22 Януари 2019
Днес 243 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

БГ звезди срещу тестването на козметика върху животни

1483247Катерина Евро, Силвия Лулчева, Силвия Петкова, Силвия Стойчева, Мона Гочев и Иван Тишев се включиха със своите домашни любимци в глобалната кампания наThe Body Shop срещу жестокостта към четириногите

В началото на лятото една добра кауза обедини най-големите български звезди. Актрисите КатеринаЕвро, Силвия Лулчева, както и звездите от хитовия български филм „Революция Х“ Силвия Петкова, Мона Гочев и Иван Тишев, се обявиха срещу тестването на козметика върху животни. Всички те се присъединиха към глобалната кампания на The Body Shop и Cruelty Free International, която призовава да се сложи край на жестоките експерименти върху четириноги в световен мащаб. За да подкрепят инициативата, българските звезди символично вързаха шалче на своите кучета и котки с надпис „Iamforeveragainstanimaltesting“. 

Кампанията „Forever Against Animal Testing“ настоява за забрана на тестването на козметика върху животни навсякъде по света. Инициативата се стреми да събере над 8 млн. подписа в петиция, която да бъде представена пред Общото събрание на ООН. Крайната цел е да бъде приета международна конвенция, с която нехуманната практика да бъде прекратена завинаги.Всеки може да подкрепи каузата на адресhttps://www.foreveragainstanimaltesting.com/page/9986/petition/1

В България кампанията получи голяма подкрепа не само от звездите, популярни от екрана, а и от известни блогъри и бюти експерти. В нея се включиха Мария Илиева от LaMartinia, Ивана Александрова от DreamofJoebyIvanaAleksandrova, Пирина Воденичарова от Empirina, Елена Дойнова от Maquilab, Адриана Ангелова от MyBeautyMadness, фотографите Изабел Басмаджиян и Цветелина Копчева, както и гримьорката Силвия Стойчева.

The Body Shop е първата международна козметична марка, която подкрепя такъв тип  инициатива. „Искрено вярваме, че никое животно не заслужава да бъде наранявано в името на козметиката и че тестването върху четириноги е жестоко и ненужно. Затова с неправителствената организацията Cruelty Free International си партнираме в най-голямата и най-амбициозната кампания, която цели забрана на тестването на продукти и съставки върху животни”, казва Джеси Макнийл-Браун, старши мениджър Международни кампании и корпоративна отговорност в The Body Shop.

През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз. Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат. Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб всяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни,  а много от тях умират или остават осакатени. 

 


b2b Media | 14 Януари 2019
article thumbnail

“Лечението на прошката” е семинар-пътешествие насочен към лекари, психолози и терапевти, преподаватели и ...


 

pr-o-pr.eu | 07 Януари 2019

3 поколения в PRoPR с 3 рецепти за успех Ивет е основател на PRoPR Агенция. Един от водещите български журналисти в ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018
article thumbnail

Български звезди отбелязаха по необичаен начин стъпването на световен бранд у нас. Популярни актриси, ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018

Американският университет в България за поредна година е водещ университет у нас според новото издание на ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса ...


 

b2b Media | 19 Декември 2018
article thumbnail

Йоана Буковска – Давидова подготвя първия в кариерата си моноспектакъл. “Променяне” е драматизация по ...


 

b2b Media | 18 Декември 2018
article thumbnail

Над 200 деца и техните родители събра специалното събитие „Подари приказна зимна ваканция“ в снежния ...


 

b2b Media | 14 Декември 2018
article thumbnail

Любителите на стойностната съвременна българска книга си дадоха среща на премиерата на петата книга на ...


 

b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Второто издание на Битката за талантите – форумът за employer branding на b2b Media – премина с много споделен опит и ...


 

b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Cloudy
1°C
Пловдив
Mist
2°C
Бургас
Cloudy
7°C
Варна
Cloudy
5°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски