19 Януари 2022
Днес 13 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Потребителите планират да изхарчат до 400 лв. за коледните си покупки

Съотношението цена-качество е водещо за тях при избора на коледни подаръци

Това показва проучване на Offerista Group Bulgaria, проведено в периода 11-19 октомври 2021 г. сред 1,384 респонденти в онлайн анкета в популярната платформа за дигитални брошури Broshura.bg. Целта на проучването е да разбере какви са плановете за пазаруване на българите през предстоящия празничен сезон.

Близо 37% от потребителите планират да изхарчат между 201 лв. и 400 лв., като повече от половината анкетирани (близо 56% от тях) твърдят, че бюджетът им за коледни покупки тази година е приблизително същият като миналата и предпочитат да заплащат в брой

При избора на коледни подаръци най-голямо значение за участниците в запитването има съотношението цена-качество: потребителите търсят добри стоки на достъпни цени.

За коледни предложения участниците в анкетата научават най-вече от онлайн източници - сайта и мобилното приложение на Broshura.bg, официални уебсайтове на различни магазини, социални мрежи.

Това още веднъж показва колко важно е бизнесът да залага на мулти-канален подход при комуникацията на своите предложения. Диверсификацията на рекламните канали е не само ключ към достигане до максимална част от потребителите в таргет аудиторията. А и ефективен метод за ограничаване риска от зависимост към определен канал в случай на непредвидени обстоятелства (като масовото прекъсване на Facebook/Instagram/WhatsApp, което се случи по-рано през октомври тази година).

Малко над 30% от анкетираните пазаруват коледните подаръци през целия декември, докато близо 24% изчакват коледните намаления да започнат.

Топ 3 категории продукти, от които анкетираните планират покупки са: 

● дрехи, обувки, аксесоари, спортни стоки; 
● декорация и други продукти за дома; 
● храни и напитки.

Вижте пълните резултати от проучването тук.

Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно – Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.

 


b2b Media | 18 Януари 2022
article thumbnail

Фармацевтите са най-достъпните специалисти, от които хората често търсят съвет как да се справят със ...


 

b2b Media | 13 Януари 2022
article thumbnail

Десислава Стоянова поема допълнителна роля на главен оперативен директор на компанията, Благовеста Костова ...


 

b2b Media | 12 Януари 2022
article thumbnail

94 регистрации от личности, компании и институции бяха направени до крайния срок за участие в ...


 

b2b Media | 10 Януари 2022
article thumbnail

Със старта на 2022 год. БАКБ представи новия си корпоративен сайт www.bacb.bg. Изцяло променената визия е резултат ...


 

b2b Media | 10 Януари 2022
article thumbnail

Със своите над 20 години опит в маркетинга в областта на сигурността Калахан ще се съсредоточи върху ...


 

b2b Media | 06 Януари 2022
article thumbnail

Д-р Иван Делчев е интернист, специалист вътрешни болести и общопрактикуващ лекар в 17 ДКЦ в София. Завършил ...


 

b2b Media | 22 Декември 2021
article thumbnail

Престижните отличия се раздават за 12-а поредна година от Бизнес клуб „Белгия – България – Люксембург“ в ...


 

b2b Media | 21 Декември 2021

Пластмасите са по-устойчиви от алтернативните материали, когато се вземат предвид оценките на жизнения ...


 

b2b Media | 21 Декември 2021
article thumbnail

Конкурсът очаква първата кандидатура в категорията „Успешен ИКТ проект в полза на българската икономика“ ...


 

b2b Media | 21 Декември 2021
article thumbnail

През последните години една от главните теми на разговор в световен мащаб са климатичните проблеми и ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »