20 Януари 2019
Днес 26 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Пощенска банка участва с дигитален зелен кът в PARK(ing) Day 2018

1510418Повече от 200 човека получиха по иновативен начин „Е-ИДЕИ за скрити места около София“

Пощенска банка се включи за пета поредна година в Глобалната екоинициатива PARK(ing) Day като част от цялостната си активна политика за корпоративна социална отговорност с фокус върху опазването на околната среда и устойчивото развитие. Финансовата институция превърна в дигитален зелен кът паркомястото си на бул. „Ал. Дондуков” и предложи на посетителите иновативното преживяване „Е-ИДЕИ за скрити места около София“ – виртуална разходка из 14 красиви локации, сред които Владайската пътека, изворът „Живата вода", екопътека „Бели Искър“ и др. След сканиране на QR код някои от местата „оживяха“ в реалистична пълна картина със звук, благодарение на технологията за пресъздаване на виртуална реалност. Повече от 200 посетители на зеления дигитален кът се възползваха на 14 септември от възможността „да се пренесат“ от центъра на София, само за минути, на различни любопитни природни и културни забележителности. Снимките, използвани за проекта, са подбрани специално от авторите на пътеводителя „101 отбивки“.

Събитието „Е-ИДЕИ за скрити места около София“ провокира по дигитален и модерен начин интереса на хората към природата и културните места, които сме забравили или малко познаваме. С реализирането му Пощенска банка обедини стратегията си за дигитализация, която залага на комуникация с максимален брой хора чрез предпочитаните от тях устройства и канали, и тази за социална корпоративна отговорност, чрез която се стреми да възпитава „зелено“ мислене сред своите служители и клиенти. Участието в Глобалната екоинициатива PARK(ing) Day се вписва в дългосрочната политика на Пощенска банка за опазване на околната среда, която намира израз в различни нейни кампании като вътрешната програма „Зелени заедно с Пощенска банка“ за насърчаване на екологичното поведение на служителите, „Герои в зелено“ – доброволчески труд на работещите в подкрепа на различни местни проекти и др.

С кампанията „Е-ИДЕИ за скрити места около София“ Пощенска банка разказа на модерен дигитален език за алтернативните начини за почивка, даде свежи идеи за бъдещи разходки и мотивира хората да излязат и да прекарат приятно времето си сред природата. Тя се провокира от факта, че голяма част от жителите на София прекарват все по-малко време навън и не познават прекрасните „скрити места“ около нея, въпреки че имат късмет да живеят в град с богата култура и история и същевременно да могат за по-малко от час да стигнат до полите на Витоша, да пребродят пътеките в Западна Стара планина или да намерят своя воден оазис. Тези, които се включиха в кампанията, имаха възможност да спечелят тематични награди – както на място, така и в специалната игра във Facebook страницата на банката – facebook.com/PostbankBG.

 


b2b Media | 14 Януари 2019
article thumbnail

“Лечението на прошката” е семинар-пътешествие насочен към лекари, психолози и терапевти, преподаватели и ...


 

pr-o-pr.eu | 07 Януари 2019

3 поколения в PRoPR с 3 рецепти за успех Ивет е основател на PRoPR Агенция. Един от водещите български журналисти в ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018
article thumbnail

Български звезди отбелязаха по необичаен начин стъпването на световен бранд у нас. Популярни актриси, ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018

Американският университет в България за поредна година е водещ университет у нас според новото издание на ...


 

b2b Media | 20 Декември 2018

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса ...


 

b2b Media | 19 Декември 2018
article thumbnail

Йоана Буковска – Давидова подготвя първия в кариерата си моноспектакъл. “Променяне” е драматизация по ...


 

b2b Media | 18 Декември 2018
article thumbnail

Над 200 деца и техните родители събра специалното събитие „Подари приказна зимна ваканция“ в снежния ...


 

b2b Media | 14 Декември 2018
article thumbnail

Любителите на стойностната съвременна българска книга си дадоха среща на премиерата на петата книга на ...


 

b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Второто издание на Битката за талантите – форумът за employer branding на b2b Media – премина с много споделен опит и ...


 

b2b Media | 13 Декември 2018
article thumbnail

Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Mostly Cloudy
2°C
Пловдив
Mist
3°C
Бургас
Mist
7°C
Варна
Fog
6°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски