Днес 83 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Facebook вече ще ни подканва първо да отворим и прочетем публикациите преди да ги споделим

Споделянето на информация е неизменен компонент на социалната мрежа, който принуждава потребителите да прекарват повече време в своите профили. Следващият път, когато опитате да изпратите дадена публикация без да я прочетете първо ще бъдете подканени от Facebook да промените своето решение. Компанията вече е стартирала експерименти с нова функция, чиято цел е да ни стимулира да отвори и четем съдържанието преди да го споделим с другите потребители.Информацията бе потвърдена официално, като в момента около 6% от всички потребители на Android са част от тестовете.  Припомняме ви, че друга популярна услуга в интернет, а именно Twitter също вече предлагат подобна функция. Официалната премиера за масовия потребител стана факт през септември и изглежда, че Facebook ще последват примера на микроблогинг платформата. Новият инструмент е част от aмбициозната стратегия на социалната мрежа да се бори активно още по-активно с разпространението на недостоверна или подвеждаща информация между профилите, съобщава Recode.     Решението на Facebook e да предложи инструмент, който гарантира, че всеки човек ще отвори и прочете дадено съдържание преди да го сподели онлайн. Много често хората са подведени от провокативно заглавие без да се запознят със самите факти или да разберат контекста на дадена публикация. Новата функция ще възпроиде нотификация на екрана, която ви съобщава, че споделяте публикация, която не сте прочели. Конкретният текст на съобщението е “You’re about to share this article without opening it. Sharing articles without reading them may mean missing key facts.” В долната част ще видите и бутон, който предлага опция да стартирате поста в нов прозорец. Публикуването на огромно количество информация в интернет , чиято достоверност не е проверена се превръща във все по-голям проблем. Социалната мрежа инвестира доста средства и усилия, за да се бори ефективно срещу такива процеси. Тестовете на новата функция са само част от стратегията на Facebook да се противопоставят на фалшивите новини.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео) 

 


kaldata.com | 16 Юни 2021

На 15 юни в китайската социална мрежа Baidu се появиха предполагаемите скрийншоти на следващата версия на ...


 

kaldata.com | 16 Юни 2021

Тестовете започват още тази година. Jaguar Land Rover обяви пред медиите, че това е проектът Зевс, който е част от ...


 

kaldata.com | 16 Юни 2021

Компанията за създаването на съвременен аналитичен софтуер MicroStrategy Inc. предостави на борсата конвертируеми ...


 

kaldata.com | 16 Юни 2021

Само седмица след новината, че изпълнителният директор на Tesla Илън Мъск е плащал нула долара федерален данък ...


 

kaldata.com | 16 Юни 2021

По време на конференцията в рамките на GLEX-2021 Дмитрий Рогозин обяви бъдещите планове за развитие на ...


 

kaldata.com | 16 Юни 2021

Илън Мъск неочаквано отговори на обявената война от страна на хакерската група Anonymous като публикува в своята ...


 

digital.bg | 16 Юни 2021

Google Messages е приложение, което е предварително инсталирано на смартфоните с Android. Това позволява на огромен ...


 

technews.bg | 16 Юни 2021

Устройството поддържа работа в 4G мрежи и струва само 32 долара   


technews.bg | 16 Юни 2021

Промени в менюто „Старт”, лентата за известия, File Explorer, темите и звуците   


digital.bg | 16 Юни 2021

Android Auto е смарт платформа за водачи на автомобили, която предлага разнообразие от полезни функции. ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »