13 Април 2021
Днес 129 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Google ще спрат да използват историята на браузване за таргетиране на реклами

Google често са обвинявани, че съхраняват твърде много лични данни на своите потребители. Екосистемата на компанията е насочена именно към концепцията да бъде максимално активно в услугите, които ни предлага. Трудно можем да си представим деня без достъп до Google Maps, Gmail, YouTube, Chrome, Google Photos и др. Всички софтуерни решения на Google са обединени в мащабна мрежа, която събира лична информация за всеки отделен профил. По този начин нещата, които търсим в Google Search, локациите в Google Maps, видео клиповете в YouTube се превръщат в източник на реклами . Това е основният начин, по който Google генерира приходи. Неслучайно повечето им приложения и услуги са безплатни за използване от всички, тъй като ги монетизират от огромното количество лична информация, която имат за всеки акаунт в интернет . Ключовият елемент от стратегията на Google е да поддържат мрежа от рекламодатели, които получават достъп до информацията на потребители съгласно индивидуални споразумения с компанията.     Все пак Google са отворен към промени, които да направят бизнеса модела им още по-успешен. Шефът на Director of Product Management, Ads Privacy и Trust at Google, Дейвид Темкин потвърди за интересна промяна, която ни очаква. Според него се експериментира с алтернативни методи, които не разчитат на историята на сърфиране за таргетиране на реклами . Google искат да предложат по-гъвкав механизъм, с който да не следят всяка личност какво прави в интернет. Вече се работи над нов API интерфейси, който обещава да предложи нещо различни на потребителите, съобщава AndroidAuthority. Основният акцент е профилите да бъдат разделени на отделни категории и да бъдат следени макропроцесите. Личната информация за всеки потребител ще бъде "скрита" в обща база, съдържаща данни на други хора споделящи сходни интереси и активности онлайн. В следващите месеци ще бъдат проведени много тестове с актуализираните API и рекламодатели. Очаква се през април потребителите да имат достъп до повече настройки за поверителност в браузъра Chrome.   Още от Digital: Как да изтрием личните данни, които Google знае за нас 

 


technews.bg | 13 Април 2021

Могат да зареждат и лаптопи до 45W като MacBook Air   


pixelmedia.bg | 13 Април 2021

  Европа може да е малка по територия, но е изключително богата на природни дадености, разнообразни ...


 

pixelmedia.bg | 13 Април 2021

Xiaomi подготвя ново поколение таблети, които според слуховете ще са три на брой и ще се изправят директно срещу ...


 

pixelmedia.bg | 13 Април 2021

Redmi рекламира геиминг смартфон от известно време, а сега потвърди, че той ще дебютира в края на този месец. ...


 

pixelmedia.bg | 13 Април 2021

  Тази година се навършват 20 години от учредяването на Българската асоциация на софтуерните компании – ...


 

pixelmedia.bg | 13 Април 2021

    Водещи ИТ експерти ще вникнат в темата за бъдещето на софтуерното инженерство в ...


 

pixelmedia.bg | 13 Април 2021

  Evalato, българският софтуер за организиране на награди и конкурси, вече предлага и платформа от ново ...


 

technews.bg | 13 Април 2021

Маршрутът ще го отведе през 14 държави и три континента   


technews.bg | 13 Април 2021

В близките седмици се очакват първите РС-та на тяхна база   


digital.bg | 13 Април 2021

Виртуалният асистент на компанията е подходящ за извършване на широк набор от функционалности. Siri може да ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »