13 Декември 2018
Днес 253 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Ден на отворени врати в работилницата на „Неделя“ разкри тънкостите на вкуса на ръчно изработените торти

1510712Основателите на семейната верига български сладкарници разказаха как фамилният бизнес се развива успешно вече 25 години

На 14 септември (петък) сладкарници „Неделя“ отвориха вратите на своята модерна производствена работилница. За първи път в практиката на водещата компания журналисти бяха поканени да посетят централната ѝ база в София, където се изработват любимите на поколения торти за специални и малки моменти.

Основателите на най-успешния сладкарски бранд в България Радослава и Георги Минчеви бяха домакини на медиите. Те предложиха на своите гости тур в производството, където най-важната роля имат майсторите-сладкари и естествените съставки като млечна сметана от краве мляко и кокоши яйца.

В работилницата дневно се произвеждат между 1200 и 3000 торти и работят близо 120 служители. Работният им ден започва в 7 часа сутринта с постоянното присъствие на Радослава. Голямата част от процесите в работилницата се осъществяват на ръка, като от „Неделя“ оптимизират някои от тях. Например за рязането на блатове се използва специално разработена от г-н Минчев машина. Липсата на замразяване по време на производството и едва 4-дневният срок на годност на тортите са гаранция за автентичен, натурален вкус.

Журналистите преминаха през отделните зони на работилницата – за чупене на яйцата, за печене и рязане на блатовете, както и през зоната за специални торти. Ежедневно от нея излизат десетки шедьоври по индивидуален проект. Не веднъж обаче се е случвало експресна изработка на торта да спаси някоя сватба, на която младоженците са изпуснали тортата си в суматохата.

Представителите на медиите с интерес наблюдаваха изключителни умения на сладкарите, особено при изработването на ефирни украси като рози, орхидеи и различни пъстроцветни фигурки според последните тенденции.

Всяка една торта в работилницата на „Неделя“ се създава от ръцете на нашите майстори-сладкари. Осъзнаваме голямата отговорност да бъдем част от незабравимите празници на хиляди семейства вече 25 години. Именно тяхното доверие е нещото, което съхранява магията и любовта, с която творим“ – сподели Радослава Минчева.

По време на тура в работилницата гостите се запознаха и с историята на „Неделя“. Тя започва още преди 25 години. Кратката формула на бизнес модела ѝ обхваща качествените торти, собствените сладкарници и възможността за непрекъснат контрол на качеството в така затворения цикъл. В бъдеще компанията ще се разраства не само на родна земя, но и в Румъния, където в последните години стъпи успешно на пазара с девет собствени сладкарници в столицата Букурещ.

Гордеем се, че още от 1999 г. стъпка по стъпка утвърдихме първия чисто български модел на франчайз: става дума за български продукти, българско ноу-хау и българска търговска марка“ – сподели пред медиите Георги Минчев.

 


b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни ...


 

b2b Media | 10 Декември 2018
article thumbnail

Премиерата на романа "Водната кула" ще срещне автора Диана Петрова с нейните почитатели и с любителите на ...


 

b2b Media | 07 Декември 2018
article thumbnail

„Подари приказна зимна ваканция“ е мотото на благотворителна кампания, която издателство Рива стартира по ...


 

b2b Media | 07 Декември 2018
article thumbnail

Близо 40 професионалисти учредиха Българска асоциация на КСО специалистите (БАКСОС) в София на 19 октомври 2018 ...


 

b2b Media | 05 Декември 2018
article thumbnail

Двадесет и един благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха ...


 

b2b Media | 05 Декември 2018
article thumbnail

Духът на доброто властваше в зала „Арена Монбат“ в Русе по време на благотворителния концерт в памет на ...


 

b2b Media | 04 Декември 2018

Телерик Академия – водещата образователна организация, която подготвя следващото поколение дигитални ...


 

b2b Media | 03 Декември 2018
article thumbnail

20 топ професионалисти взеха дипломите си по „Финанси, банково дело и управление на недвижими имоти“ от ...


 

b2b Media | 03 Декември 2018
article thumbnail

Има компании, които не просто печелят пари, а привличат нещо още по-ценно – талантливи кадри. ...


 

b2b Media | 30 Ноември 2018
article thumbnail

В началото на седмицата в София се проведе мащабната международна конференция за социални иновации ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
1°C
Пловдив
Fair
2°C
Бургас
Fair
3°C
Варна
Fair
3°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски