Днес 80 новини

SOFIX:

647.84

BGBX40:

128.62

BGREIT:

115.44

BGTR30:

536.92

CGIX:

172.77
CHF
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemaker

1476729Новата компания e част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupMи oбединява медии, технологии и съдържание, така че да работят най-ефективно за растежа на клиента.

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голяма група за медийно планиране в светаGroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти. Wavemaker e нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP,и обединява глобалните бизнеси наагенциите MEC и Maxus. С лиценза за WavemakerOgilvy Group Българиястава основният локален партньор на WPP. Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, който ще развива компанията, стъпвайки на 12-годишния си опит на българския медиен пазар и глобалните знания и иновации, до които дава достъп най-голямата група от медийни агенции в света. 

“Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо.”, казва Гавин Дюк, GroupM CEOза Централна и Източна Eвропа, който пристигна в България за представянето на новата агенция. "Правим това, като инвестираме в данни, технологии и най-важното – в талантливи хора, които помагат на нашите клиенти да печелят и да се развиват все повече във всички висококонкурентни пазари по света".

“Wavemakere агенция с нова концепция. Растежът на всеки бизнес днес е възможен, ако познаваме наистина добре клиентите. Wavemaker разполага с най-дълбоката база данни за това как потребителите взимат решения. Вече сме анализирали повече от 350 хиляди потребители на повече от 70 продуктови категории по целия свят и можем да достигаме до тях не просто през медии, а през интересно съдържание, базирано на анализа на данни чрез технологии. Това познание е основата на нашите комуникационни стратегии и дава истинско предимство на нашите клиенти.”, казва Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker глобално, който също e в София за официалното представяне на бранда. 

“Wavemaker предлага пълно медийно обслужване. Отличава ни начинът, по който синхронизираме медии, съдържаниe и технологии, за да работят най-добре за резултатите на нашите клиенти.” споделя Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemakerв България. “Стартираме с екип от специалисти в областта на традиционните и дигитални медии, медийни изследвания и потребителски нагласи, част от които са досегашни служители на Ogilvy Group, и планираме скорошно разширявaне", добавя още той. Екипът оперира с бранда Wavemakerна българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред коитоDM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher. 

Владимир Стоилов има образователни степени по социология и маркетинг и започва кариерата си като част от екипа на Nielsen, занимаващ сесъс социологически и пазарни проучвания. През2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор вMindshare, където се развива професионално през следващите12 години. През последните няколко години е част от мениджмънт екипа на групата и отговаря за стратегическото планиране на най-големите клиенти, сформиранe и обучениена екипи и управление на работния процес.

Към момента Ogilvy Group България включва седем компании: Ogilvy&MatherAdvertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom,Wavemaker,Intomedia и две стратегически партньорства с Metric DS и Knoway. Всяка от агенциите има специфичен опит иекспертиза, които запълват портфолиото на групата в сферата на маркетинга и комуникациите. 

Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

1476729-1 

 


b2b Media | 18 Май 2018

Всяка една от думите (Samodiva Mastermind Retreat) в това 6-дневно приключение заслуважава внимание.  Какво точно ...


 

b2b Media | 18 Май 2018
article thumbnail

Форумът се организира от Фондация „Дигитализация и внедряване на нови технологии“, съвместно с Община ...


 

b2b Media | 18 Май 2018
article thumbnail

50% отстъпка за постановка по избор през майи юни...за всеки дарил книга! “ДАРИ ...


 

b2b Media | 18 Май 2018
article thumbnail

Безплатните прегледи и детските работилници са само част от активностите на събитието  


pr-o-pr.eu | 18 Май 2018

Водещи специалисти от Австрия, Великобритания, Ирландия и България в областта на медиите, корпоративните ...


 

b2b Media | 17 Май 2018
article thumbnail

Най-зрелищното шоу със собственоръчно направени автомобили „Луда надпревара“ ще открие сезон 2018 година ...


 

b2b Media | 17 Май 2018
article thumbnail

Полиграфия Офис Център бе официално открит в София. Церемонията включваше вълнуваща културна програма с ...


 

b2b Media | 17 Май 2018


Популярната Интернет ТВ платформа дава възможност на българите в цял свят да гледат филма онлайн и по ...


 

b2b Media | 17 Май 2018
article thumbnail

Над 65 ученици участваха в 6 обучения на Paysafe с Raspberry ...


 

b2b Media | 17 Май 2018
article thumbnail

От 18 до 21 октомври 2018 най-мащабното автомобилно събитие за годината у нас ще привлече топ мениджъри от ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
23°C
Пловдив
Fair
25°C
Бургас
Showers in the Vicinity
22°C
Варна
Partly Cloudy
21°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски