26 Февруари 2021
B2B
Днес 126 новини
SOFIX:![]() BGBX40:![]() BGREIT:![]() BGTR30:![]() CGIX:![]() ![]() 0.0000
![]() ![]() 0.0000
![]() ![]() 0.0000
![]() ![]() 0.0000
![]() Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“b2b Media | 06 Юли 2020г.
„Умници гладници“ има за цел да представи темата за здравословното и балансирано хранене по забавен и интересен начин на децата в училище. Над 250 учители от 100 училища в София, Пловдив и Варна се включиха в информационни срещи, а близо 900 ученици участваха в провеждането на открити уроци по темата. В резултат на проведените активностите, тази есен предстои да бъде издаден специален сборник, в помощ на учители и родители. Той ще бъде предоставен на всички училища в страната със съдействието на МОН. Признанието за „Умници гладници“ още веднъж затвърждава усилията на компанията да инициира и подкрепя проекти, които помагат на родителите в грижата им за техните деца. За поредна година конкурсът на B2B Media награди най-иновативните компании, както и социално-отговорните кампании, които използват иновативното мислене за постигане на значими резултати. Наградата от тази година е поредното отличие, което веригата получава за своите инициативи. В миналогодишното издание на конкурса, Лидл България спечели две първи места в категориите за „Социален проект“ и „Социално отговорна кампания на годината“. Още Водещи новини:Времето
Петрол цени - в реално време
Последни новини
|