25 Октомври 2020
Днес 4 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Главният оперативен директор на BILLA България в панелна дискусия на тема „Визия за развитие в извънредните условия“

Главният оперативен директор на BILLA България в панелна дискусия на тема „Визия за развитие в извънредните условия“Веригата се включи в ежегодната конференция Progressive Retail Network

На 6-7 октомври, 2020 г. се състоя 11-тата конференция Progressive Retail Network, организирана от специализираното списание Progressive, с фокус върху сектора на бързооборотните стоки. Тя премина под надслов „Ера на трансформация“, а BILLA България бе представена в панелна дискусия във втория ден на събитието. Главният оперативен директор – Албена Георгиева, изказа позиция в разговора на тема „Визия за развитие в извънредните условия, породени от COVID-19, и как те променят потребителското поведение“.

Основното послание в нейното участие бе, че кризата, настъпила в резултат от пандемията, доказа необходимостта от бърза адаптация към промените – както на пазара, така и по отношение на търсенето, очакванията и навиците на клиентите.

„Настоящата 2020 г. бе изпълнена с предизвикателства. Това е и причината да оценяваме още по-високо доверието, гласувано от всички лоялни потребители, които избират BILLA всеки ден. Забелязваме, че и след извънредното положение, темпото на осъзнато пазаруване се запазва сред голяма част от нашите клиенти. Радваме се, че вече успяваме да им предложим дори по-достъпни възможности чрез обновената програма за лоялност – BILLA Card,“ сподели Албена Георгиева в хода на дискусията.

Веригата запазва и своя основен фокус за развитието си у нас през следващите години. Тя ще концентрира усилията си върху разширяване на магазинната си мрежа – както посредством органична експанзия, така и чрез придобиване на други обекти. Фактът, че клиентите имат доверие както в компанията, така и в продуктите и услугите, които тя им предоставя, стимулира екипите още повече в инвестиции в растеж и увеличаване на броя на обектите в страната.

 


b2b Media | 22 Октомври 2020
article thumbnail

Един от клиентите ще спечели ваучер за пазаруване на стойност 1000 лв. ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2020

Активният начин на живот, в който стресът се редува и с физическо натоварване, поставя остро проблема за ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2020
article thumbnail

Събраните средства от продадените картини ще окриляват млади таланти в преследването на мечтите им ...


 

b2b Media | 21 Октомври 2020
article thumbnail

До края на годината клиентите ще имат възможност сами да маркират и плащат покупките си в още четири обекта ...


 

b2b Media | 20 Октомври 2020
article thumbnail

Собственици и мениджъри на бизнес сгради са готови да инвестират в подобрение на общинската транспортна ...


 

b2b Media | 20 Октомври 2020
article thumbnail

Брандът се нарича ABOUT YOU и предлага над 100 хиляди артикула

Днес европейският онлайн магазин ABOUT YOU отвори ...


 

b2b Media | 19 Октомври 2020
article thumbnail

Най-популярният футболен симулатор и тази година ще зарадва своите фенове. FIFA ...


 

b2b Media | 16 Октомври 2020
article thumbnail

Още 20+ компании се включват в Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг
 
Тазгодишното, 11-о поред, ...


 

b2b Media | 15 Октомври 2020

Достатъчният прием на чиста вода е важен за развитието на децата ...


 

b2b Media | 15 Октомври 2020
article thumbnail

Разнообразието от теми и жанрове отново ще бъде витрина на най-доброто на независимата сцена в последната ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски