19 Август 2019
Днес 6 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

И детските играчки вече инфлуенсери; 5 нови тенденции

И детските играчки вече инфлуенсери; 5 нови тенденцииИ играчките вече са инфлуенсери. Те имат собствени социални медии- Facebookстраници, YouTube канали със сериали и сезони, Instagramи уеб страници, чрез които влияят на малките потребители по света. Това е една от петте тенденции, които наблюдават от „Хиполенд“.

Плачещите кукли CryBabies например имат фейсбук страница, инстаграм, ютюб канал с 12 епизода, уеб сайт и на български език – с истории, за подреждане на пъзели, оцветяване на картинки или избор на украса за рожден ден. Представянето им е едновременно off-line, в Музея за модерно изкуство в Лондон, и on-line – от „инфлуенсерка“ с 9 милиона последователи, която показва първо как са опаковани играчките. Само за 4 седмици първите 3 епизода за куклите, които плачат с истински сълзи, имат 1.5 милиона гледания в YouTube.

На социалните медии разчитат и играчките за момченца. Едно от най-новите попълнения в Ben10 колекцията например е представено от YouTube инфлуенсер, който показва на феновете си как караваната на Бен се превръща в игpaлнa плoщaдĸa нa 3 нивa, изcтpeлвaч нa cнapяди, завъртаща се на 360 градуса маса, ĸaмepa зa превъплъщаване в 10 извънземни и асансьор за другоземци. 

Като използват новите технологии световните производители добавят все повече вторично за една играчка съдържание, за да подсилят изживяването. Кукли, пъзели, роботи и дронове имат QR код или мобилни приложения за повече интерактивност. Някои Barbie например още преди 5 години са с QR код, който може да доведе до спечелване на истински дрехи, изработени от моден дизайнер. Barbie не е вече просто кукла, а YouTube “vlogger” с 5 милиона последователи. Чрез мобилни приложения, а не чрез кино-очила, 2D пъзелите стават 3D. Безплатните приложения на най-популярната компютърна игра Fortnite се актуализират седмично, като се добавят нови функции и присъждат награди. Роботът Boxer се учи да танцува чрез дистанционно, но свърже ли се чрез приложение, задейства 25 дейности, сред които пускане на диджей сетове.      

Когато избира играчка, детото вече не знае какво точно ще получи, за да може изненадата, а и желанието за повече, да са по-силни. „Могъщите бобчета“Mighty Beanz, които се търкалят, скачат и преобръщат, но винаги остават прави, са в непрозрачна опаковка. За да разбере кое точно му се е паднало, детето трябва да спука капсула и да разпръсне бобчетата на земята. Освен насоки за състезания с приятели, играчката има и “ръководство за колекциониране“. 24 миниатюрни бебета, дрешки, аксесоари и “сертификат за осиновяване“ са скрити пък в грахови шушулки Pea Pods Babies. За да узнае кое от двете дузини бебета ще получи, детето трябва първо да избута зрънцата от шушулката. Разопаковането на играчката вече е част от играта.  

Образователните игри стават все по-интерактивни и развиват все по-разностранни умения. Интерактивна карта на света дава информация за 78 държави – географски регион, архитектури и паметици, официален език и флаг, както и забавен факт. Нещо повече – тя говорина български и на английски.   

Киното и телевизията продължават да диктуват модатав играчките. В най-новия сериал от поредицата - „Възходът на Костенурките Нинджа“ - костенурките са с различен външен вид, по-закръглени. Такива са и фигурките с тяхна световните производители. От „Хиполенд“ наблюдават и още нещо интересно: някои играчки „не дочакват“ премиерата на филм на малък или голям екран, а се появяват веднага след пускането на видеоклип или игра в YouTube. Световната премиера на „Игра на играчките 4“ е на 28 юни 2019 г., а LЕGO с героите от новия филм вече се предлага в много държави, включително и у нас.  

Според публикация на в. Guardianот 2019 г. около една пета от 100-те най-добри канали в YouTubeса за играчки. Видеата в тях с тях се гледат от милиарди деца по света. Миналата година 8-годишен инфлуенсер в YouTubeспечели 22 милиона щ.д. В световната индустрия на играчките дигиталното е цар

 


b2b Media | 14 Август 2019
article thumbnail

От 16 август 12 звездни филма ще огреят най-големия екран на открито в България ...


 

b2b Media | 14 Август 2019
article thumbnail

Цели четири дни варненци и гости на града ще могат да празнуват празника на Варна в Delta Planet Mall. От 15 до 18 ...


 

b2b Media | 05 Август 2019
article thumbnail

Заявката за зрелищен екшън, скорост и адреналин, не само бе оправдана, но и многократно надмина всички ...


 

b2b Media | 01 Август 2019
article thumbnail

Избрани модели от серията 


 

b2b Media | 26 Юли 2019

Домакин на най-голямата математическа олимпиада за студенти в света ще бъде Американският университет ...


 

b2b Media | 24 Юли 2019
article thumbnail

Ентусиазъм, най-голямата и награждавана брандинг компания в страната ни, влиза в къщата на The Smarts. Това ...


 

b2b Media | 22 Юли 2019
article thumbnail

На 17.07. се проведе съвместно събитие между Consendo и Бизнес на високи токчета ...


 

b2b Media | 22 Юли 2019
article thumbnail

Първата в страната ни работилница за рециклиране на пластмаса по технологията Precious Plastic, отвори врати ...


 

b2b Media | 17 Юли 2019
article thumbnail

В пилотното си издание, Фестивалът събра в едно – работилници по керамика, по  плетиво, и апликации и ...


 

b2b Media | 17 Юли 2019
article thumbnail

Младежките кариерни форуми са мястото, от което започва кариерата на талантливите млади хора. Всяка година ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
18°C
Пловдив
Fair
21°C
Бургас
Fair
18°C
Варна
Fair
15°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски