12 Април 2021
Днес 76 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Онлайн събитие на Съвета на жените в бизнеса в България „Бизнесът през 2021“:

Онлайн събитие на Съвета на жените в бизнеса в България „Бизнесът през 2021“: Фирмите реагираха гъвкаво, следващата стъпка е изграждане на общност на знанието и солидарността

Ситуацията, породена от Covid-19 беше тест за бизнеса, но голяма част от фирмите успяха да реагират гъвкаво и да осигурят на служителите си възможност за дистанционна работа и ги пренасочиха към нови и различни проекти, за да запазят работните места. Това споделиха водещи мениджъри на някои от най-големите компании в страната, които обсъдиха очакванията си за бизнес средата през тази година на изцяло дигитално събитие, организирано от Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ).

„Вярвам, че днешната конференция е следващата стъпка в изграждането на една общност на знанието и солидарността, която ще ни позволи да бъдем още по-устойчиви и успешни днес и в бъдеще“, каза, откривайки събитието, д-р инж. Боряна Манолова, председател на Управителния съвет на СЖББ и главен изпълнителен директор на Siemens България и Северна Македония, защото „в турбулентни времена като днешните обменът на знания и добронамерената подкрепа стават още по-ценни за всички нас, членовете на СЖББ“.

Като участници в дискусията се включиха Милена Драгийска,  главен изпълнителен директор на Лидл България и „Мениджър на годината 2020“ , Кристина Иванова, директор за България и вицепрезидент "Операции" на TELUS International Europe и Калина Трифонова, заместник-председател на Съвета на директорите на EVN България.

„И през 2020 екипът на Лидл България продължи да се разраства, като достигна 3 200 души. Постоянно инвестираме в обучения на служителите и даваме възможности за успешен старт на кариерния път на редица млади хора чрез стажантски програми и дуално обучение“, сподели Милена Драгийска. Тя допълни, че Лидл България е добавил над 90 нови продукта към портфолиото си, като 90% от тях от са от български производители, и им осигурява възможност за износ в европейската мрежата на Лидл, като така подкрепят българския малък и среден бизнес. 

Кристина Иванова си спомни за положените усилия в началото на пандемията 90% от екипа на TELUS International Europe да премине на дистанционна работа. „Всичко се случи в рамките на две седмици. От тогава продължаваме все повече да дигитализираме процесите ни, така че максимално да подпомагат дейностите на служителите ни“, добави тя. Те не заместват служителите, а освобождават времето им от повторяеми дейности, което дава по-голям фокус върху клиентите. „В TELUS International Europe няма освободени служители от началото на корона кризата, а новоназначените минават през дигитален процес на подбор“, поясни Иванова.

За това как се работи на терен, без възможност за хоум-офис в условията на пандемия разказа Калина Трифонова. В същото време, обучението на новите служители се случва онлайн. „Приемаме електричеството за даденост, но всъщност много хора правят това възможно. Без електричество, виртуалната ни среща нямаше да бъде възможна днес“, подчерта тя.

Икономическите прогнози за следващите месеци бяха обобщени от главния икономист на УниКредит Булбанк Кристофор Павлов.

“България беше силно засегната от втората вълна на пандемията. Данните за ефекта върху икономическата активност са противоречиви, а очакванията са възстановяването да е само частично тази година“, обобщи Павлов. Той даде за пример това, че данните за произведения БВП сочат, че България е сред страните с най-малък спад в икономическата активност през първите девет месеца на 2020 г. Едноврменно с това обаче спадът в продажбите на дребно в България е един от най-дълбоките – минус 10.6% на средногодишна база като преди нас по този показател в Европа са само Словения и Черна гора. Подобна е ситуацията и при спада на продажба на нови автомобили – там средногодишната промяна е от -37%, а преди нас е само Хърватия с -39%. Нагласите на домакинствата да предприемат големи покупки в България също са с по-дълбок спад от този отчетен във всички останали европейски страни.

Онлайн събитие на Съвета на жените в бизнеса в България „Бизнесът през 2021“:

 


b2b Media | 09 Април 2021
article thumbnail

Веригата е изградила дългосрочни партньорства с 13 фермери в областта ...


 

b2b Media | 08 Април 2021
article thumbnail

Трансформацията: неизбежно зло или шанс за оцеляване? Как се достигат върхови постижения и се става жива ...


 

b2b Media | 07 Април 2021

Най-дългогодишният конкурс в сферата на връзките с обществеността – PR Приз, през 2021 г. за 21 път ще отличи ...


 

b2b Media | 07 Април 2021
article thumbnail

Клиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки. ...


 

b2b Media | 06 Април 2021
article thumbnail

Лидерът на пазара на бутилирана вода в България „Девин“ ЕАД пуска на пазара ново поколение хидратация под ...


 

b2b Media | 05 Април 2021
article thumbnail

На 2 април приключи подаването на заявления за участие в единадесетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards – ...


 

b2b Media | 01 Април 2021

Голямата награда в надпреварата е пълна стипендия за обучение ...


 

prnewinfo | 30 Март 2021

Ideas Bulgaria I 23.03.2021 Независимата българска комуникационна агенция Ideas Bulgaria пое обслужването на един от лидерите ...


 

b2b Media | 26 Март 2021

Проучване на СЖББ, проведено от социологическа агенция TREND, очерта нагласите за равнопоставеността на ...


 

b2b Media | 25 Март 2021

На онлайн церемония Американският университет в България (АУБ) награди личностите и организациите, ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »