20 Януари 2019
Днес 26 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

KLM въвежда технология на добавена реалност (Augmented Reality) за проверка на ръчен багаж

1507802 От днес пътниците с камера на мобилните си телефони ще могат лесно да проверят, дали багажът им е с правилните размери. За тази нова услуга KLM Royal Dutch Airlines използва технология на добавена реалност (Augmented Reality).

Новата услуга на KLM използва прозрачен виртуален куфар, който дава индикации за позволените размери за ръчен багаж на борда. Технологията на добавена реалност (Augmented Reality) позволява виртуалната картина да бъде използвана интерактивно, като се съпоставя с реалността. Това улеснява пътниците да проверят от вкъщи, дали техният ръчен багаж отговаря на допустимите размери. Услугата е достъпна през мобилното приложение на KLM за потребителите на операционна система iOS.

KLM е една от водещите компании в използването на технология на добавена реалност (Augmented Reality)

Кралските авиолинии са една от водещите компании в използването на интерактивната технология за предоставяне на клиентски услуги. В бъдеще KLM ще продължи да развива и подобрява услугата, за да предлага на потребителите си най-актуалната технология на AR (Augmented Reality).

Pieter Groeneveld, Старши вицепрезидент на дигиталния отдел на Air France-KLM:

“Чрез използването на потенциала на технологията на добавена реалност (Augmented Reality), KLM предприема нова стъпка в условията на доставяне на цифрови услуги. Услугата за проверка на ръчен багаж с технологията на AR позволява на пътниците да проследят дали техният багаж е с допустимите размери. С въвеждане на услугата, ние поставяме нуждите на нашите клиенти на първо място. И в бъдеще ще продължим да бъдем сред пионерите в иновациите, които са в интерес на нашите пътници.

KLM с повече инициативи с AR технология (Augmented Reality)

Тази нова удобна услуга е предшествана от други успешни AR инициативи на KLM, като 360-градусовото изображение на самолета Dreamliner. „House 98“ е друго интерактивно преживяване, достъпно за клиентите на KLM. То проследява историята на производителя на самолети Антъни Фоккър и може да се наблюдава от потребители на iOS11.

Във видеото можете да видите как работи проверката на ръчен багаж с технологията на AR.
https://www.youtube.com/watch?v=LAvRIFN_hNc&feature=youtu.be

Приложението на KLM е изтегляно милиони пъти

Приложението на KLM има повече от 100,000 активни потребители на ден, а не по-малко от 70% от тях го използват няколко пъти месечно. Функциите му служат за подобряване на цялостния комфорт преди, по време и след полет.

Проверката на ръчен багаж с технологията AR е само една от услугите, които предлага приложението. Сред тях са и актуална полетна информация, резервация на полет, онлайн чекиране, сваляне на бордова карта или резервация на конкретни места. Приложението също така въведе и дигитална карта на повече от 24 летища, която помага на пътниците да се ориентират по-лесно при намиране на своя терминал например. С функцията “Milestones”, клиентите могат да използват приложението на KLM, да открият полезна информация и съвети, които са изготвени в съответствие с тяхната пътническа история. Ако например полет от Schiphol е отложен, пътниците могат да активират дигитален ваучер за закуска или меню. Друго удобство на приложението е възможността потребителят сам да направи промяна на резервацията на първия си полет.


 


b2b Media | 14 Януари 2019
article thumbnail

“Лечението на прошката” е семинар-пътешествие насочен към лекари, психолози и терапевти, преподаватели и ...


 

pr-o-pr.eu | 07 Януари 2019

3 поколения в PRoPR с 3 рецепти за успех Ивет е основател на PRoPR Агенция. Един от водещите български журналисти в ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018
article thumbnail

Български звезди отбелязаха по необичаен начин стъпването на световен бранд у нас. Популярни актриси, ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018

Американският университет в България за поредна година е водещ университет у нас според новото издание на ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса ...


 

b2b Media | 19 Декември 2018
article thumbnail

Йоана Буковска – Давидова подготвя първия в кариерата си моноспектакъл. “Променяне” е драматизация по ...


 

b2b Media | 18 Декември 2018
article thumbnail

Над 200 деца и техните родители събра специалното събитие „Подари приказна зимна ваканция“ в снежния ...


 

b2b Media | 14 Декември 2018
article thumbnail

Любителите на стойностната съвременна българска книга си дадоха среща на премиерата на петата книга на ...


 

b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Второто издание на Битката за талантите – форумът за employer branding на b2b Media – премина с много споделен опит и ...


 

b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Mostly Cloudy
3°C
Пловдив
Mist
3°C
Бургас
Mist
7°C
Варна
Fog
6°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски