15 Август 2018
Днес 346 новини

SOFIX:

631.17

BGBX40:

122.24

BGREIT:

115.63

BGTR30:

524.3

CGIX:

165.02
CHF
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

БГ звезди срещу тестването на козметика върху животни

1483247Катерина Евро, Силвия Лулчева, Силвия Петкова, Силвия Стойчева, Мона Гочев и Иван Тишев се включиха със своите домашни любимци в глобалната кампания наThe Body Shop срещу жестокостта към четириногите

В началото на лятото една добра кауза обедини най-големите български звезди. Актрисите КатеринаЕвро, Силвия Лулчева, както и звездите от хитовия български филм „Революция Х“ Силвия Петкова, Мона Гочев и Иван Тишев, се обявиха срещу тестването на козметика върху животни. Всички те се присъединиха към глобалната кампания на The Body Shop и Cruelty Free International, която призовава да се сложи край на жестоките експерименти върху четириноги в световен мащаб. За да подкрепят инициативата, българските звезди символично вързаха шалче на своите кучета и котки с надпис „Iamforeveragainstanimaltesting“. 

Кампанията „Forever Against Animal Testing“ настоява за забрана на тестването на козметика върху животни навсякъде по света. Инициативата се стреми да събере над 8 млн. подписа в петиция, която да бъде представена пред Общото събрание на ООН. Крайната цел е да бъде приета международна конвенция, с която нехуманната практика да бъде прекратена завинаги.Всеки може да подкрепи каузата на адресhttps://www.foreveragainstanimaltesting.com/page/9986/petition/1

В България кампанията получи голяма подкрепа не само от звездите, популярни от екрана, а и от известни блогъри и бюти експерти. В нея се включиха Мария Илиева от LaMartinia, Ивана Александрова от DreamofJoebyIvanaAleksandrova, Пирина Воденичарова от Empirina, Елена Дойнова от Maquilab, Адриана Ангелова от MyBeautyMadness, фотографите Изабел Басмаджиян и Цветелина Копчева, както и гримьорката Силвия Стойчева.

The Body Shop е първата международна козметична марка, която подкрепя такъв тип  инициатива. „Искрено вярваме, че никое животно не заслужава да бъде наранявано в името на козметиката и че тестването върху четириноги е жестоко и ненужно. Затова с неправителствената организацията Cruelty Free International си партнираме в най-голямата и най-амбициозната кампания, която цели забрана на тестването на продукти и съставки върху животни”, казва Джеси Макнийл-Браун, старши мениджър Международни кампании и корпоративна отговорност в The Body Shop.

През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз. Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат. Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб всяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни,  а много от тях умират или остават осакатени. 

 


b2b Media | 12 Август 2018
article thumbnail

Според изпълнителния директор на BNI, Греъм Ваймилър, окуражаването дава възможност на бизнес лидери и ...


 

b2b Media | 12 Август 2018
article thumbnail

Церемонията по връчването на петнайсетите Stevie награди ще се проведе в Лондон през октомвр



 

b2b Media | 10 Август 2018

В BAAwards'18 за бизнес награди вече могат да се изпращат кампании, реализирани до 31.7.2018. ...


 

b2b Media | 01 Август 2018
article thumbnail

Петото издание на конкурса BAAwardsна Българската асоциация на рекламодателите (БАР) набира скорост и в ...


 

b2b Media | 26 Юли 2018
article thumbnail

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи етапа на кандидатстване за студентска награда в ...


 

b2b Media | 26 Юли 2018
article thumbnail

Телерик Академия – водещата образователна организация, която подготвя следващото поколение ...


 

b2b Media | 26 Юли 2018
article thumbnail

През януари 2019 година майсторът на свръхестествените истории М. Найт Шамалан се завръща с изцяло новия, ...


 

b2b Media | 26 Юли 2018
article thumbnail

Canon стартира своята лятна кампания, в рамките на която стимулират хората да преживеят нови и непознати ...


 

b2b Media | 23 Юли 2018

Група от десет русенци, безработни или търсещи перспективи за ново професионално развитие, заминава за ...


 

b2b Media | 20 Юли 2018

За 11-и път Американският университет в България(АУБ) ще бъде домакин нанай-голямата математическа ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
22°C
Пловдив
Fair
23°C
Бургас
Fair
23°C
Варна
Fair
26°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски