Днес 119 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Мечтаете ли за красив и цветен балкон?

Мечтаете ли за красив и цветен балкон?Кампанията БАЛКONA дава възможност безплатно да трансформираме терасата

Кои са членовете на журито, което ще избере победителите в БАЛКONA?

Вече са ясни членовете на журито, които ще определят най-мотивираните и оригинали участници в кампанията БАЛКONA. Двама от тях ще получат 3D интериорен проект за терасите си, а големият победител и безплатно пълно трансформиране на балкона си. Кампанията има за цел да вдъхнови участниците да създадат свой малък оазис, зелена градина на балкона, където да бъдат с любимите си хора и да правят всичко, което обичат.

Журито на конкурса търси бъдещите победители сред всички, които качат снимки или видео на балкона си във Facebook групата Na Balkona с интерсено, смешно или просто тяхното лично описание защо участват. Членовете на журито са специалисти и доказани професионалисти в различни сфери, за които инициативата има изявена социална насоченост:

  • Арх. Милена Добрева – организатор на кампанията и основател на интериорно студио за дома и офиса „ОНА Дизайн“. За себе си казва, че създава „душата на сградите“. Ако интериора на дома ни виждаме само ние, то балконът става част от градската среда и я създава. А кампанията има смелата цел „да вдъхнови хората сами да станат част от промяната, като се включат и превърнат балкона си в зелена градина“.

  • Гена Събева – предприемач в сферата на строителството и обзавеждането с близо 30-годишен опит и собственик на бизнес в областта на строително-инвестиционните проекти, председател на Асоциацията на интериорните дизайнери в България (АИДБ) и член на множество организации в сферата. Според нея кампанията е не само актуална, но и важна, защото „образова, предизвиква въпроси, търси решения и идеи“;

  • Петя Кръстева – изпълнителен директор на списание „Наш дом“ и „Жената днес“. „Този конкурс е много навременен и предизвиква голям интерес сред много хора“, споделя за инициативата тя и допълва, че „Covid-19 допринесе допълнително за разгръщане фантазията на хората да направят балкона си по-уютен, за да могат да стоят на открито, имайки предвид не само рестрикциите за движение, но и градския начин на живот“;

  • Адриана Ангелова – business development manager в маркетингова агенция, инфлуенсър, бивш интериорен дизайнер. „Проектът според мен е важен, защото все повече губим връзка с природата покрай многото ангажименти на всеки съвременен човек. А тази връзка е от съществено значение за нашето физическо и психическо здраве. Възможността за релакс и отърсване от стреса сред зеленината на собствения балкон е стъпка в правилната посока.“;

  • Щелян Калчев – инвеститор и професионалист в имотите, консултант със 17-годишен опит, съосновател  на агенция за недвижими имоти. Мъжката страна на журито подчертава, че БАЛКONA „ще допринесе за по-красив дом, цветно настроение и промяна“, но и отбелязва и още едно предимство – „красивият балкон повишава цената на имота“;

В кампанията могат да се включат всички, които търсят вдъхновение и нови идеи за преобразяване на терасите си. Искат тя да се превърне в споделено място за весели моменти и приятни емоции и са готови да споделят това със снимки или видео.

Повече за кампанията и как можете да включите в нея до 29 май ще откриете на balkona.design, както и с #nabalkona във Facebook.

Кампанията БАЛКONA се реализира в партньорство с: Ona Design, GRANDecor, Rozali.com, Brick Engineering, b2b Media, Madamsko, Exterior, Dartsnews, , 2b-consult, Level Famous, Paragraph21, Kарта Холидей, 3CON.

 


b2b Media | 08 Юли 2020
article thumbnail

ПР-специалистите отпразнуваха професионалния си празник Обединената общност на ПР-специалистите и ...


 

b2b Media | 08 Юли 2020
article thumbnail

Статуетките на PR Приз 2020 – Промените са ни в природата ще бъдат раздадени на 12 юли от 19:00 ч. на специална ...


 

b2b Media | 06 Юли 2020
article thumbnail

120 служители на компанията ще обслужват жителите и гостите на града ...


 

b2b Media | 06 Юли 2020
article thumbnail

Компаниите могат да изпратят свои отбори за участие на 3 октомври Специална нова категория “Колеги” дава ...


 

b2b Media | 05 Юли 2020
article thumbnail

Модерни и класически елегантни – новите трендове при обувките за лято 2020 По всичко личи, че тази година ...


 

b2b Media | 02 Юли 2020
article thumbnail

Германската верига за облекло и стоки за дома KiK открива своя втори магазин у нас с тридневна програма на ...


 

b2b Media | 30 Юни 2020
article thumbnail

EcoDataCenter постига 99% енергийна ефективност и насочва излишната енергия към местната мрежа благодарение на ...


 

b2b Media | 29 Юни 2020
article thumbnail

KiK, една от най-големите немски вериги за текстил, отваря втория си магазин в София. Откриването ще бъде на 02. ...


 

b2b Media | 29 Юни 2020

Финансова подкрепа, предоставяне на онлайн платформи, политика за регламентиране на заетите в областта на ...


 

b2b Media | 26 Юни 2020

Откритите представяния ще се проведат на 27 и 28 юни 2020 /събота и неделя/ дистанционно и ще се излъчват на живо ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски