21 Януари 2022
Днес 26 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Проучване на Microsoft Advertising: 45% от хората избират да пътуват, за да променят обстановката и да работят от разстояние

Microsoft Advertising проведе проучване на тема: „Нагласите за пътуване на европейците за 2021 г.“, за да научи как пандемията от COVID-19 е променила навиците на пътуващите европейци. Изследването е извършено сред повече от 600 ентусиасти пътешественици в Европа на възраст 18-65 години. Проучването показва, че през тази година хората са се отправили на пътешествие по три основни причини – за да обърнат внимание на психичното си здраве, за да избегнат локдаун или за да преживеят нещо ново. Проучването също така установява различно поведение и подход спрямо планирането на пътуване в различните възрастови групи. Все повече хора приемат хибридния модел на работа, който им предоставя гъвкавост и им позволява да планират почивките си по различен начин, да работят от друго място или да си починат за по-дълъг период от време.

Мерките за ограничаване на свободното движение, които бяха одобрени миналата година, силно повлияха на туристическата индустрия. Повече от половината анкетирани (51%) отговарят утвърдително на въпроса дали са отложили поне едно пътуване заради пандемията, а 57% признават, че им се е наложило да възобновят процеса на планиране на пътуванията. Така проучването установява, че подходът към планирането на пътуване също се е променил. Преди пандемията, пътуващите предпочитаха да си направят резервация няколко месеца предварително, за да се възползват от най-добрите цени. Данните от проучването на Microsoft Advertising обаче показват, че днес нещата стоят по по-различен начин, тъй като почти половината от европейците (48%) избират да резервират почивката си по-близо до датата на отпътуване. Различните ограничения в страните принудиха пътуващите да се адаптират към по-гъвкав подход, което доведе до това, че повечето европейци (61%) потвърждават, че е по-вероятно да резервират своето настаняване с гъвкава политика за анулиране. 65% от европейците, които участваха в проучването твърдят, че са склонни да изберат гъвкава политика за анулиране, когато резервират своето пътуване. 23% от пътуващите резервират повече от едно пътуване с политика за анулиране, а 40% от анкетираните заявяват, че резервират своето пътуване няколко месеца предварително, за да се възползват от най-добрата цена.

Проучването разкри, че карантинните ограничения не са довели единствено до негативни преживявания. Повече от една трета (38%) от анкетираните отбелязват, че новата реалност им е дала възможност да се откажат от постоянното пребиваване на едно място и им е помогнала да следват номадския начин на живот. Почти половината от анкетираните (46%), които работят дистанционно посочват, че са успели да си вземат почивка, каквато иначе не биха могли през този период.

Въвеждането на хибриден модел на работа означава, че хората могат да планират своето пътуване, без да се налага да се съобразяват с работния си график. Възможността да работят от вкъщи доведе до това, че почти половината от хората (45%) избират да пътуват на място, на което могат да се насладят на пейзажа и същевременно да работят. Много от работещите от разстояние (53%) твърдят, че могат да си позволят да пътуват по-често, благодарение на този модел на работа. Тази информация важи за хората във възрастовата група 23-38 години, 56% от които пътуват, за да съчетаят свободното си време с работата от разстояние.

Данните по-горе бяха подкрепени от друго проучване – доклад на Microsoft за тенденциите в работата (Microsoft Work Trend Index). То показва, че очакванията по отношение на работното място сред лидерите и работниците са се променили. Хибридният начин на работа – комбинация от работа от разстояние и от офиса е тук, за да остане. Девет от десет лидери (97%) приемат хибридния начин на работа в дългосрочен план, а повечето компании (83%) вече имат и гъвкава работна политика.

Данните показват, че гъвкавостта и хибридният начин на работа са новата реалност, която позволява на хората да променят своите навици за пътуване, тъй като могат да работят навсякъде.

 

 


dnevnik.bg | 21 Януари 2022
article thumbnail


Анализът е препубликуван от "Дойче веле".

Миналата седмица икономистът Петър Ганев изчисли, че ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


На 13 януари се проведе обществено обсъждане на втория, поправен, вариант на проекта за Подробен ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


Коментарът е от профила на автора във фейсбук. Поводът е, че във Великобритания от средата на другата ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


Анализът е препубликуван от "Дойче веле".

Първият мандат на Румен Радев показа, че той е политик, ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


По повод разразилата се буря от мнения в социалните мрежи след изявлението на премиера Кирил Петков в ...


 

projectmedia.bg | 20 Януари 2022

Наргилето се прави лесно, но като всяко качествено нещо си има „чалъм“, както казват старите хора. ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


Изгубих бройката колко пъти напоследък трябваше да обяснявам значението на английския термин straw man на ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


В момента тече общественото обсъждане на проекта за Подробен устройствен план (ПУП) на Борисовата ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


Коментарът е препубликуван от "Дойче веле".

Твърдения на доц. Мангъров - а именно, че в България ...


 

dnevnik.bg | 20 Януари 2022
article thumbnail


С наближаването на парламентарните избори в Унгария, насрочени за 3 април, беше подновен контролът върху ...


 

Още Анализи:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »