Aвторитетните награди „Продукт на годината“ отварят платформата си за кандидатстване за 2020 година

Aвторитетните награди „Продукт на годината“ отварят платформата си за кандидатстване за 2020 годинаПрестижният конкурс Voted Product of the Year („Избран продукт на годината“) отваря платформата си за кандидатури с нов представител у нас – екипа на „ПОИ България“ – Христо Стефанов и Александра Патракова. Новите собственици на лиценза у нас са амбицирани да продължат мисията наградите „Продукт на годината" да бъдат най-добрият барометър на потребителските нагласи. 

През 2020 г. ще бъдат въведени новости, с което влиянието на лейбъла Voted Product of the Year да придобие още по-голяма значимост за компаниите и потребителите. Носителите на приза се отличават за иновациите и качеството, което са реализирали на пазара. Те получават право да поставят върху своите продукти специално лого, графичен символ на признание, което се присъжда от потребителите. Наградата е силно послание към участниците на пазара, както и ефективно средство за насърчаване на продажбите. 

Към логото на наградата ще може да се прибавят и идентификатори, които ще подсилят значението му, давайки допълнителен аргумент пред потребителите при избора им на марка-победител в конкурса. Пример за такива идентификатори могат да бъдат Organic Product, Family Product и Beauty Product (био продукт, семеен продукт и продукт за красота) и т.н. 

Друга важна промяна е свързана с потребителското изследване, което вече ще се провежда от Nielsen International – глобалната агенция за маркетингови проучвания е  стратегически партньор на “Продукт на годината” и реализира изследванията в повечето други страни по света, в които се организира престижният конкурс за иновации. 

Важна видима промяна  има и в обновеното лого, което е с модерна и изчистена визия. 

Филип Гелдер, главен изпълнителен директор на Voted Product of the Year Worldwide, споделя: „Много сме щастливи да приветстваме екипа на Христо Стефанов, новите представители на Voted Product of the Year в България. Убедени сме, че техният опит включително и в дигиталната комуникация ще допринесе за надграждането на Бранда за най-иновативни брандове и компании. Към днешна дата „Продукт на годината“  е добре познат в повече от 45 страни по света с една обща мисия – да постави потребителите в центъра и да ги овласти да дават препоръки за нови продукти, основани на най-високите стандарти за качество и етика. България е една от страните, в които тази философия е добре изразена в подкрепа на марките да бъдат иновативни, така че иновацията да се превърне в успех“, каза още г-н Гелдер. 

„С удоволствие поемаме един от най-престижните международни конкурси, в който основно жури са ПОТРЕБИТЕЛИТЕ с главна буква. Убедени сме, че марките, които оперират у нас, заслужават признание за иновациите си, и знакът на нашия конкурс ще допринесе за още по-силното им представяне на пазара“сподели Христо Стефанов. 

Компаниите ще могат да използват подобрена система за кандидатстване онлайн на обновения сайт: www.poybulgaria.com. Както и досега, наградените продукти и услуги могат да използват целогодишно реномираното лого на Voted Product of the Year и да го включат във всички канали на своята външна и вътрешна комуникация.