Днес 5 новини

SOFIX:

630.81

BGBX40:

124.26

BGREIT:

115.16

BGTR30:

521.38

CGIX:

169.87
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Guidebook

1413742Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и описващи тенденциите в комуникациите. В изданието Top Case Studies Guidebook се включват най-добрите случаи от практиката на водещи агенции по света. В изданието за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата на убеждаващата комуникация“ на Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на агенция 3CON.

Материалът проследява основни стъпки, благодарение на които с личната история да изградим стабилно доверие в бранда, и разглежда практики от комуникационната стратегия на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания – The American Spinal Clinic в България.

Личните истории са част от семейството на Influencer Marketing, но тяхната важна особеност е, че са истински. За тях не наемаме известна личност, която да ги разкаже. Всъщност не наемаме никого. Те са резултат от личен опит и са споделени, за да носят полезност.

Емоционалната същност на наратива го прави силен инструмент за спечелване на доверие. Личната история задейства базисни механизми на влияние и отключва основни стереотипи в човешкото поведение. Изведена и комуникирана правилно, тя може да постигне абсолютна емоционална идентификация между ценностите на бранда и основните му аудитории.

Знаем, че спечелването на доверие е в основата на комуникационния процес и всъщност е един от стълбовете на ПР. Аргументацията на ценностите на бранда преминава през серия процеси – креативност, публичност, разговор. Важно е да успеем да обясним защо сме полезни, качествени и предпочитани на разбираем език. Ако аз наистина ползвам този продукт и споделя с теб колко съм доволна, ще те накарам да опиташ поне, нали? Въпросът е – как да реша да споделя? …

Статията показва няколко основни стъпки в създаването на убеждаващи лични истории – процесът на създаване на доверие и подготовка на човекът - нуждата неговата лична история да се превърне с послание на бранда, активираме желанието му за полезност, акцентираме върху силата на реципрочността. Важно е да направим процеса на споделяне лесен и безпроблемен, от значение е да се запише личната история в правилния момент, докато потребителят е още емоционално обвързан. Използването на видео при споделянето на личната история е инструмент,  с който дигиталните комуникация улесняват значително постигането на целите. Резултатът е обвързаност и последователност в поведението.

Реалните личности, които споделят своите действителни преживявания, могат да бъдат превърнати в партньори за инициирането на граждански общества. Тяхната роля може да бъде развита като елемент в социалното общуване, не само като инструмент на ПР стратегия. Именно наративът би могъл да се превърне в основа на бъдещата корпоративно-социална ангажираност на марката и утвърждаване на силна репутация в обществото.

 


b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Инициативата е част от корпоративната култура, която агенцията успешно интегрира вече от почти година с цел ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Иън Макюън, най-награждаваният английски писател и безспорно един от най-талантливите европейски творци, ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Перспективите за развитие на туризма в Югозападния регион обсъждат по време на заседание в Регионалния ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Нейно ПревъзходителствоЕма Хопкинс, Хилда Казасян,Силвия Лулчева, Елен Колева, Силвия Петкова, Даяна ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

10 години грижа от сърце и компетентност е поводът фондация „Конкордия България“ да събере на едно място ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Близо 5000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

Любимото на малки и големи феноменално семейство се завръща във Феноменалните 2. Този път Хелън (Холи Хънтър) ...


 

prnewinfo | 14 Юни 2018

PRnew.info I 14.06.2018 PR и HR екипите в организациите и компаниите имат вече успешен инструмент от Травентурия за ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

За седма поредна година бяха връчени годишните награди на сп. Business Lady. Домакин на официалната церемония беше ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

Слончето дъмбо се завръща с поредната бляскава дисни продукция
Един от най-ярките анимационни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Cloudy / Windy
12°C
Пловдив
Fair
22°C
Бургас
Partly Cloudy
22°C
Варна
Fair
18°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски