06 Март 2021
Днес 34 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Facebook и Google сключиха споразумение за намаляване на конкуренцията при рекламите

Facebook и Google разполагат с впечатляващи ресурси, които имат достъп до огромно количество информация за своите потребители. Всички данни споделяни в популярните им приложения се използват за таргетиране на реклами , които са водещ източник на приходи за двете компании. Това не е тайна за никого и е в основата на бизнес модела и екосистемата от софтуерни решения, които Facebook и Google ни предлагат.  Рекламните им стратегии често са обект на разследвания от антитръстовите органи, които търсят доказателства за нерегламентирани бизнес практики. Докато текат тези процеси научаваме непознати детайли за конкретните маркетингови похвати на технологични гиганти от ранга на Facebook и Google . Данни от нова публикация на NYTimes разкриват, че двете компании са сключили тайна сделка, чиято цел е да се намали конкуренцията в рекламния сектор.  Това се е случило преди три години, като въпросното споразумение е известно като "Jedi Blue" и  е регулирало отношенията между двете страни в този ключов сектор, съобщава Engadget.     Подписването на документа облагодетелства основно Facebook, особено в процеса на наддаване на рекламни оферти в няколко онлайн платформи едновременно. В замяна на това получават подкрепата на Google за открито офериране при продажбата на тези реклами. Конкретните условия на "Jedi Blue" създават сериозни предимства за социалната мрежа .  От една страна социалната мрежа има повече време да наддава за реклами, но също така се възползва от директни сделки за таксуване на сайтовете, които ги хостват, както и помощ от Google за по-добра оптимизация на рекламните аудитории.  Facebook се съгласяват да участват в повече от 90% от рекламните търгове, на които може да идентифицира потребителите и гарантира минимален бюджет от $500 млн. годишно. Интересна клауза включена в договора забранява на Google да използва информацията от офертите, за да манипулира аукционите в своя полза.  В заключение ще отбележим, че нито една друга компания, която си партнира с Google не е била удостоена с толкова примамлив договор в сферата на рекламите, както Facebook.   Още от Digital: Google и Facebook сключиха споразумение да си помагат в случай на разследване 

 


digital.bg | 06 Март 2021

Nintendo Switch вече се превърна в един от най-продаваните продукти на компанията. Успешното представяне на ...


 

technews.bg | 06 Март 2021

Устройството се разтяга и свива по желание на потребителя   


kaldata.com | 06 Март 2021

TikTok официално пусна нова функция за въпроси и отговори, която е създадена, за да помогне на създателите на ...


 

technews.bg | 06 Март 2021

Схемата е донесла печалба на бизнесмена в размер на 2 милиона долара   


kaldata.com | 06 Март 2021

Китайският производител на смартфони Huawei тества собствена услуга за електронна поща като част от плана за ...


 

kaldata.com | 06 Март 2021

В YouTube канала Cosmic Perspective бе публикувано интересно видео на кацането на прототипа Starship SN10. Клипът е с много ...


 

kaldata.com | 06 Март 2021

Още през 1960 г. Франция провежда ядрени опити в пустинята Сахара. Посоченото кодово име на операцията тогава ...


 

kaldata.com | 06 Март 2021

Крис Уме просто е искал да се позабавлява, когато е създал видеоклипове, в които известният актьор Том Круз ...


 

digital.bg | 06 Март 2021

Мобилните устройства едновременно улесняват, но и влияят силно на ежедневието ни. Използването на тъчскрийн ...


 

digital.bg | 06 Март 2021

Мicrosoft вече потвърдиха, че ще поддържат Internet Explorer 11 през целия жизнен цикъл на Windows 10. Въпреки този ангажимент, ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »