04 Август 2020
Днес 86 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Google разкри как работят алгоритмите на YouTube

YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, който всеки ден забавлява стотици милиони потребители. Алгоритмите на най-популярната видео платформа обработват внушителен брой заявки, за да ни информират и зареждат с положително настроение.  Разнобразното съдържание в YouTube също така изисква и предприемането на мерки за ограничаване на нецензурното и обидното съдържание в профилите. Колкото по-голяма е общността от потребителите, толкова повече задължения и отговорности има Google е разработката и еволюцията на YouTube .  Все повече хора си задават въпроса как точно работи услугата и какви усилия полага Google, за да предлагат най-доброто на милиони хора по цял свят. Компанията винаги е опитвала да бъде максимално прозрачна с потребителите и сега стартира нова инициатива, за да ни разкрие повече детайли за начина, по който е устроен и работи YouTube.  Информацията е разделена в много категории, които обхващат всеки един аспект от работата на YouTube и е достъпна от самостоятелен сайт с името "How YouTube Works".     Така например разбираме, че основен фактор при създаването и поддържането на платформата имат т.нар. "четири R-та" (Remove, Reduce, Raise Up и Reward). Първият елемент е свързан с премахването на съдържание, което нарушава правилата и общоприетите норми на YouTube.  Втората дума представлява ангажимента на Google да предотвратят разпространението на фалшиви новини и друга подвеждаща информация между профилите. Третият ключов фактор от стратегията е "Raise Up" и се изразява в активна комуникация и обратна връзка с властите.  Докладването на инциденти и блокирането на акаунти са само част от мерките, с които YouTube борят този проблем. Четвъртия компонент засяга различните програми за възнаграждение и стимулиране на легитимните профили и авторите на атрактивно съдържание.   В крайна сметка YouTube е внушителна общности от стотици милиони хора с различни интереси и предпочитания. Компанията има нелеката задача да предложи най-доброто на всеки от тях, като гарантира поверителността на личните данни и предлагането на качествено съдържание.    Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube 

 


digital.bg | 04 Август 2020

Samsung Electronics обмислят сериозно възможността да се включат в битката за придобиване на английския ...


 

digital.bg | 04 Август 2020

Китайският производител се превърна в единствената компания, която наруши двуполюсния модел на доминация в ...


 

digital.bg | 04 Август 2020

Google представиха официално най-новия член на популярното си портфолио от смартфони. Както се очакваше този ...


 

technews.bg | 04 Август 2020

На дневен ред са рисковете, свързани с отдалечената работа, която се налага като новият начин за правене на ...


 

technews.bg | 04 Август 2020

Потенциалът за реклама остава неустоима хапка. TikTok би направил Microsoft привлекателна алтернатива 


 

technews.bg | 04 Август 2020

Xiao-i претендира, че Siri нарушава патентована гласова технология   


pixelmedia.bg | 04 Август 2020

OnePlus може да пусне още телефони от среден клас в следващите месеци. Моделите са с кодови имена Billie 1 и Billie 2 и са ...


 

pixelmedia.bg | 04 Август 2020

Както се очакваше, Google представи своя нов бюджетен телефон – Pixel 4a. Изненадата обаче беше, че компанията ...


 

digital.bg | 04 Август 2020

5 приложения за Android и iOS, които да пробваме тази седмица   Нова седмица, в комбинация с нов месец, но ...


 

digital.bg | 04 Август 2020

Помните ли как изглеждаха лаптопите преди 10 години? Много неща се промениха към по-добро от тогава – от ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски