Днес 23 новини

SOFIX:

630.77

BGBX40:

124.51

BGREIT:

114.16

BGTR30:

522.06

CGIX:

168.24
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

БГ звезди срещу тестването на козметика върху животни

1483247Катерина Евро, Силвия Лулчева, Силвия Петкова, Силвия Стойчева, Мона Гочев и Иван Тишев се включиха със своите домашни любимци в глобалната кампания наThe Body Shop срещу жестокостта към четириногите

В началото на лятото една добра кауза обедини най-големите български звезди. Актрисите КатеринаЕвро, Силвия Лулчева, както и звездите от хитовия български филм „Революция Х“ Силвия Петкова, Мона Гочев и Иван Тишев, се обявиха срещу тестването на козметика върху животни. Всички те се присъединиха към глобалната кампания на The Body Shop и Cruelty Free International, която призовава да се сложи край на жестоките експерименти върху четириноги в световен мащаб. За да подкрепят инициативата, българските звезди символично вързаха шалче на своите кучета и котки с надпис „Iamforeveragainstanimaltesting“. 

Кампанията „Forever Against Animal Testing“ настоява за забрана на тестването на козметика върху животни навсякъде по света. Инициативата се стреми да събере над 8 млн. подписа в петиция, която да бъде представена пред Общото събрание на ООН. Крайната цел е да бъде приета международна конвенция, с която нехуманната практика да бъде прекратена завинаги.Всеки може да подкрепи каузата на адресhttps://www.foreveragainstanimaltesting.com/page/9986/petition/1

В България кампанията получи голяма подкрепа не само от звездите, популярни от екрана, а и от известни блогъри и бюти експерти. В нея се включиха Мария Илиева от LaMartinia, Ивана Александрова от DreamofJoebyIvanaAleksandrova, Пирина Воденичарова от Empirina, Елена Дойнова от Maquilab, Адриана Ангелова от MyBeautyMadness, фотографите Изабел Басмаджиян и Цветелина Копчева, както и гримьорката Силвия Стойчева.

The Body Shop е първата международна козметична марка, която подкрепя такъв тип  инициатива. „Искрено вярваме, че никое животно не заслужава да бъде наранявано в името на козметиката и че тестването върху четириноги е жестоко и ненужно. Затова с неправителствената организацията Cruelty Free International си партнираме в най-голямата и най-амбициозната кампания, която цели забрана на тестването на продукти и съставки върху животни”, казва Джеси Макнийл-Браун, старши мениджър Международни кампании и корпоративна отговорност в The Body Shop.

През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз. Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат. Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб всяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни,  а много от тях умират или остават осакатени. 

 


prnewinfo | 14 Юни 2018

PRnew.info I 14.06.2018 PR и HR екипите в организациите и компаниите имат вече успешен инструмент от Травентурия за ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

За седма поредна година бяха връчени годишните награди на сп. Business Lady. Домакин на официалната церемония беше ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

Слончето дъмбо се завръща с поредната бляскава дисни продукция
Един от най-ярките анимационни ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

ИКЕАобяви и показа днес обновените 6000 кв. м. от магазина в София като първи голям етап ...


 

b2b Media | 13 Юни 2018
article thumbnail

Световният конкурс World Press Photo и тази година представи водещи образци от репортажната фотография, които ...


 

b2b Media | 13 Юни 2018
article thumbnail

Българската компания TESY получи две отличия от годишните бизнес награди на b2b Media, които бяха раздадени за ...


 

b2b Media | 13 Юни 2018
article thumbnail

Американски университет в България (АУБ) получи признание за иновативната си кампания в сферата на ...


 

b2b Media | 11 Юни 2018
article thumbnail

Най-новият учебник „Корпоративна устойчивост и отговорност“ с автор д-р Марина Стефанова за първи път в ...


 

b2b Media | 11 Юни 2018
article thumbnail

Остават само 4 дни, в които можете да подкрепите своите фаворити в първия етап на 10-то юбилейно ...


 

b2b Media | 11 Юни 2018
article thumbnail

ИКЕА представи новата си глобална стратегия „За хората и планетата“, чрез която ще вдъхнови и ще даде на ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
15°C
Пловдив
Fair
17°C
Бургас
Fair
21°C
Варна
Fair
18°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски