25 Октомври 2020
Днес 4 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Член на българския екип на Schneider Electric е издигнат на ключова позиция за Югоизточна Европа

Член на българския екип на Schneider Electric е издигнат на ключова позиция за Югоизточна ЕвропаПетър Дивитаков е новият вицепрезидент „Индустриален бизнес“ за Югоизточна Европа

От Schneider Electric, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията, съобщиха, че Петър Дивитаков е назначен на позицията вицепрезидент „Индустриален бизнес“ за Югоизточна Европа. До момента Дивитаков е бил маркетинг директор за България, Албания, Косово и Северна Македония. Новата му позиция е базирана отново в София, което затвърждава страната ни като ключова за региона за глобалната компания.

Петър Дивитаков има 12-годишен опит в сферата на енергийните и промишлени проекти на Schneider Electric. Заемал е различни длъжности като мениджър „Бизнес развитие“, мениджър „Ключови клиенти“ и маркетинг директор. При поемането на новата позиция Петър Дивитаков сподели: „За мен е изключително мотивиращо да работя в сферите на индустрията на дигиталните технологии, когато IIoT и IoT платформите (Интернет на нещата) създават нови бизнес модели, насочени към подобрена свързаност, контрол и управление. В глобална компания като Schneider Electric се стремим да предоставяме на клиентите си най-съвременните и авангардни дигитални решения, които са ориентирани към приложения, уникални за всяка индустрия.“

Мястото на Петър Дивитаков се заема от Кстанти Менуну (Гърция), досега маркетинг директор за Гърция и Кипър, а сега вече и за Албания, България, Косово и Северна Македония. Промяната е в духа на успешната политика на Schneider Electric в областта на човешкия капитал. Тя се фокусира върху това да направи работата на различни позиции по-интересна и предизвикателна, като предоставя широк хоризонт за развитие. Служителите придобиват компетентност за бизнеса в по-общ регионален мащаб. Това е пътят на Schneider Electric към своеобразно окрупняване на региона, за да го направи по-конкурентен спрямо други региони с традиционно по-развита икономика.

 


b2b Media | 22 Октомври 2020
article thumbnail

Един от клиентите ще спечели ваучер за пазаруване на стойност 1000 лв. ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2020

Активният начин на живот, в който стресът се редува и с физическо натоварване, поставя остро проблема за ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2020
article thumbnail

Събраните средства от продадените картини ще окриляват млади таланти в преследването на мечтите им ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2020
article thumbnail

До края на годината клиентите ще имат възможност сами да маркират и плащат покупките си в още четири обекта ...


 

b2b Media | 20 Октомври 2020
article thumbnail

Собственици и мениджъри на бизнес сгради са готови да инвестират в подобрение на общинската транспортна ...


 

b2b Media | 20 Октомври 2020
article thumbnail

Брандът се нарича ABOUT YOU и предлага над 100 хиляди артикула

Днес европейският онлайн магазин ABOUT YOU отвори ...


 

b2b Media | 19 Октомври 2020
article thumbnail

Най-популярният футболен симулатор и тази година ще зарадва своите фенове. FIFA ...


 

b2b Media | 16 Октомври 2020
article thumbnail

Още 20+ компании се включват в Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг
 
Тазгодишното, 11-о поред, ...


 

b2b Media | 15 Октомври 2020

Достатъчният прием на чиста вода е важен за развитието на децата ...


 

b2b Media | 15 Октомври 2020
article thumbnail

Разнообразието от теми и жанрове отново ще бъде витрина на най-доброто на независимата сцена в последната ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски