Днес 7 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower

Две от водещите компании на пазара в сферата на корпоративните комуникации (ИнтерИмидж)  и управлението на човешките ресурси (JobTiger)  представят първата по рода си комплексна услуга за бизнесите  – независимо от техния мащаб, сфера на дейност или брой служители. 

Темата за привличане, мотивиране и развитие на качествени кадри е сред горещите казуси, пред които се изправя бизнесът у нас през последните няколко години. Инструментите, с които компаниите се справят с предизвикателството, са силен вътрешен отдел „Човешки ресурси“  и работа с външен консултант. В ролята на външен експерт успешно навлязоха агенции за връзки с обществеността с цел да създават и комуникират корпоративните истории ефективно и към правилни публики. Сред очакваните резултати са силна разпознаваемост на корпоративната марка, дейността на компаниите вътре и извън тях, човешкото лице на бизнеса и предимствата на работната и екипна среда.

Според Катя Димитрова, собственик и управляващ партньор на пиар агенция ИнтерИмидж, и Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger, територията между „полето“ на експертите по човешки ресурси и външните консултанти остава непокрита. Работата само навътре или само извън компаните остава автономна и двете половини на цялото остават разделени.

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват усилия и конструират пакет от дейности, които ефективно повлияват средата както вътре в компаниите, по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън нея по отношение на разпознаваемост, разбиране за профила на компанията и популяризиране на нейното човешко лице. 

Услугата включва вътрешен одит по патентована методология и оценка на изходната ситуация вътре в компанията, създаване на инструментариум за подобряване на вътрешната среда с периодична оценка на постигнатото, разпознаваемост и публичност към външни публики, работа с партньори, организации, посланици и лидери на мнение.  В обхвата влиза и стандартният набор от комуникационни инструменти като ситуиране спрямо конкуренти, конкурентен анализ, social media listening, share of voice, връзки с медии и създаване на съдържание.

„Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, казва Светлозар Петров от Job Tiger.

„Комуникациите в днешно време трябва да бъдат завършен цикъл и никой бизнес не може да си позволи да работи само с една целева публика, нито да работи по разнопосочен начин с различни публики. Именно там е нашата роля“ – допълва Катя Димитрова от ИнтерИмидж. 

Експертните екипи на двете компании са сред първите специалисти по изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, CargillБългария,Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“.

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower
 

 


b2b Media | 27 Май 2020
article thumbnail

Желаещите да преобразят терасите си могат да се включат до 5 юни ...


 

b2b Media | 26 Май 2020
article thumbnail

В годината без балове Диляна Попова, Силвия Петкова и Мари Константин разкриват най-красивите моменти от ...


 

b2b Media | 22 Май 2020
article thumbnail

По случай своя патронен празник - 24 май - Ден на Славянската писменост и култура и 140- годишнината, която се ...


 

b2b Media | 21 Май 2020
article thumbnail

Президентският медалист на Американския университет в България за академичната 2019-2020 е четвъртокурсникът ...


 

b2b Media | 19 Май 2020
article thumbnail

Записването за „Национална седмица на детската книга“ започна Стартира третото издание на кампанията, ...


 

b2b Media | 19 Май 2020
article thumbnail

Остава по-малко от месец време до „Виртуални дни на кариерата“ 2020 – формат, който до средата на март ...


 

b2b Media | 18 Май 2020
article thumbnail

Търговският център предлага условия на пълна безопасност за посетителит От днес Delta Planet Mall е готов да ...


 

b2b Media | 18 Май 2020
article thumbnail

Дипломирането на двадесет и шестия випуск студенти на Американския университет в България (АУБ) тази ...


 

b2b Media | 18 Май 2020
article thumbnail

Стартира двадесетото издание на най-дългогодишния конкурс в сферата на връзките с обществеността – PR Приз ...


 

b2b Media | 15 Май 2020
article thumbnail

Безплатната онлайн конференция Cobiz-20 събира водещи представители на малкия и среден бизнес Първата голяма ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски