BAAwards 2019 -на старт са студентите

Започва студентския конкурс за „Наградите на Българската асоциация на рекламодателите-2019“

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) откри в началото на юни, 6-тото годишно издание на конкурсите „Награди на БАР“ (BAAwards2019), навлизайки в „Четвъртото измерение“, къдетоще събере заедно професионалисти от трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. В три отделни конкурса, три съдийски комисии, съставени от авторитетното жури на BAAwards2019, ще отличат постиженията в сектора. 

След старта на конкурсите за рекламодатели и комуникационни агенции, от днес на старт са студентите по маркетинг, реклама и комуникации. Те могат да участват в студентския конкурс на BAAwards2019 с рекламно-комуникационна кампания на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“ в избран от тях бизнес сектор. Проектите се подават до 21 юли, съгласно обявения регламентна сайта на конкурса.

Предложенията ще оценява съдийския състав на BAAwards2019, съставен от водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, представители на големи рекламодатели-членове на БАР, на комуникационни агенции-членове на БАКА, на агенции за пазарни и потребителски проучвания-членове на БАМОР и академични преподаватели. Наградите са златна, сребърна и специална.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, насърчи студентите да се включат в конкурса: “BAAwards2019 се е устремил към „Четвъртото измерение“ на професионализма, където заедно ще съберем основните страни в сектора: маркетолози, рекламисти и комуникатори, тук е и вашето място, студенти. Четвъртото измерение е само началото. Следващите измерения ви принадлежат.“

Важни дати за BAAwards2019-студентски конкурс 

Подробна информация за конкурсите в BAAwards2019, може да намерите на сайта на конкурса.