13 Декември 2019
Днес 14 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Форум за изграждане на работодателска марка събира водещи комуникационни експерти в Пловдив

Форум за изграждане на работодателска марка събира  водещи комуникационни експерти в ПловдивНай-новите тенденции ще бъдат представени пред бизнес общността на  9 юли 

„Работодателската марка Inside-Out“ е дискусионният форум, който ще събере водещите експерти в областта на employer branding-ав европейската столица на културата Пловдив на 9-и юли от 16:00 ч. в Limacom Event Center. Форумът се организира от EmployerBrandingPower, общ проект на двете водещи компании на пазара в сферата на корпоративните комуникации InterImageи управлението на човешките ресурси – JobTiger, съвместно с Тракия Икономическа Зона, гр. Пловдив. 

Лекторите на „Работодателската марка Inside-Out“ са сред първите специалисти у нас, които работят по изграждането на работодателска марка за корпоративни клиенти – тема, която вълнува все повече компании, които се стремят към привличане, развитие и задържане на качествени кадри. Това са г-жа Катя Димитрова, собственик и управляващ партньор на PRагенция InterImage, г-жа Елисавета Търпанова, управляващ директор на рекламна агенция Interpartnersи г-н Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger. Те ще споделят на пловдивската бизнес общност какви са  последните тенденции и ще дадат ценни препоръки,свързани сEmployer branding-а на компаниите. Всички присъстващи ще имат възможността да научат и как служителите да бъдат ангажирани в процеса по създаване на работодателска марка, както и какви са особеностите на медийния пазар в момента с оглед каналите за достигане до настоящите и бъдещи служители на компаниите. 

Събитието е отворено за мениджъри, специалисти и експерти по човешки ресурси, комуникации, маркетинг и PR, както и за всички комуникационни и HR екипи в B2B и B2C ориентирани компании. Форумът е безплатен, а записването за присъствие изисква единствено предварителна регистрация на https://mailchi.mp/5b93253d4a6a/forum_plovdivдо 7-и юли2019 г., включително. 

Според Катя Димитрова от InterImagе, „Работата на експертите по човешки ресурси и външните консултанти – PRагенциите, са двете половини на едно цяло, които често остават разделени.“ Това вдъхновява InterImage и JobTiger да обединят усилия, създавайки пакет от дейности, които ефективно повлияват както средата вътре в компаниите – по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън – разпознаваемост и популяризиране на компанията и представяне на нейното човешко лице. Услугата включва изцяло измерими във времето показатели. „Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, споделя Светлозар Петров от JobTiger. 

Успешната работодателска марка носи след себе си добра разпознаваемост на корпоративния бранд и дейността на компанията вътре и извън нея, формира човешко лице на бизнеса, което подчертава предимствата на работната среда. Всичко това създава добро име на работодателя на пазара на труда, привличайки най-добрите специалисти, от една страна, и задържайки най-талантливите от тях за години напред, от друга. За да бъде постигнат този оптимален баланс, е нужно комуникацията да се извършва не само навътре към служителите, но и извън компаниите, нещо което все още  се наблюдава рядко у нас. 

Форматът „Работодателската марка Inside-Out“ е втори от поредицата под надслов #КомуникирайТова, организирани от InterImageи JobTiger, като първият се състоя на 16 май в Габрово и предизвикаголям интерес не само сред местната бизнес общност, но и сред специалистите от целия регион. Експертните екипи на двете компании организатори имат натрупан дългогодишен опит в изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, Cargill България, Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“ и др. 

 


b2b Media | 08 Декември 2019
article thumbnail

И тази година интересни и новаторски проекти побързаха да са сред първите


 

b2b Media | 08 Декември 2019
article thumbnail

Регионалният център покани в софия представители от страните в югоизточна европа, за да определят ...


 

b2b Media | 06 Декември 2019
article thumbnail

През декември край елхата една от най-иновативните марки бира ще подарява персонализирани бутилки Загорка ...


 

b2b Media | 06 Декември 2019
article thumbnail

Световната марка за кафе, машини и аксесоари Nespresso откри официално първия си бутик в България. От днес ...


 

b2b Media | 06 Декември 2019

0% безработни сред завършилите университета в три специалности, отлична реализация с високи ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

Студентите от Better Community Club на Американския университет в България (АУБ) ще подкрепят свои състуденти от ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

Двадесет и пет години навърши швейцарската марка за грижа за косата Revalid („Ревалид“), а ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

„Думите имат сила“ е дигиталната кампания, която V+O Communication стартира по повод 15-тия си рожден ден в ...


 

b2b Media | 02 Декември 2019
article thumbnail

На 1-ви декември Delta Planet Mall ще потопи всички свои посетители в магията на предстоящите празници. В 13 часа ...


 

b2b Media | 29 Ноември 2019
article thumbnail

За първи път в България KENDALL + KYLIE са и в магазините на най-голямата европейска обувна компания След ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
5°C
Пловдив
Fog
7°C
Бургас
Cloudy
10°C
Варна
Fair
7°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски