Днес 240 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Ден на отворени врати в работилницата на „Неделя“ разкри тънкостите на вкуса на ръчно изработените торти

1510712Основателите на семейната верига български сладкарници разказаха как фамилният бизнес се развива успешно вече 25 години

На 14 септември (петък) сладкарници „Неделя“ отвориха вратите на своята модерна производствена работилница. За първи път в практиката на водещата компания журналисти бяха поканени да посетят централната ѝ база в София, където се изработват любимите на поколения торти за специални и малки моменти.

Основателите на най-успешния сладкарски бранд в България Радослава и Георги Минчеви бяха домакини на медиите. Те предложиха на своите гости тур в производството, където най-важната роля имат майсторите-сладкари и естествените съставки като млечна сметана от краве мляко и кокоши яйца.

В работилницата дневно се произвеждат между 1200 и 3000 торти и работят близо 120 служители. Работният им ден започва в 7 часа сутринта с постоянното присъствие на Радослава. Голямата част от процесите в работилницата се осъществяват на ръка, като от „Неделя“ оптимизират някои от тях. Например за рязането на блатове се използва специално разработена от г-н Минчев машина. Липсата на замразяване по време на производството и едва 4-дневният срок на годност на тортите са гаранция за автентичен, натурален вкус.

Журналистите преминаха през отделните зони на работилницата – за чупене на яйцата, за печене и рязане на блатовете, както и през зоната за специални торти. Ежедневно от нея излизат десетки шедьоври по индивидуален проект. Не веднъж обаче се е случвало експресна изработка на торта да спаси някоя сватба, на която младоженците са изпуснали тортата си в суматохата.

Представителите на медиите с интерес наблюдаваха изключителни умения на сладкарите, особено при изработването на ефирни украси като рози, орхидеи и различни пъстроцветни фигурки според последните тенденции.

Всяка една торта в работилницата на „Неделя“ се създава от ръцете на нашите майстори-сладкари. Осъзнаваме голямата отговорност да бъдем част от незабравимите празници на хиляди семейства вече 25 години. Именно тяхното доверие е нещото, което съхранява магията и любовта, с която творим“ – сподели Радослава Минчева.

По време на тура в работилницата гостите се запознаха и с историята на „Неделя“. Тя започва още преди 25 години. Кратката формула на бизнес модела ѝ обхваща качествените торти, собствените сладкарници и възможността за непрекъснат контрол на качеството в така затворения цикъл. В бъдеще компанията ще се разраства не само на родна земя, но и в Румъния, където в последните години стъпи успешно на пазара с девет собствени сладкарници в столицата Букурещ.

Гордеем се, че още от 1999 г. стъпка по стъпка утвърдихме първия чисто български модел на франчайз: става дума за български продукти, българско ноу-хау и българска търговска марка“ – сподели пред медиите Георги Минчев.

 


b2b Media | 17 Юли 2019
article thumbnail

Младежките кариерни форуми са мястото, от което започва кариерата на талантливите млади хора. Всяка година ...


 

b2b Media | 16 Юли 2019
article thumbnail

Дискусионният форум на InterImageиJobTigerпредстави комплексна услуга за изграждане на работодателска марка ...


 

b2b Media | 16 Юли 2019
article thumbnail

Български студенти с ангажираност към социални каузи ще могат да учат безплатно в Американския университет ...


 

b2b Media | 16 Юли 2019

Студентският конкурс за „Наградите на Българската асоциация на рекламодателите-2019“ събира заявки до ...


 

b2b Media | 16 Юли 2019
article thumbnail

Всеки вторник от 16 юли до 10 септември ще бъдат провеждани занимания по Тапаут, Табата и Пилатес в парк ...


 

b2b Media | 15 Юли 2019
article thumbnail

Уникалната стипендия на Американския университет в България получи награди за „Иновативен проект“ и ...


 

b2b Media | 11 Юли 2019
article thumbnail

Награда за „Социално-отговорна кампания на годината“ получиха сдружение „Книги за деца“ и „H2H Communications“ ...


 

b2b Media | 05 Юли 2019

Над 120 ученици ще развиват различни умения и ще строят мостове между културите ...


 

b2b Media | 04 Юли 2019

Започва студентския конкурс за „Наградите на Българската асоциация на рекламодателите-2019“ ...


 

b2b MEdia | 03 Юли 2019
article thumbnail

Първата по рода си мастърмайнд конференция САМОДИВА привлече хора от 18 до 50 г., които искат да станат по-добра ...


 
Начало

Времето

София
Fair
22°C
Пловдив
Fair
27°C
Бургас
Fair
23°C
Варна
Fair
22°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски