Днес 224 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower

Две от водещите компании на пазара в сферата на корпоративните комуникации (ИнтерИмидж)  и управлението на човешките ресурси (JobTiger)  представят първата по рода си комплексна услуга за бизнесите  – независимо от техния мащаб, сфера на дейност или брой служители. 

Темата за привличане, мотивиране и развитие на качествени кадри е сред горещите казуси, пред които се изправя бизнесът у нас през последните няколко години. Инструментите, с които компаниите се справят с предизвикателството, са силен вътрешен отдел „Човешки ресурси“  и работа с външен консултант. В ролята на външен експерт успешно навлязоха агенции за връзки с обществеността с цел да създават и комуникират корпоративните истории ефективно и към правилни публики. Сред очакваните резултати са силна разпознаваемост на корпоративната марка, дейността на компаниите вътре и извън тях, човешкото лице на бизнеса и предимствата на работната и екипна среда.

Според Катя Димитрова, собственик и управляващ партньор на пиар агенция ИнтерИмидж, и Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger, територията между „полето“ на експертите по човешки ресурси и външните консултанти остава непокрита. Работата само навътре или само извън компаните остава автономна и двете половини на цялото остават разделени.

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват усилия и конструират пакет от дейности, които ефективно повлияват средата както вътре в компаниите, по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън нея по отношение на разпознаваемост, разбиране за профила на компанията и популяризиране на нейното човешко лице. 

Услугата включва вътрешен одит по патентована методология и оценка на изходната ситуация вътре в компанията, създаване на инструментариум за подобряване на вътрешната среда с периодична оценка на постигнатото, разпознаваемост и публичност към външни публики, работа с партньори, организации, посланици и лидери на мнение.  В обхвата влиза и стандартният набор от комуникационни инструменти като ситуиране спрямо конкуренти, конкурентен анализ, social media listening, share of voice, връзки с медии и създаване на съдържание.

„Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, казва Светлозар Петров от Job Tiger.

„Комуникациите в днешно време трябва да бъдат завършен цикъл и никой бизнес не може да си позволи да работи само с една целева публика, нито да работи по разнопосочен начин с различни публики. Именно там е нашата роля“ – допълва Катя Димитрова от ИнтерИмидж. 

Експертните екипи на двете компании са сред първите специалисти по изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, CargillБългария,Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“.

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower
 

 


b2b Media | 13 Юни 2019
article thumbnail

Героите не се раждат, героите се създават!  На 27 юни в „Рейнбоу плаза“ ще ви го докажем! Заповядайте на ...


 

b2b Media | 13 Юни 2019
article thumbnail

Американският университет в България  (АУБ) днес обяви, че д-р Дейвид Еванс е назначен за вр.и.д. ...


 

b2b Media | 11 Юни 2019
article thumbnail

Атрактивните контейнери  - част  от кампанията „Моят зелен град“,  красят крайморската алея ...


 

b2b Media | 08 Юни 2019
article thumbnail

Над 200 деца се включиха в творческата кампания На 7 юни 2019 г. в Литературен клуб „Перото“ беше поставен ...


 

prnewinfo | 07 Юни 2019

• В партньорство с местните власти фондове са създадени в общините Монтана, Кюстендил, Лясковец, Дряново, ...


 

b2b Media | 06 Юни 2019
article thumbnail

Бялата книга ще бъде надградена с платформа, която ще представя всички добри практики Балканският институт ...


 

b2b Mediaa | 06 Юни 2019
article thumbnail

Обученията се провеждат от технологични трейнъри - практици с дългогодишен опит в разработката на ...


 

b2b Media | 04 Юни 2019
article thumbnail

До 7 юни имаме възможност да закупим билети на преференциални цени за единствената по рода си ...


 

b2b Media | 04 Юни 2019

Кампаниите от „четвъртото измерение“ се подават от днес до 08 септември 2019 ...


 

b2b Media | 03 Юни 2019
article thumbnail

Безплатни творчески работилници за деца се провеждат до 7 юни в НДК Космически старт на 1 юни 2019 г. беляза ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Partly Cloudy
23°C
Пловдив
Fair
27°C
Бургас
Fair
25°C
Варна
Fair
26°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски