20 Април 2019
Днес 4 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Пощенска банка участва с дигитален зелен кът в PARK(ing) Day 2018

1510418Повече от 200 човека получиха по иновативен начин „Е-ИДЕИ за скрити места около София“

Пощенска банка се включи за пета поредна година в Глобалната екоинициатива PARK(ing) Day като част от цялостната си активна политика за корпоративна социална отговорност с фокус върху опазването на околната среда и устойчивото развитие. Финансовата институция превърна в дигитален зелен кът паркомястото си на бул. „Ал. Дондуков” и предложи на посетителите иновативното преживяване „Е-ИДЕИ за скрити места около София“ – виртуална разходка из 14 красиви локации, сред които Владайската пътека, изворът „Живата вода", екопътека „Бели Искър“ и др. След сканиране на QR код някои от местата „оживяха“ в реалистична пълна картина със звук, благодарение на технологията за пресъздаване на виртуална реалност. Повече от 200 посетители на зеления дигитален кът се възползваха на 14 септември от възможността „да се пренесат“ от центъра на София, само за минути, на различни любопитни природни и културни забележителности. Снимките, използвани за проекта, са подбрани специално от авторите на пътеводителя „101 отбивки“.

Събитието „Е-ИДЕИ за скрити места около София“ провокира по дигитален и модерен начин интереса на хората към природата и културните места, които сме забравили или малко познаваме. С реализирането му Пощенска банка обедини стратегията си за дигитализация, която залага на комуникация с максимален брой хора чрез предпочитаните от тях устройства и канали, и тази за социална корпоративна отговорност, чрез която се стреми да възпитава „зелено“ мислене сред своите служители и клиенти. Участието в Глобалната екоинициатива PARK(ing) Day се вписва в дългосрочната политика на Пощенска банка за опазване на околната среда, която намира израз в различни нейни кампании като вътрешната програма „Зелени заедно с Пощенска банка“ за насърчаване на екологичното поведение на служителите, „Герои в зелено“ – доброволчески труд на работещите в подкрепа на различни местни проекти и др.

С кампанията „Е-ИДЕИ за скрити места около София“ Пощенска банка разказа на модерен дигитален език за алтернативните начини за почивка, даде свежи идеи за бъдещи разходки и мотивира хората да излязат и да прекарат приятно времето си сред природата. Тя се провокира от факта, че голяма част от жителите на София прекарват все по-малко време навън и не познават прекрасните „скрити места“ около нея, въпреки че имат късмет да живеят в град с богата култура и история и същевременно да могат за по-малко от час да стигнат до полите на Витоша, да пребродят пътеките в Западна Стара планина или да намерят своя воден оазис. Тези, които се включиха в кампанията, имаха възможност да спечелят тематични награди – както на място, така и в специалната игра във Facebook страницата на банката – facebook.com/PostbankBG.

 


b2b Media | 18 Април 2019
article thumbnail

Едни от най-добрите изследователи на Емоционалната интелигентност представиха своите проучвания на ...


 

b2b Media | 17 Април 2019
article thumbnail

Днес, екипът на Behr-Hella Thermocontrol  (BHTC) България участва  в изложението на работодатели „Стажове“ в ...


 

b2b Media | 17 Април 2019

Симулацията тази година е разширена и се провежда в Американския университет

За втора поредна година ...


 

b2b Media | 17 Април 2019

Едно от златните момичета на България – Ренета Камберова – ще раздаде медалите ...


 

b2b Media | 17 Април 2019
article thumbnail

МarkeThinX CONF 2019 обедини водещи компании, институции и организации в иноваивен форматЗа по-малко от месец The ...


 

b2b Media | 15 Април 2019
article thumbnail

Като активна крипто столица, София, България ще бъде домакин на второто издание на


 

b2b Media | 12 Април 2019
article thumbnail

Голям медиен и професионален интерес регистрира „Emotional Intelligence – Smart strategy for success“ - част от Седмицата на ...


 

b2b Media | 11 Април 2019
article thumbnail

Все повече компании отделят немалко време, за да подобряват представянето си като работодател пред ...


 

b2b Media | 11 Април 2019
article thumbnail

Стотиците отличили се през годината студенти се събраха на тържествена вечер ...


 

b2b Media | 09 Април 2019
article thumbnail

„Новата гора на София“ е мащабна залесителска инициатива на Столична община, част от кампанията „Мисли ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
2°C
Пловдив
Fair
3°C
Бургас
Fair
3°C
Варна
Fair
5°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски