламодатели се състезават в 5 ...


 

b2b Media | 08 Ноември 2019
article thumbnail

По инициатива на белгийската финансова група KBC 100 нови дръвчета бяха засадени на територията на район ...


 

b2b Media | 05 Ноември 2019
article thumbnail

Близо 1200 деца на служители от 20 компании взеха участие в седмото издание на проекта “Гордея се с труда ...


 

b2b Media | 05 Ноември 2019
article thumbnail

Скейл Фокус Академия официално отвори врати в Бургас. На 3 ноември се състоя официалното откриване на Скейл ...


 

b2b Media | 05 Ноември 2019
article thumbnail

Организацията е пионер в частното обучение на ИТ и дигитални специалисти в България с общност от над 115 ...


 

b2b MEdia | 05 Ноември 2019

Неправителствени организации и студенти обединяват усилия за различни каузи Третото издание на Годишния ...


 

b2b Media | 03 Ноември 2019
article thumbnail

Как да бъдат развити социалните умения на хората в аутистичния спектър ще представи Първата международна ...


 

b2b Media | 01 Ноември 2019
article thumbnail

Всички приходи от продажбата на играчките SAGOSKATT отиват в полза на проекти за децата в ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
6°C
Пловдив
Fair
6°C
Бургас
Fair
13°C
Варна
Partly Cloudy
13°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски