13 Април 2021
Днес 122 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания от 55 000 касови бележки в новата онлайн кампания на BILLA България

Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания от 55 000 касови бележки в новата онлайн кампания на BILLA БългарияКлиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки.

Онлайн кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA“ е поредната инициатива на BILLA България, с която добрите продукти, любимите марки и високо качество радват потребителите, наред с възможността да спестят. Кампанията позволява на клиентите да следят своите спестявания и да печелят ваучери за спестената от тях сума в края на всеки месец. За малко повече от месец, общият брой на регистрираните касови бележки надхвърля 55 000. Общата спестена сума от всички тях е близо 500 000 лв.

Всеки клиент на веригата може да създаде свой индивидуален профил на www.spestivbilla.bg, в който да проследява личните си спестявания на месечна база. За тази цел, е необходимо при плащане на каса да използва BILLA Card, а след пазаруване – да регистрира данните от своята касова бележка. 10 победители ще бъдат изтеглени на случаен принцип в края на всеки месец. Наградите се предоставят под формата на електронен подаръчен ваучер за пазаруване на стоки от магазини BILLA.

„Казват, че доверието не може да бъде измерено, но ние вярваме, че то се равнява на броя на потребителите, които пазаруват в магазините ни в цялата страна. За екипите ни винаги е било от първостепенно значение да подхождат с отношение и разбиране към търсенето на клиентите, както и в обектите ни да се предлагат свежи висококачествени продукти на разумна и достъпна цена. Това е особено важно в трудна ситуация като тази, в която се намираме в момента“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Пълните условия за участие в кампанията можете да откриете тук – www.spestivbilla.bg

 


b2b Media | 12 Април 2021

Онлайн презентациите отчетоха силен интерес от страна на общността на АУБ ...


 

b2b Media | 09 Април 2021
article thumbnail

Официалният старт на конкурса-обучение бе даден на 5 април, когато участниците получиха и първата си задача ...


 

b2b Media | 09 Април 2021
article thumbnail

Веригата е изградила дългосрочни партньорства с 13 фермери в областта ...


 

b2b Media | 08 Април 2021
article thumbnail

Трансформацията: неизбежно зло или шанс за оцеляване? Как се достигат върхови постижения и се става жива ...


 

b2b Media | 07 Април 2021

Най-дългогодишният конкурс в сферата на връзките с обществеността – PR Приз, през 2021 г. за 21 път ще отличи ...


 

b2b Media | 07 Април 2021
article thumbnail

Клиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки. ...


 

b2b Media | 06 Април 2021
article thumbnail

Лидерът на пазара на бутилирана вода в България „Девин“ ЕАД пуска на пазара ново поколение хидратация под ...


 

b2b Media | 05 Април 2021
article thumbnail

На 2 април приключи подаването на заявления за участие в единадесетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards – ...


 

b2b Media | 01 Април 2021

Голямата награда в надпреварата е пълна стипендия за обучение ...


 

prnewinfo | 30 Март 2021

Ideas Bulgaria I 23.03.2021 Независимата българска комуникационна агенция Ideas Bulgaria пое обслужването на един от лидерите ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »