19 Октомври 2021
Днес 52 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Максим и Стефан Иванови, прекосили Атлантическия океан с гребна лодка, са главни герои в новата кампания на Пощенска банка

Максим и Стефан Иванови, прекосили Атлантическия океан с гребна лодка, са главни герои в новата кампания на Пощенска банкаВдъхновяващата им история представя потребителски кредит с овърдрафт без лихва за цяла година – актуален продукт, създаден да подкрепи всеки план, мечта или идея
 
„Вероятно всяка мечта, колкото и невъзможна да изглежда, може да бъде осъществена, ако вложиш достатъчно мисъл, подготовка и усилия. Нямахме никаква представа от строеж на лодки, гребане и навигация в океана, но пък ни беше безкрайно интересно да се учим от нулата във всички тези области“, споделят Максим и Стефан Иванови, които през лятото на 2020 г. прекосиха Атлантическия океан. Подвигът е постигнат в разгара на световна пандемия и в най-активния сезон на ураганите в Атлантика, откакто се водят статистики, след 105 дни плаване с построената от тях океанска гребна лодка Neverest. Тяхната история оживява отново в последния рекламен клип на Пощенска банка, за да вдъхнови повече хора да преследват мечтите си. Чрез своя продукт, който комбинира потребителски кредит с овърдрафт без лихва за цяла година, банката предлага на потребителите необходимата финансова свобода за реализиране на големи и малки лични проекти.
 
„Темата за мечтите и безкрайните възможности пред всеки човек, компания и бизнес е водеща за Пощенска банка в момент, в който отбелязваме 30 години на българския пазар. Цялостната дейност на нашата финансова институция – от продуктите, които създаваме за клиентите си, до проектите за корпоративна социална отговорност, които реализираме и подкрепяме, имат за цел да генерират условия за позитивна промяна и възможности за реализиране на човешкия потенциал на индивидуално, бизнес и обществено ниво. Радваме се, че в лицето на двама българи, които сбъднаха своята „невъзможна“ мечта, намерихме посланици на един от водещите си продукти, който комбинира потребителски кредит с овърдрафт без лихва за цяла година. Пуснахме го на пазара през предизвикателната 2020 г., за да дадем възможност на клиентите си да рестартират своите планове, да си позволят да се върнат към мечтите си“, коментират от Пощенска банка.
 
Потребителският кредит с безлихвен овърдрафт за цяла година комбинира два от най-предпочитаните продукти и през турбулентната 2020 г. се доказва като изключително успешно финансово решение. Затова и се налага като водещо предложение в портфолиото на Пощенска банка за тази година. В периода на кампанията – до 31.10.2021 г., клиентите на банката могат да заявят кредит до 70 000 лева и овърдрафт без лихва за първата година с размер на една нетна заплата или до 3 000 лв. Кредитът може да бъде използван както с цел покриване на текущи нужди, така и за обединение на задълженията, като клиентите имат възможност да получат допълнителни преференциални условия, в случай че отговарят на изискванията на банката. Те могат да се възползват от предложението за овърдрафта при усвоен потребителски кредит и наличен превод на работна заплата по сметка в Пощенска банка. Одобреният лимит по овърдрафта може да се използва многократно, изцяло или на части, както за теглене на суми в брой, така и за заплащане на стоки и услуги.
 
Клиентите могат да ползват потребителския кредит, за да финансират своите по-големи лични проекти – от ремонт, обзавеждане за дома или нов автомобил до образование. В същото време могат да си осигурят средства (сумата на овърдрафта), с които да покриват всички ежедневни и внезапно възникнали разходи. Клиентите могат да кандидатстват изцяло онлайн, както и да се възползват от експресно разглеждане на искането за кредит, с отговор до 3 работни часа, съобразно публикуваните на сайта на банката Условия за това.
 
Рекламният клип, в който главни герои са Максим и Стефан Иванови, е вдъхновяващо послание към всеки, който преследва мечтите си, дори когато изглеждат невъзможни. Ето какво разказва Стефан Иванов, финансист с богат опит, който се занимава с корпоративно и инвестиционно банкиране, за решението им да се включат в него и за заснемането му: „Развълнува ни това, че идеята е обвързана с мечтите, с работата в екип. Стори ни се много интересна, много близка до нашето плаване. Самото заснемане на клипа беше като дежавю, припомнихме си тези 105 изгрева и 105 залеза, които видяхме по време на плаването.“ Син и баща сбъдват своята мечта да си построят лодка и с нея да се впуснат в едно истинско океанско приключение, като тя не само им носи огромно удовлетворение и зарежда другите с вдъхновение да последват собствените си мечти, но отправя и едно важно послание в българското общество. Плаването им е посветено на кампанията „Да! За живот!“ на Министерство на здравеопазването, която насърчава донорството на органи след смъртта за животоспасяващи трансплантации. Максим става „най-младият гребец, прекосил океан“ (на 16 години и 293 дни в деня от отплаването) – официален рекорд на Гинес, a Neverest – „първата гребна лодка, прекосила Атлантика от изток на запад изцяло в сезона на ураганите“.
 
Повече информация за потребителските кредити на Пощенска банка и предлаганите други продукти можете да намерите на www.postbank.bg, в специализираните центрове и офисите на банката.

Максим и Стефан Иванови, прекосили Атлантическия океан с гребна лодка, са главни герои в новата кампания на Пощенска банка

 


b2b Media | 13 Октомври 2021
article thumbnail

BalkanROAD е финалист на наградите Regiostars 2021, бе съобщено по време на Седмицата на регионите на ЕС 2021 г. ...


 

b2b Media | 12 Октомври 2021

Според дългогодишно проучване във Франция минералът противодейства на рисковия за деменцията алуминий
...


 

b2b Media | 11 Октомври 2021

Възможно ли е устойчиво и зелено бъдеще без бизнеса като двигател на промяната и какво е значението за ...


 

b2b Media | 11 Октомври 2021
article thumbnail

В българския офис хората ще могат да работят до 20 дни годишно от чужбина ...


 

b2b Media | 08 Октомври 2021
article thumbnail

Едно от всеки пет деца забравя да пие вода в училище и в дома ...


 

b2b Media | 07 Октомври 2021
article thumbnail

Една от тях е новата геймърска гама, разработена в партньорство с Republic of Gamers (ASUS ROG) ...


 

b2b Media | 06 Октомври 2021
article thumbnail

Академичната 2021-2022 година отбелязва тридесетгодишнината от основаването на Американския университет в ...


 

b2b Media | 06 Октомври 2021
article thumbnail

Победителят във фотоконкурса „Lifespiration starts here“ ще спечели 2000 лева от Answear, а подгласниците му ще получат ...


 

b2b Media | 06 Октомври 2021
article thumbnail

На 7 октомври в НДК, София, ще стартира 13-ото издание на специализирания форум, организиран от JobTiger ...


 

b2b Media | 05 Октомври 2021
article thumbnail

Дарението се предоставя от фирма „Девин“ ЕАД и е на стойност 47 хил. лева ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »